2 min. doba čtení

Brazilský maloobchodní řetězec Magalu spouští vlastní “sociální síť”

Brazilská společnost Magazine Luiza, známá pod značkou Magalu, představila novou social commerce aplikaci s názvem Compra Junto (pozn. Nakupujme spolu). 

Brazilský maloobchodní řetězec Magalu spouští vlastní “sociální síť”

Sdílení produktů ve skupinách a slevy do výše 55 % 

Minulý týden jsme vám představili finskou platformu Blidz a dnes se přesuneme na západ. Brazilská aplikace Compra Junto ve spojení s aplikací Magalu připomíná sociální síť. Podle vzoru dalších sociálních sítí si v ní zákazníci mohou vytvářet skupiny a sdílet se svými přáteli odkazy na nabídky, které je zajímají. Pokud je dosaženo určitého objemu nákupů stejného produktu, kupující mohou získat slevy až do výše 55 %. 

Obvykle mají nabídky v rámci aplikace omezenou dobu platnosti a je stanovený minimální počet zájemců ve skupině. Pro uplatnění slevy je třeba dosáhnout minimálního počtu prodaných kusů. Systém nejprve rezervuje částku na kreditní kartě každého zákazníka, dokud se nevytvoří skupina. Poté budou platby z kreditních karet staženy až po úspěšném uzavření skupiny a dosažení stanoveného počtu nákupů. Pokud se tento cíl nesplní, částky se vrátí na kreditní karty kupujících.

zdroj: Magalu

Zákazníci si budou moci vybírat z milionů produktů 

Výhodou této aplikace je široký sortiment produktů, které zákazníci mohou vyhledat, sdílet a zakoupit. S ohledem na to Compra Junto nabídne všechny kategorie a cenové hladiny produktů maloobchodní sítě Magalu od potravin až po lednice. V současnosti je v Magalu k prodeji více než 200 milionů položek. A mnohé z nich tak budou dostupné v rámci nové sociální sítě. Na konci roku 2021 tvořily přibližně 45 % online prodeje kategorie jako móda, sport, krása a videohry, a to v důsledku akvizice podniků, jako jsou Netshoes a KabuM! Společnost Magazine Luiza se tak snaží rozšiřovat portfolio svých produktů. 

Navíc má maloobchodní síť Magalu vysoce rozvinutou vlastní logistickou síť a produkty zakoupené online bude doručovat po celé Brazílii. Zákazníci si je budou moci vyzvednout i na jedné z téměř 1 500 kamenných prodejen – společnost v roce 2021 otevřela dalších 186 prodejen. Proto i v budoucnu chce zefektivnit svůj systém geolokace a pomoci tak zkrátit čas a náklady na doručení zásilek.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+