1 min. doba čtení

Další TikTok průvodce se zaměřuje na valentýnské kampaně

Po novoročním plánu plném inspirace vysílá TikTok do světa dalšího průvodce. Tentokrát se zaměřuje na valentýnské kampaně.

Další TikTok průvodce se zaměřuje na valentýnské kampaně
Zdroj: Depositphotos

Podle průzkumu TikToku z roku 2022 využívá platformu pro objevování a inspiraci až 54 % uživatelů. Lze tedy předpokládat, že ocení také inspiraci pro dárky a projevy lásky pro své blízké. Interní údaje TikToku uvádějí, že v roce 2023 dosáhl hashtag #ValentinesDay až 57 miliard zhlédnutí videí.

V krátké brožurce kromě self-promo materiálů a údajů o tom, jaké publikum může TikTok oslovit najdete 10 tipů, které zajistí úspěšnou kampaň. 

“Bez ohľadu na to, do akej vertikály sa obsah vašej značky zaraďuje – od e-commerce až po módu alebo krásu, môžete čo najlepšie využiť príležitosť zapojiť nové alebo existujúce publikum, podporiť predaj a maximalizovať viditeľnosť značky na TikToku,” uvádza správa.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Influenceři chtějí férovou odměnu a tvůrčí svobodu, ne slavné značky
4 min. doba čtení

Influenceři chtějí férovou odměnu a tvůrčí svobodu, ne slavné značky

Značky, které se snaží spolupracovat s influencery, často míjejí podstatu. Nový výzkum ukazuje, že influenceři kladou mnohem větší důraz na sdílené hodnoty a jasné finanční podmínky než na to, zda jde o známou značku. A chtějí mít také slovo v kreativitě – což jim většina firem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge