2 min. doba čtení

Do Google kampaní přichází umělá inteligence

Google integruje generativní umělou inteligenci do své reklamní platformy. Nová funkce umožní vytvářet vizuály pro Demand Gen kampaně přímo v nastavení reklamy a zároveň se přizpůsobí konkrétním typům a velikostem kampaní.

Do Google kampaní přichází umělá inteligence
Zdroj: Google

Tyto nástroje umožňují inzerentům vytvářet vysoce kvalitní snímky pomocí textových pokynů v několika málo krocích. Inzerenti tak mohou vytvářet originální kampaně na několik kliknutí a zároveň mají plnou kontrolu nad použitými obrázky. Společnost Google zajišťuje transparentnost tím, že nikdy nevytváří identické obrázky a označuje všechny vizuály generované umělou inteligencí.

“Díky nástrojům pro generování obrázků můžete nyní efektivněji testovat nové kreativní koncepty – ať už jde o experimentování s novými typy obrázků, nebo prosté vytváření kreativ od nuly. Vaše znalosti a zkušenosti jsou klíčem k tomu, aby vám umělá inteligence společnosti Google pomohla generovat obrázky na míru potřebám vaší firmy nebo klienta,” prohlašuje platforma.

Kampaně Demand Gen se zaměřují na generování poptávky po produktech nebo službách. Cílem je přilákat a zaujmout potenciální zákazníky, kteří by mohli mít o nabízený produkt zájem. Tyto kampaně využívají různé vizuálně atraktivní reklamní formáty a zobrazují se na nejdůležitějších platformách společnosti Google, jako jsou YouTube, Discover a Gmail.

|

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok posiluje trh automotive marketingu
4 min. doba čtení

TikTok posiluje trh automotive marketingu

Rostoucí náklady na digitální reklamu a změny v chování spotřebitelů nutí automobilové značky hledat nové způsoby, jak efektivně oslovit kupující. TikTok se proto rozhodl vstoupit do světa automobilové reklamy s TikTok Automotive Ads – novým nástrojem, který má pomoci prodejcům a výrobcům aut spojit se s potenciálními kupujícími. Tento krok naznačuje, že TikTok chce konkurovat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+