Tyto nástroje umožňují inzerentům vytvářet vysoce kvalitní snímky pomocí textových pokynů v několika málo krocích. Inzerenti tak mohou vytvářet originální kampaně na několik kliknutí a zároveň mají plnou kontrolu nad použitými obrázky. Společnost Google zajišťuje transparentnost tím, že nikdy nevytváří identické obrázky a označuje všechny vizuály generované umělou inteligencí.
“Díky nástrojům pro generování obrázků můžete nyní efektivněji testovat nové kreativní koncepty – ať už jde o experimentování s novými typy obrázků, nebo prosté vytváření kreativ od nuly. Vaše znalosti a zkušenosti jsou klíčem k tomu, aby vám umělá inteligence společnosti Google pomohla generovat obrázky na míru potřebám vaší firmy nebo klienta,” prohlašuje platforma.
Kampaně Demand Gen se zaměřují na generování poptávky po produktech nebo službách. Cílem je přilákat a zaujmout potenciální zákazníky, kteří by mohli mít o nabízený produkt zájem. Tyto kampaně využívají různé vizuálně atraktivní reklamní formáty a zobrazují se na nejdůležitějších platformách společnosti Google, jako jsou YouTube, Discover a Gmail.