2 min. doba čtení

Footshop vstupuje na pražskou burzu, peníze využije na expanzi

Prostřednictvím fúze s Wood SPAC One vstoupila značka Footshop na burzu, transakce umožní rozšíření byznysu a posílení práce s komunitou.

Footshop vstupuje na pražskou burzu, peníze využije na expanzi
Zdroj: Footshop

Footshop se stal veřejně obchodovanou společností

Footshop dokončil prostřednictvím fúze s Wood SPAC One svůj vstup na burzu a 1 srpna se stal veřejně obchodovatelnou společností. Slavnostní zvonění na burze proběhlo v dopoledních hodinách prvního srpnového dne a úspěšně tak byla dokončena první transakce SPAC (Special Purpose Acquisition Company) ve střední Evropě. Transakce a vstup na burzu umožní Footshopu další rozšíření byznysu v Evropě, posílení retailu v evropských metropolích a práci s jeho komunitou.

„Footshop vstupuje na burzu a jeho ocenění se od nynějška dozvíme každý den. Těším se na nový level podnikání a nové zkušenosti. Dedikuji svůj intelekt a energii na budování dlouhodobé hodnoty. Děkuji Wood & Co. za realizaci této transakce právě s námi,“ říká k milníku společnosti Peter Hajduček, CEO Footshopu.

Týdenní podcast UPdate

Od svého založení v roce 2012 v Praze společnost Footshop ušla cestu k obratům přes miliardu korun, z nichž 70 procent tržeb tvoří právě zahraničí.

„Dnes dochází k ukončení procesu prvního zrychleného IPO formou SPAC na pražské burze. Z akcií Wood SPAC One se stávají akcie společnosti Footshop. Jedná se o průkopnickou a náročnou transakci a jsme rádi, že se nám jí podařilo dotáhnout. Akciím Footshopu přejeme jen to nejlepší,“ uvedl Oliver Polyák, manažer investičního bankovnictví Wood & Company a člen představenstva Wood SPAC One.

Petr Koblic, generální ředitel Burzy cenných papírů Praha, ještě mimo jiné doplnil: „Jsem rád, že jsme první burzou v regionu, která se může pochlubit úspěšným listingem společnosti, která na trh vstoupila prostřednictvím SPAC. Pro zájemce o listing se tak otevírá další způsob, který lze při vstupu na trh využít. Na trh se dostává firma, která má jasnou růstovou evropskou ambici a pevně věřím, že vstup na pražskou burzu Footshopu pomůže své plány splnit.“

Credit: Mam.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+