Imprese je zobrazení reklamy. Toto zobrazení se využívá zejména u bannerové reklamy, kde se platí právě za počet impresí. Click-rate (CTR) je počet, který se udává v procentech a vyjadřuje, kolik z návštěvníků kliklo na banner. Mohou to být klasické bannerové reklamy na stránkách, nebo také e-mailové kampaně. Čím je vyšší míra prokliku, tím lépe, znamená to tedy, že reklama je účinná. Tento údaj nemusí být vždy objektivní, protože reklama může být i zavádějící. V takovém případě může být návštěvnost vyšší, nemusí být však proměněná na účinné konverze.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]