3 min. doba čtení

Heureka Marketplace: cesta k vyššímu obratu

Fenomén marketplace hýbe e-commerce světem už několik let. Marketplaces postupně zavádějí i velcí hráči na trhu a oficiální i neoficiální stanoviska řady odborníků předpovídají postupnou dominanci marketplaces v online prostoru. Jak vypadá marketplace, či tržiště, nejnavštěvovanějšího českého e-commerce webu Heureka.cz? A co vám může přinést?

Heureka Marketplace: cesta k vyššímu obratu

Heureka Marketplace v kostce

Heureka dlouhodobě ovládá první místo v návštěvnosti na českém e-commerce trhu. Síla značky nepochybně hraje svou roli, protože ne každý může říct, že jeho web navštíví kolem čtyř milionů uživatelů měsíčně. Mezi nejsilnější hráče pak patří i na Slovensku, takže jde o tisíce potenciálních návštěvníků, které skrze Marketplace můžete oslovit. Silná značka pak dělá silné obchody. Podle dat společnosti Heureka Group můžete svůj obrat navýšit až o 28 %.

Ušetřete náklady, vydělávajte na službě

Díky oranžovému tlačítku může zákazník místo tradičního prokliku na web e-shopu nakoupit okamžitě. Členstvím v Heureka Marketplace navíc e-shop automaticky získá možnost platby kartou online zdarma.
Současně platí, že HM má aktuálně nejnižší provize na trhu (až o 10 % nižší) a členství je osvobozeno od většiny zbytečných poplatků, jakými jsou poplatek za registraci, používání služby, stornovanou či vrácenou objednávku. K fakturaci dochází vždy k prvnímu dni v měsíci.

Dostaňte svůj produkt k zákazníkům

Heureka si podle svých slov zakládá na partnerství, ne konkurenci. Jejím cílem je zviditelnění značky partnera, produkty umístěné v TOP pozicích v detailech produktu a další výhody. Na rozdíl od řady jiných online tržišť navíc Heureka neprodává vlastní produkty, takže nedochází ke konkurování od poskytovatele služeb. Samozřejmostí je možnost výběru konkrétních produktů, které chcete přes Marketplace prodávat.

|

Ověřeno zákazníky a registrace

Aby mohla Heureka garantovat zákazníkům kvalitu, umožňuje registraci pouze těm e-shopům, které obdržely značku Ověřeno zákazníky. Samotná registrace pak sestává z několika kroků, během kterých se ověřuje jak kvalita e-shopu, tak technické možnosti. Nemusíte se však bát, že by vám v případě technických potíží nedokázala Heureka pomoci. Díky rozsáhlé síti partnerů nabízí technická řešení pomocí nástrojů vlastních i nástrojů třetích stran.

Na závěr

Kromě českého a slovenského trhu představuje Marketplace ideální nástroj k expanzi do dalších zemí střední a východní Evropy. Heureka Group působí v devíti zemích a své produkty tak můžete dostat i k zákazníkům, ke kterým byste, vzhledem k velikosti e-shopu či finančním možnostem, přicházeli jen velmi obtížně.
Heureka Marketplace tak pro ty, kteří chtějí zvýšit obrat ze svých e-shopů, nabízí celou řadu výhod. Od velikosti a důvěryhodnosti značky přes servis a partnerství po možnost expanze a technické zázemí. Jde zkrátka o nástroj, který není určen pouze velkým hráčům, ale všem e-shopům nezávisle na velikosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vyzkoušejte automatické bidování s nástrojem Beed
2 min. doba čtení

Vyzkoušejte automatické bidování s nástrojem Beed

Neztrácejte čas ručním bidováním a využijte efektivní propagaci svých produktů. Nejen, že vám přivede relevantní zákazníky, ale budete mít své náklady pod dohledem. Na Heurece můžete pro automatické bidování využít hned několik nástrojů. Jedním z nich je Beed, o kterém si v tomto článku povíme více.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+