Cost per order, což znamená cena za objednávku, je termín, který označuje náklady na objednávku kampaně nebo internetové reklamy. Tato cena se vypočítá dělením nákladů na reklamu počtem úspěšných objednávek. Účelem tohoto výpočtu je zjištění, jaké náklady jsou potřebné na to, aby byla získaná objednávka. Pokud je hlavním účelem této formy marketingu právě generování prodeje, tak je cena za objednávku preferovaný způsob měření těchto údajů.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]