1min. doba čtení

E-shop

E-shop neboli internetový obchod je rozšířený způsob internetového prodeje zboží. Zákazník si zboží nebo službu může zakoupit přes internet a převzít si ho může různými způsoby.

E-shop neboli internetový obchod je rozšířený způsob internetového prodeje zboží. Zákazník si zboží nebo službu může zakoupit přes internet a převzít si ho může různými způsoby. Může to být například klasickou poštou, prostřednictvím kurýra, nebo si může zboží sám vyzvednout v různých výdejních místech. Platba probíhá většinou elektronicky, kdy zákazník může platit například přes internet banking, nebo pomocí debetních či kreditních karet. Tyto platby obvykle zajišťují třetí strany, aby tak byla zajištěná co nejvyšší bezpečnost. Při tomto způsobu nákupu se vyskytují rizika, která mohou být spojená s důvěryhodností internetového obchodu nebo s kvalitou nabízeného zboží.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek