2min. doba čtení

Guerilla marketing

Guerilla marketing označuje zajímavou marketingovou strategii vhodnou pro menší firmy. Důvodem je, že využívá různé způsoby a metody.

Guerilla marketing označuje zajímavou marketingovou strategii vhodnou pro menší firmy. Důvodem je, že využívá různé způsoby a metody. Prostřednictvím nich maximalizujete dosah a efekt reklamy i s nižšími náklady.

Nejdůležitější je moment překvapení

V zahraničí je guerilla marketing rozšířený, u nás zatím méně. Mnohé společnosti si však uvědomují jeho sílu. Pro tento způsob marketingu je nejdůležitější moment překvapení. Na to, abyste však nějaký mohli udělat, potřebujete co nejlépe poznat cílovou skupinu.

Lidé jsou vůči reklamě odolní

Moment překvapení je důležitý hlavně kvůli odolnosti publika. Lidé se každý den setkávají s desítkami až stovkami reklam. Vůči mnohým z nich jsou odolní a nijak na ně nereagují.

Abyste vystoupili ze stínu, je potřebné využít netradiční, či dokonce kontroverzní metody. V rámci guerilla marketingu můžete využívat i humor či satiru.

Nelze zapomínat na hranice

Nikdy však nelze zapomínat na to, že i tento typ marketingu má svoje hranice. Za ně byste se neměli nikdy dostat.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek