V rozhovoru se dozvíte:
- 01:24 Bude tento dokument o koronakrizi zveřejněný?
- 03:06 Má smysl věnovat se i dále tématu spotřebitelského chování během krize?
- 05:43 Změnila krize něco na tom, že Slováci obvykle víc přihlížejí ke kvalitě než k ceně?
- 07:16 Pomohlo velkým a oblíbeným obchodům během krize jejich dobré renomé?
- 08:59 Byla klíčem k úspěchu připravenost, nebo síla značky?
- 10:27 Daly se během krize pozorovat signifikantní změny i na výkonnosti slovenských médií?
- 12:04 Jak na tom byly konspirační weby? Rostly, nebo klesaly?
- 13:51 Způsobila krize výrazný pokles poptávky po všech drahých komoditách, jako jsou např. auta, nemovitosti a podobně?
- 16:53 Co způsobil náhlý pokles inzerentů e-shopům nebo médiím?
- 18:33 Jak se chovali ti největší inzerenti?
- 19:38 Přichází příležitost pro menší hráče získat velkou reklamu i v televizi za nižší náklady?
- 21:49 Objevil se nějaký významný produktový „skokan“ kromě roušek a dezinfekce?
- 23:16 Jaké změny zasáhly influencery a jakou mají budoucnost?
- 27:46 Jak by se e-shopy měly připravit na obdobnou krizi v budoucnosti?