2 min. doba čtení

Bolt se vrátil k agentuře Grayling

Od května je společnost Grayling Slovakia zodpovědná za podporu společnosti Bolt v oblasti public affairs, zejména při komunikaci s úřady na místní a národní úrovni.

Bolt se vrátil k agentuře Grayling

Největší platforma pro zprostředkování mobility

Bolt je největší platformou pro zprostředkování přepravy osobními automobily v zemi a nabízí také sdílené koloběžky a služby rozvozu jídla. Byla spuštěna v roce 2017 jako Taxify v Bratislavě a nyní působí ve všech osmi krajských městech. Cílem společnosti je změnit městskou dopravu a učinit ji pohodlnější, dostupnější a udržitelnější.

„Naším globálním posláním je vytvářet města pro lidi, ne pro auta. Toho však můžeme dosáhnout pouze tehdy, pokud dokážeme městům a jejich obyvatelům nabídnout co nejpohodlnější alternativy k osobním automobilům. Proto je důležité, abychom spolupráci s městy a úřady mapovali co nejprofesionálněji a nejtransparentněji,“ říká Soňa Stloukalová, country manažerka platformy Bolt pro Slovensko.

Společnost Bolt sídlí v estonském Tallinnu a působí ve více než 500 městech ve 45 zemích světa, především v Evropě. Své služby nabízí více než 100 milionům zákazníků.

„Jsem rád, že se Bolt po několika letech vrací mezi naše klienty. Úspěšně jsme již spolupracovali na významné změně zákona o silniční dopravě, která umožnila provozování nových forem osobní dopravy na Slovensku. Pro společnost Bolt pracujeme i na dalších trzích v rámci regionu střední a východní Evropy a jsme schopni využít zkušenosti a know-how z jiných zemí,“ říká Peter Fecko, regionální generální ředitel pro střední a východní Evropu ve společnosti Grayling.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge