Při dlouhodobé přípravě obsahu pro sociální sítě může snadno dojít k tomu, že člověk ztratí inspiraci. Přesně to se TikTok snaží prolomit a vytvořil berličku pro začínající profily i profesionály.
“Chceme vám poskytnout ty nejrelevantnější nástroje a snadno proveditelné rady, abyste si mohli vybrat, kterým klíčovým momentům dát ve své marketingové strategii v roce 2024 přednost. Proto jsme se rozhodli nejen vytvořit kalendář na míru pro každý hlavní region v Severní Americe, Evropě a na Blízkém východě, ale přidali jsme také několik nejlepších tipů, jak TikTok v průběhu roku co nejlépe využít,” říká v prohlášení.
Průvodce je rozdělen na čtvrtletí a v každém měsíci obsahuje osvědčené trendy, které mohou sloužit jako inspirace. Zaměřuje se také na tipy, jak ze svého profilu vytěžit maximum.
Na konci dokumentu je shrnutí praktických otázek, které mají tvůrce vést k systematičnosti. Doporučuje také využití analytických nástrojů TikTok. Celý dokument je k dispozici v angličtině ke stažení výměnou za údaje.