Otevření a usnadnění cesty na trh
Dognet působí na maďarském trhu již několik let a ročně přináší inzerentům desítky tisíc konverzí. Mezi klienty patří Alza, Kondela, Eyerim, ale i místní značky jako Pepita, COSORI a Arukeresso. V současné době Dognet spravuje více než 200 maďarských affiliate kampaní.
“Bez publisherů nemá žádná affiliate kampaň výkon. Proto děláme možné i nemožné, abychom je podpořili,” říká Veronika Almási Relationship Manager ve společnosti Dognet.
Affiliate marketing funguje na bázi provize, kdy inzerent platí provizi pouze z prodeje skutečně platících zákazníků. Ne za kliknutí nebo zobrazení reklamy. Bez aktivních publisherů, kteří přinášejí klientům návštěvnost, by nedošlo k žádnému prodeji.
Podpora publisherů je proto jednou z hlavních činností, které by měly affiliate sítě vykonávat. To vše proto, aby na konci dne přinesly klientům více objednávek.
Vývoz partnerského know-how
Slovenští a čeští vydavatelé patří bezpochyby ke špičce affiliate marketingu v Evropě.
“Je škoda, když si své silné know-how nechávají pouze pro slovenský a český trh,” říká Štefan Polgári, generální ředitel společnosti Dognet.
Právě on už léta iniciuje vydávání knih a materiálů, které mají celý affiliate marketing posunout dál. Vydali již 7 knih o affiliate i online marketingu.
“Někdy prostě potřebujeme využít potenciál trhu, který je méně konkurenční než naše domácí trhy. Ať už jde o obsazenost organického vyhledávání, ceny za kliknutí prostřednictvím reklamních systémů nebo počet konkurentů,” říká Štefan Polgári.
Maďarský trh má výrazně nižší penetraci e-shopů, a to vytváří menší konkurenční tlak. Právě to přináší možnosti expanze, které například západní trhy nenabízejí.
Guideline jako reakce na potřeby trhu
“Na guideline jsme získali skvělou zpětnou vazbu nejen od partnerů, kteří o projektu v Maďarsku uvažují, ale i od těch, kteří ji již mají a chtějí ji dále rozvíjet.”, uvádí Zuzana Rigler, manažerka klíčových vztahů, která společně s Veronikou nový guideline distribuuje publisherům . Podle informací ze sítě doporučené postupy již využily desítky publisherů.
Co jim guideline přináší?
✅ Seznam ověřených copywriterů a překladatelů, kteří komunikují v obou jazycích.
✅ Seznam SK a CZ agentur zaměřených na SEO a linkbuilding.
✅ Legislativní předpisy, registrace domén a průvodce trappingem.
✅ Nejúspěšnější lokální projekty a affiliate kampaně.
✅ Podrobné statistiky a informace o maďarském trhu a e-commerce.
✅ Seznam místních SEO a linkbuildingových agentur.
Expanzní guideline je zpracován online ve formě dokumentu Google. Cílem je možnost jeho aktualizace v reálném čase. Více informací si můžete přečíst na webu Dognet.sk v článku “Dognet zavádí expanzní guideline na podporu publisherů vstupujících na maďarský trh“.