2 min. doba čtení

Jak vytvářet obsah na TikToku? Platforma přináší inspiraci malým a středním podnikům

Významné dny, svátky, klíčové události a plánovač – to vše najdete v novém marketingovém průvodci od TikToku. Praktický přehled ocení správci firemních profilů nebo profilů s pravidelným plánováním příspěvků. 

Jak vytvářet obsah na TikToku? Platforma přináší inspiraci malým a středním podnikům
Zdroj: Depositphotos

Při dlouhodobé přípravě obsahu pro sociální sítě může snadno dojít k tomu, že člověk ztratí inspiraci. Přesně to se TikTok snaží prolomit a vytvořil berličku pro začínající profily i profesionály.

“Chceme vám poskytnout ty nejrelevantnější nástroje a snadno proveditelné rady, abyste si mohli vybrat, kterým klíčovým momentům dát ve své marketingové strategii v roce 2024 přednost. Proto jsme se rozhodli nejen vytvořit kalendář na míru pro každý hlavní region v Severní Americe, Evropě a na Blízkém východě, ale přidali jsme také několik nejlepších tipů, jak TikTok v průběhu roku co nejlépe využít,” říká v prohlášení.

Průvodce je rozdělen na čtvrtletí a v každém měsíci obsahuje osvědčené trendy, které mohou sloužit jako inspirace. Zaměřuje se také na tipy, jak ze svého profilu vytěžit maximum.

Na konci dokumentu je shrnutí praktických otázek, které mají tvůrce vést k systematičnosti. Doporučuje také využití analytických nástrojů TikTok. Celý dokument je k dispozici v angličtině ke stažení výměnou za údaje.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Úspěšné české a slovenské SaaS doma i v zahraničí
11 min. doba čtení

Úspěšné české a slovenské SaaS doma i v zahraničí

SaaS, neboli Software as a Service, je model poskytování softwaru přes internet, který firmám i jednotlivcům umožňuje využívat moderní digitální nástroje bez potřeby instalace či správy vlastní infrastruktury. Jde o jednu z nejrychleji rostoucích oblastí technologického byznysu, kde i menší týmy mohou budovat globální produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+