2 min. doba čtení

Glami kupuje společnost Stileo

Český vyhledávač módy Glami kupuje italskou platformu Stileo. Podle údajů společností generují pro své online partnery více než 500 tisíc objednávek měsíčně. Společným cílem platforem je dosáhnout 1 milionu objednávek měsíčně.

Glami kupuje společnost Stileo

Tisíce eshopů a miliony zákazníků

Společnost Glami byla založena v roce 2013 v České republice. Oblíbený vyhledávač módy spolupracuje s více než 3 000 partnerskými prodejci. Italská módní platforma Stileo byla spuštěna v roce 2014 a zahrnuje více než 220 eshopů.

Glami v současné době navštěvuje více než 40 milionů návštěvníků měsíčně. Vyhledávač je aktivní v 18 evropských zemích a nedávno byl spuštěn ve Španělsku. Společnost Stileo se sídlem v Polsku působí především v Itálii a měsíčně ji navštíví 7 milionů návštěvníků. Mezi její partnerské prodejce patří Amazon, Farfetch, Excarpe a Maxi Sport.

Společnost Stileo bude nadále působit pod svým současným názvem

Přestože společnost Glami kupuje společnost Stileo, bude nadále fungovat pod svým současným názvem. K technologickému sloučení platforem dojde ještě tento měsíc.

Módní platformy tvrdí, že jsou schopny pro své partnerské eshopy vygenerovat více než 500 000 objednávek měsíčně. Jejich společným cílem je zvýšit tento počet na 1 milion objednávek měsíčně.

Jejich společným cílem je zvýšit počet objednávek na 1 milion měsíčně.

Spoluzakladatel a generální ředitel Glami Tomáš Hodboď je hrdý na to, že společnost roste spíše akvizicemi než hledáním investora. „Touto akvizicí spojíme síly obou týmů pod jednou společností s více než 130 zaměstnanci. Vytváříme silný technologický tým, který hraje důležitou roli v elektronickém obchodování v Evropě.“

„Jsme rádi, že se můžeme připojit k pokročilé technologické platformě GLAMI s jejími nejnovějšími funkcemi, produkty a vývojovými zdroji,“ říká generální ředitel společnosti Stileo Igor Smolný. „V posledních letech společnost GLAMI výrazně investovala do implementace technologií strojového učení a dosáhla skvělých výsledků, pokud jde o personalizovaná doporučení produktů, podobnost a škálovatelné modely správy obsahu.“

Společnost GLAMI investovala velké prostředky do technologií strojového učení.

Dodává: „Díky spojení našich společností budou moci tyto technologie brzy využívat naši italští zákazníci i partnerské eshopy. Pokračujeme v naší misi stát se první volbou italských uživatelů při vyhledávání módy.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+