1min. doba čtení

Behaviorální segmentace

Behaviorální segmentace diferencuje zákazníky i potenciální zákazníky do různých skupin, aby tak mohly značky a prodávající přizpůsobit svoji strategii prodeje. Uskutečňuje to na základě několika kritérií, například podle toho, jestli daný produkt už vyzkoušeli, nebo ne, nebo podle loajálnosti ke značce.

Behaviorální segmentace diferencuje zákazníky i potenciální zákazníky do různých skupin, aby tak mohly značky a prodávající přizpůsobit svoji strategii prodeje. Uskutečňuje to na základě několika kritérií, například podle toho, jestli daný produkt už vyzkoušeli, nebo ne, nebo podle loajálnosti ke značce.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+