3min. doba čtení

Dognet posiluje na maďarském trhu a vydává exkluzivní expanzní guideline na podporu affiliate publisherů

Affiliate síť Dognet podporuje affiliate marketing již více než 10 let nejen na Slovensku, ale i v sousedních zemích a na Balkáně. Protože síť dlouhodobě pozoruje nevyužitý potenciál maďarského trhu, představila letos v létě novou iniciativu nazvanou expanzní guideline. V něm publisheri najdou vše, co by mohli potřebovat při expanzi na tento trh s partnerskými projekty.

Dognet posiluje na maďarském trhu a vydává exkluzivní expanzní guideline na podporu affiliate publisherů

Otevření a usnadnění cesty na trh

Dognet působí na maďarském trhu již několik let a ročně přináší inzerentům desítky tisíc konverzí. Mezi klienty patří Alza, Kondela, Eyerim, ale i místní značky jako Pepita, COSORI a Arukeresso. V současné době Dognet spravuje více než 200 maďarských affiliate kampaní.

“Bez publisherů nemá žádná affiliate kampaň výkon. Proto děláme možné i nemožné, abychom je podpořili,” říká Veronika Almási Relationship Manager ve společnosti Dognet.

Affiliate marketing funguje na bázi provize, kdy inzerent platí provizi pouze z prodeje skutečně platících zákazníků. Ne za kliknutí nebo zobrazení reklamy. Bez aktivních publisherů, kteří přinášejí klientům návštěvnost, by nedošlo k žádnému prodeji.

Podpora publisherů je proto jednou z hlavních činností, které by měly affiliate sítě vykonávat. To vše proto, aby na konci dne přinesly klientům více objednávek.

Týdenní podcast UPdate

Vývoz partnerského know-how

Slovenští a čeští vydavatelé patří bezpochyby ke špičce affiliate marketingu v Evropě.

“Je škoda, když si své silné know-how nechávají pouze pro slovenský a český trh,” říká Štefan Polgári, generální ředitel společnosti Dognet.

Právě on už léta iniciuje vydávání knih a materiálů, které mají celý affiliate marketing posunout dál. Vydali již 7 knih o affiliate i online marketingu.

“Někdy prostě potřebujeme využít potenciál trhu, který je méně konkurenční než naše domácí trhy. Ať už jde o obsazenost organického vyhledávání, ceny za kliknutí prostřednictvím reklamních systémů nebo počet konkurentů,” říká Štefan Polgári.

Maďarský trh má výrazně nižší penetraci e-shopů, a to vytváří menší konkurenční tlak. Právě to přináší možnosti expanze, které například západní trhy nenabízejí.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Guideline jako reakce na potřeby trhu

“Na guideline jsme získali skvělou zpětnou vazbu nejen od partnerů, kteří o projektu v Maďarsku uvažují, ale i od těch, kteří ji již mají a chtějí ji dále rozvíjet.”, uvádí Zuzana Rigler, manažerka klíčových vztahů, která společně s Veronikou  nový guideline distribuuje publisherům . Podle informací ze sítě doporučené postupy již využily desítky publisherů.

Co jim guideline přináší?

✅ Seznam ověřených copywriterů a překladatelů, kteří komunikují v obou jazycích.

✅ Seznam SK a CZ agentur zaměřených na SEO a linkbuilding.

✅ Legislativní předpisy, registrace domén a průvodce trappingem.

✅ Nejúspěšnější lokální projekty a affiliate kampaně.

✅ Podrobné statistiky a informace o maďarském trhu a e-commerce.

✅ Seznam místních SEO a linkbuildingových agentur.

Expanzní guideline je zpracován online ve formě dokumentu Google. Cílem je možnost jeho aktualizace v reálném čase. Více informací si můžete přečíst na webu Dognet.sk v článku “Dognet zavádí expanzní guideline na podporu publisherů vstupujících na maďarský trh“.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trh klesá, no affiliate síť Dognet hlásí meziroční nárůst výkonu Black Friday
6min. doba čtení

Trh klesá, no affiliate síť Dognet hlásí meziroční nárůst výkonu Black Friday

Black Friday je jednou z největších a nejdůležitějších událostí pro celý segment e-commerce. Již mnoho let se nejedná pouze o jeden den, ale obvykle o celý týden, který se nazývá “Black week”. V podstatě však e-shopy nasazují slevy již od začátku listopadu. Proto je listopad nejsilnějším měsícem e-commerce sezóny.

Zuzana Riglerová Zuzana Riglerová
Key Relationship Manager
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+