2 min. doba čtení

Bolt se vrátil k agentuře Grayling

Od května je společnost Grayling Slovakia zodpovědná za podporu společnosti Bolt v oblasti public affairs, zejména při komunikaci s úřady na místní a národní úrovni.

Bolt se vrátil k agentuře Grayling

Největší platforma pro zprostředkování mobility

Bolt je největší platformou pro zprostředkování přepravy osobními automobily v zemi a nabízí také sdílené koloběžky a služby rozvozu jídla. Byla spuštěna v roce 2017 jako Taxify v Bratislavě a nyní působí ve všech osmi krajských městech. Cílem společnosti je změnit městskou dopravu a učinit ji pohodlnější, dostupnější a udržitelnější.

“Naším globálním posláním je vytvářet města pro lidi, ne pro auta. Toho však můžeme dosáhnout pouze tehdy, pokud dokážeme městům a jejich obyvatelům nabídnout co nejpohodlnější alternativy k osobním automobilům. Proto je důležité, abychom spolupráci s městy a úřady mapovali co nejprofesionálněji a nejtransparentněji,” říká Soňa Stloukalová, country manažerka platformy Bolt pro Slovensko.

Společnost Bolt sídlí v estonském Tallinnu a působí ve více než 500 městech ve 45 zemích světa, především v Evropě. Své služby nabízí více než 100 milionům zákazníků.

“Jsem rád, že se Bolt po několika letech vrací mezi naše klienty. Úspěšně jsme již spolupracovali na významné změně zákona o silniční dopravě, která umožnila provozování nových forem osobní dopravy na Slovensku. Pro společnost Bolt pracujeme i na dalších trzích v rámci regionu střední a východní Evropy a jsme schopni využít zkušenosti a know-how z jiných zemí,” říká Peter Fecko, regionální generální ředitel pro střední a východní Evropu ve společnosti Grayling.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+