1min. doba čtení

Další TikTok průvodce se zaměřuje na valentýnské kampaně

Po novoročním plánu plném inspirace vysílá TikTok do světa dalšího průvodce. Tentokrát se zaměřuje na valentýnské kampaně.

Další TikTok průvodce se zaměřuje na valentýnské kampaně
Zdroj: Depositphotos

Podle průzkumu TikToku z roku 2022 využívá platformu pro objevování a inspiraci až 54 % uživatelů. Lze tedy předpokládat, že ocení také inspiraci pro dárky a projevy lásky pro své blízké. Interní údaje TikToku uvádějí, že v roce 2023 dosáhl hashtag #ValentinesDay až 57 miliard zhlédnutí videí.

V krátké brožurce kromě self-promo materiálů a údajů o tom, jaké publikum může TikTok oslovit najdete 10 tipů, které zajistí úspěšnou kampaň. 

“Bez ohľadu na to, do akej vertikály sa obsah vašej značky zaraďuje – od e-commerce až po módu alebo krásu, môžete čo najlepšie využiť príležitosť zapojiť nové alebo existujúce publikum, podporiť predaj a maximalizovať viditeľnosť značky na TikToku,” uvádza správa.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+