2 min. doba čtení

Do Google kampaní přichází umělá inteligence

Google integruje generativní umělou inteligenci do své reklamní platformy. Nová funkce umožní vytvářet vizuály pro Demand Gen kampaně přímo v nastavení reklamy a zároveň se přizpůsobí konkrétním typům a velikostem kampaní.

Do Google kampaní přichází umělá inteligence
Zdroj: Google

Tyto nástroje umožňují inzerentům vytvářet vysoce kvalitní snímky pomocí textových pokynů v několika málo krocích. Inzerenti tak mohou vytvářet originální kampaně na několik kliknutí a zároveň mají plnou kontrolu nad použitými obrázky. Společnost Google zajišťuje transparentnost tím, že nikdy nevytváří identické obrázky a označuje všechny vizuály generované umělou inteligencí.

“Díky nástrojům pro generování obrázků můžete nyní efektivněji testovat nové kreativní koncepty – ať už jde o experimentování s novými typy obrázků, nebo prosté vytváření kreativ od nuly. Vaše znalosti a zkušenosti jsou klíčem k tomu, aby vám umělá inteligence společnosti Google pomohla generovat obrázky na míru potřebám vaší firmy nebo klienta,” prohlašuje platforma.

Kampaně Demand Gen se zaměřují na generování poptávky po produktech nebo službách. Cílem je přilákat a zaujmout potenciální zákazníky, kteří by mohli mít o nabízený produkt zájem. Tyto kampaně využívají různé vizuálně atraktivní reklamní formáty a zobrazují se na nejdůležitějších platformách společnosti Google, jako jsou YouTube, Discover a Gmail.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně
2 min. doba čtení

Google rozšiřuje cílení pro Demand Gen kampaně

Google aktualizoval Demand Gen kampaně. Přibyde optimalizované cílení na konkrétní věkové skupiny nebo pohlaví. Nová funkce přinese přesnější kontrolu nad tím, kdo vidí vaše reklamy, což je důležité pro efektivní cílení Googlu na konkrétní demografické segmenty.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Proč jsou tržiště v USA populární?
3 min. doba čtení

Proč jsou tržiště v USA populární?

Nová studie společností Digital Commerce 360 a Bizrate Insights ukazuje zajímavé vzorce toho, jak lidé v USA nakupují online. Průzkum, kterého se zúčastnilo 1 017 lidí, odhaluje motivace, preference a obavy spotřebitelů při nakupování na online trhu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+