
-
Zrcadlení doby
Podle společnosti Spotify je letošní ročník Wrapped nejreálnější a odráží, jak uživatelé vnímají hudbu. Co si pod tím představit?
Globální marketingová ředitelka společnosti Spotify Louisa Ferguson označila letošní ročník Wrapped za “nejreálnější”. Na způsobu, jakým lidé konzumovali kulturu v roce 2023, bylo podle ní něco “obzvlášť chaotického”. “Opravdu jsme chtěli tento pocit potvrdit, protože nám připadal výstižný pro rok 2023. Uprostřed toho všeho jsme si uvědomili, že “váš Wrapped nelže.” Data jsou skutečná. A tak jsme se opřeli do vytvoření toho nejreálnějšího Wrapped, jaký kdy byl.”
-
Velikost a měřítko
Letošní kampaň je největší v sedmileté historii společnosti Wrapped. Zahrnuje 170 trhů ve více než 35 jazycích. Velkou výhodou je, že uživatelé mají k dispozici individuální přehledy ve svém jazyce.
-
Globální a místní uchopení
Od původních stručných a přehledných shrnutí Wrapped se společnost posunula ke komplexnějším zprávám. “Zjistili jsme, že existuje skupina fanoušků, kteří chtějí jít opravdu do hloubky. Chtějí se zapojit. Bylo to opravdu vzrušující, protože nás to inspirovalo k ještě složitějším, datově bohatým zážitkům. Také jsme se dozvěděli, že na tržních nuancích opravdu záleží, a pro společnost Wrapped tyto poznatky jen posílily potřebu kriticky přemýšlet o realizaci globálních a lokálních kampaní,” dodává Ferguson.
-
Využití online prostoru
Cílem Wrapped zůstává sdílení a diskuse o hudebních preferencích fanoušků mimo aplikaci. Vznikají tak skutečné konverzace a reakce na sociálních sítích.
-
Presah do offline
Společnost Spotify pořádá akce po celém světě. Kromě toho bude mít celkově nejposlouchanější umělec speciální billboard v několika městech po celém světě.
-
Nesmíme zapomenout na podstatu
Jestli o něčem lidé na sociálních sítích opravdu rádi mluví, jsou to oni sami. Díky personalizaci vlastního vkusu a názoru dostávají příležitost k sebeprezentaci. A to je koneckonců základem sociálních sítí.
Jasným ukazatelem úspěchu kampaně je dotaz od vašich přátel, kteří se ptají, co jste objevili ve Wrapped.