Zajímá mě
14. července 2022
14. července 2022

Glami kupuje společnost Stileo

2 min čtení

Český vyhledávač módy Glami kupuje italskou platformu Stileo. Podle údajů společností generují pro své online partnery více než 500 tisíc objednávek měsíčně. Společným cílem platforem je dosáhnout 1 milionu objednávek měsíčně.

Tisíce eshopů a miliony zákazníků

Společnost Glami byla založena v roce 2013 v České republice. Oblíbený vyhledávač módy spolupracuje s více než 3 000 partnerskými prodejci. Italská módní platforma Stileo byla spuštěna v roce 2014 a zahrnuje více než 220 eshopů.

Glami v současné době navštěvuje více než 40 milionů návštěvníků měsíčně. Vyhledávač je aktivní v 18 evropských zemích a nedávno byl spuštěn ve Španělsku. Společnost Stileo se sídlem v Polsku působí především v Itálii a měsíčně ji navštíví 7 milionů návštěvníků. Mezi její partnerské prodejce patří Amazon, Farfetch, Excarpe a Maxi Sport.

Společnost Stileo bude nadále působit pod svým současným názvem

Přestože společnost Glami kupuje společnost Stileo, bude nadále fungovat pod svým současným názvem. K technologickému sloučení platforem dojde ještě tento měsíc.

Módní platformy tvrdí, že jsou schopny pro své partnerské eshopy vygenerovat více než 500 000 objednávek měsíčně. Jejich společným cílem je zvýšit tento počet na 1 milion objednávek měsíčně.

Jejich společným cílem je zvýšit počet objednávek na 1 milion měsíčně.

Spoluzakladatel a generální ředitel Glami Tomáš Hodboď je hrdý na to, že společnost roste spíše akvizicemi než hledáním investora. “Touto akvizicí spojíme síly obou týmů pod jednou společností s více než 130 zaměstnanci. Vytváříme silný technologický tým, který hraje důležitou roli v elektronickém obchodování v Evropě.”

“Jsme rádi, že se můžeme připojit k pokročilé technologické platformě GLAMI s jejími nejnovějšími funkcemi, produkty a vývojovými zdroji,” říká generální ředitel společnosti Stileo Igor Smolný. “V posledních letech společnost GLAMI výrazně investovala do implementace technologií strojového učení a dosáhla skvělých výsledků, pokud jde o personalizovaná doporučení produktů, podobnost a škálovatelné modely správy obsahu.”

Společnost GLAMI investovala velké prostředky do technologií strojového učení.

Dodává: “Díky spojení našich společností budou moci tyto technologie brzy využívat naši italští zákazníci i partnerské eshopy. Pokračujeme v naší misi stát se první volbou italských uživatelů při vyhledávání módy.”

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku