2min. doba čtení

Guerilla marketing

Guerilla marketing označuje zajímavou marketingovou strategii vhodnou pro menší firmy. Důvodem je, že využívá různé způsoby a metody.

Guerilla marketing označuje zajímavou marketingovou strategii vhodnou pro menší firmy. Důvodem je, že využívá různé způsoby a metody. Prostřednictvím nich maximalizujete dosah a efekt reklamy i s nižšími náklady.

Nejdůležitější je moment překvapení

V zahraničí je guerilla marketing rozšířený, u nás zatím méně. Mnohé společnosti si však uvědomují jeho sílu. Pro tento způsob marketingu je nejdůležitější moment překvapení. Na to, abyste však nějaký mohli udělat, potřebujete co nejlépe poznat cílovou skupinu.

Lidé jsou vůči reklamě odolní

Moment překvapení je důležitý hlavně kvůli odolnosti publika. Lidé se každý den setkávají s desítkami až stovkami reklam. Vůči mnohým z nich jsou odolní a nijak na ně nereagují.

Abyste vystoupili ze stínu, je potřebné využít netradiční, či dokonce kontroverzní metody. V rámci guerilla marketingu můžete využívat i humor či satiru.

Nelze zapomínat na hranice

Nikdy však nelze zapomínat na to, že i tento typ marketingu má svoje hranice. Za ně byste se neměli nikdy dostat.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+