3 min. doba čtení

Dognet posiluje na maďarském trhu a vydává exkluzivní expanzní guideline na podporu affiliate publisherů

Affiliate síť Dognet podporuje affiliate marketing již více než 10 let nejen na Slovensku, ale i v sousedních zemích a na Balkáně. Protože síť dlouhodobě pozoruje nevyužitý potenciál maďarského trhu, představila letos v létě novou iniciativu nazvanou expanzní guideline. V něm publisheri najdou vše, co by mohli potřebovat při expanzi na tento trh s partnerskými projekty.

Dognet posiluje na maďarském trhu a vydává exkluzivní expanzní guideline na podporu affiliate publisherů

Otevření a usnadnění cesty na trh

Dognet působí na maďarském trhu již několik let a ročně přináší inzerentům desítky tisíc konverzí. Mezi klienty patří Alza, Kondela, Eyerim, ale i místní značky jako Pepita, COSORI a Arukeresso. V současné době Dognet spravuje více než 200 maďarských affiliate kampaní.

“Bez publisherů nemá žádná affiliate kampaň výkon. Proto děláme možné i nemožné, abychom je podpořili,” říká Veronika Almási Relationship Manager ve společnosti Dognet.

Affiliate marketing funguje na bázi provize, kdy inzerent platí provizi pouze z prodeje skutečně platících zákazníků. Ne za kliknutí nebo zobrazení reklamy. Bez aktivních publisherů, kteří přinášejí klientům návštěvnost, by nedošlo k žádnému prodeji.

Podpora publisherů je proto jednou z hlavních činností, které by měly affiliate sítě vykonávat. To vše proto, aby na konci dne přinesly klientům více objednávek.

Týdenní podcast UPdate

Vývoz partnerského know-how

Slovenští a čeští vydavatelé patří bezpochyby ke špičce affiliate marketingu v Evropě.

“Je škoda, když si své silné know-how nechávají pouze pro slovenský a český trh,” říká Štefan Polgári, generální ředitel společnosti Dognet.

Právě on už léta iniciuje vydávání knih a materiálů, které mají celý affiliate marketing posunout dál. Vydali již 7 knih o affiliate i online marketingu.

“Někdy prostě potřebujeme využít potenciál trhu, který je méně konkurenční než naše domácí trhy. Ať už jde o obsazenost organického vyhledávání, ceny za kliknutí prostřednictvím reklamních systémů nebo počet konkurentů,” říká Štefan Polgári.

Maďarský trh má výrazně nižší penetraci e-shopů, a to vytváří menší konkurenční tlak. Právě to přináší možnosti expanze, které například západní trhy nenabízejí.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Guideline jako reakce na potřeby trhu

“Na guideline jsme získali skvělou zpětnou vazbu nejen od partnerů, kteří o projektu v Maďarsku uvažují, ale i od těch, kteří ji již mají a chtějí ji dále rozvíjet.”, uvádí Zuzana Rigler, manažerka klíčových vztahů, která společně s Veronikou  nový guideline distribuuje publisherům . Podle informací ze sítě doporučené postupy již využily desítky publisherů.

Co jim guideline přináší?

✅ Seznam ověřených copywriterů a překladatelů, kteří komunikují v obou jazycích.

✅ Seznam SK a CZ agentur zaměřených na SEO a linkbuilding.

✅ Legislativní předpisy, registrace domén a průvodce trappingem.

✅ Nejúspěšnější lokální projekty a affiliate kampaně.

✅ Podrobné statistiky a informace o maďarském trhu a e-commerce.

✅ Seznam místních SEO a linkbuildingových agentur.

Expanzní guideline je zpracován online ve formě dokumentu Google. Cílem je možnost jeho aktualizace v reálném čase. Více informací si můžete přečíst na webu Dognet.sk v článku “Dognet zavádí expanzní guideline na podporu publisherů vstupujících na maďarský trh“.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trh klesá, no affiliate síť Dognet hlásí meziroční nárůst výkonu Black Friday
6 min. doba čtení

Trh klesá, no affiliate síť Dognet hlásí meziroční nárůst výkonu Black Friday

Black Friday je jednou z největších a nejdůležitějších událostí pro celý segment e-commerce. Již mnoho let se nejedná pouze o jeden den, ale obvykle o celý týden, který se nazývá “Black week”. V podstatě však e-shopy nasazují slevy již od začátku listopadu. Proto je listopad nejsilnějším měsícem e-commerce sezóny.

Zuzana Riglerová Zuzana Riglerová
Key Relationship Manager
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+