2min. doba čtení

Bolt se vrátil k agentuře Grayling

Od května je společnost Grayling Slovakia zodpovědná za podporu společnosti Bolt v oblasti public affairs, zejména při komunikaci s úřady na místní a národní úrovni.

Bolt se vrátil k agentuře Grayling

Největší platforma pro zprostředkování mobility

Bolt je největší platformou pro zprostředkování přepravy osobními automobily v zemi a nabízí také sdílené koloběžky a služby rozvozu jídla. Byla spuštěna v roce 2017 jako Taxify v Bratislavě a nyní působí ve všech osmi krajských městech. Cílem společnosti je změnit městskou dopravu a učinit ji pohodlnější, dostupnější a udržitelnější.

“Naším globálním posláním je vytvářet města pro lidi, ne pro auta. Toho však můžeme dosáhnout pouze tehdy, pokud dokážeme městům a jejich obyvatelům nabídnout co nejpohodlnější alternativy k osobním automobilům. Proto je důležité, abychom spolupráci s městy a úřady mapovali co nejprofesionálněji a nejtransparentněji,” říká Soňa Stloukalová, country manažerka platformy Bolt pro Slovensko.

Společnost Bolt sídlí v estonském Tallinnu a působí ve více než 500 městech ve 45 zemích světa, především v Evropě. Své služby nabízí více než 100 milionům zákazníků.

“Jsem rád, že se Bolt po několika letech vrací mezi naše klienty. Úspěšně jsme již spolupracovali na významné změně zákona o silniční dopravě, která umožnila provozování nových forem osobní dopravy na Slovensku. Pro společnost Bolt pracujeme i na dalších trzích v rámci regionu střední a východní Evropy a jsme schopni využít zkušenosti a know-how z jiných zemí,” říká Peter Fecko, regionální generální ředitel pro střední a východní Evropu ve společnosti Grayling.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+