2 min. doba čtení

Co naučila tato krize online marketing a jak se připravit na další (Ján Stareček, Starmedia)

Ján Stareček je Digital & Data Science Director v reklamní agentuře Starmedia, která se podílela na vytvoření velkého dokumentu, který mapuje důležité poznatky o spotřebitelském chování, změnách na trhu či rozdílném přístupu inzerentů během koronakrize. Ján nám v rozhovoru prozradil zajímavé informace, díky kterým vznikl velmi podrobný návod, jak se připravit na další podobnou krizi v budoucnosti.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:24 Bude tento dokument o koronakrizi zveřejněný?
  • 03:06 Má smysl věnovat se i dále tématu spotřebitelského chování během krize?
  • 05:43 Změnila krize něco na tom, že Slováci obvykle víc přihlížejí ke kvalitě než k ceně?
  • 07:16 Pomohlo velkým a oblíbeným obchodům během krize jejich dobré renomé?
  • 08:59 Byla klíčem k úspěchu připravenost, nebo síla značky?
  • 10:27 Daly se během krize pozorovat signifikantní změny i na výkonnosti slovenských médií?
  • 12:04 Jak na tom byly konspirační weby? Rostly, nebo klesaly?
  • 13:51 Způsobila krize výrazný pokles poptávky po všech drahých komoditách, jako jsou např. auta, nemovitosti a podobně?
  • 16:53 Co způsobil náhlý pokles inzerentů e-shopům nebo médiím?
  • 18:33 Jak se chovali ti největší inzerenti?
  • 19:38 Přichází příležitost pro menší hráče získat velkou reklamu i v televizi za nižší náklady?
  • 21:49 Objevil se nějaký významný produktový „skokan“ kromě roušek a dezinfekce?
  • 23:16 Jaké změny zasáhly influencery a jakou mají budoucnost?
  • 27:46 Jak by se e-shopy měly připravit na obdobnou krizi v budoucnosti?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2 min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+