2 min. doba čtení

Do Google kampaní přichází umělá inteligence

Google integruje generativní umělou inteligenci do své reklamní platformy. Nová funkce umožní vytvářet vizuály pro Demand Gen kampaně přímo v nastavení reklamy a zároveň se přizpůsobí konkrétním typům a velikostem kampaní.

Do Google kampaní přichází umělá inteligence
Zdroj: Google

Tyto nástroje umožňují inzerentům vytvářet vysoce kvalitní snímky pomocí textových pokynů v několika málo krocích. Inzerenti tak mohou vytvářet originální kampaně na několik kliknutí a zároveň mají plnou kontrolu nad použitými obrázky. Společnost Google zajišťuje transparentnost tím, že nikdy nevytváří identické obrázky a označuje všechny vizuály generované umělou inteligencí.

“Díky nástrojům pro generování obrázků můžete nyní efektivněji testovat nové kreativní koncepty – ať už jde o experimentování s novými typy obrázků, nebo prosté vytváření kreativ od nuly. Vaše znalosti a zkušenosti jsou klíčem k tomu, aby vám umělá inteligence společnosti Google pomohla generovat obrázky na míru potřebám vaší firmy nebo klienta,” prohlašuje platforma.

Kampaně Demand Gen se zaměřují na generování poptávky po produktech nebo službách. Cílem je přilákat a zaujmout potenciální zákazníky, kteří by mohli mít o nabízený produkt zájem. Tyto kampaně využívají různé vizuálně atraktivní reklamní formáty a zobrazují se na nejdůležitějších platformách společnosti Google, jako jsou YouTube, Discover a Gmail.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Cookies se neruší. Google mění svou strategii a umožní uživatelům větší kontrolu nad soukromím
4 min. doba čtení

Cookies se neruší. Google mění svou strategii a umožní uživatelům větší kontrolu nad soukromím

Téma ochrany osobných údajov na internete sa rieši čoraz viac. Ústredným bodom tejto diskusie je vývoj Privacy Sandbox – iniciatívy zameranej na posilnenie ochrany súkromia a zároveň zachovania personalizovaných reklám. Sľubuje nielen ochranu súkromia používateľov, ale aj zabezpečenie toho, aby digitálny reklamný ekosystém zostal živý a efektívny.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co ukazují globální trendy z Asie a Tichomoří?
4 min. doba čtení

Co ukazují globální trendy z Asie a Tichomoří?

Nedávná zpráva společnosti KPMG o nákupních zvyklostech a trendech v asijsko-pacifickém regionu poskytuje cenné poznatky, které mohou využít české a slovenské společnosti zabývající se e-commerce. Navzdory geografickému zaměření studie chování a preference spotřebitelů ukazují trendy, které jsou relevantní celosvětově. Jejich pochopení může firmám pomoci přizpůsobit se a prosperovat.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+