2min. doba čtení

Cvičení online s tisíci platících zákazníků (PETER ŠVARAL, FITSHAKER)

Peter Švaral provozuje Fitshaker. Je to služba, která pomáhá ženám zdravě se stravovat a cvičit v pohodlí domova. Nabízí vlastní produkty, knížky, diáře apod. Bavili jsme se o tom, jak jejich služba funguje, jaké mají náklady, co jim dělá problémy, jak funguje jejich marketing a na čem vydělávají.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:55 zda Fitshaker funguje autonomně a Peter tak může odjet na dovolenou, aniž by musel zapnout počitač, a kolik lidí má v týmu;
  • 4:00 jak nahrávají videa, co jim přinesla spolupráce se Zorou Czoborovou a které další influencery zapojily do projektu;
  • 6:18 proč si vybrali WordPress jako platformu a s jakými technickými problémy se setkali, na jakém hostingu a serverech momentálně fungují;
  • 11:00 co dělá většinu příjmů firmy a nad jakými produkty uvažuje do budoucna;
  • 15:00 jakou mají strategii distribuce knih;
  • 17:40 jaký marketingový kanál jim nejlépe funguje na shánění předplatitelů, jak si rozdělují rozpočet;
  • 19:46 zda se jim zvyšuje direct a povědomí o značce
  • 20:44 co jim funguje při konvertování neplatícího zákazníka na platícího;
  • 22:37 co se stalo, když se jim pokazila platební brána;
  • 25:35 kolik procent z jejich platících zákazníků tvoří Češi;
  • 27:13 proč vlastně s projektem začal.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek