1 min. doba čtení

Behaviorální segmentace

Behaviorální segmentace diferencuje zákazníky i potenciální zákazníky do různých skupin, aby tak mohly značky a prodávající přizpůsobit svoji strategii prodeje. Uskutečňuje to na základě několika kritérií, například podle toho, jestli daný produkt už vyzkoušeli, nebo ne, nebo podle loajálnosti ke značce.

Behaviorální segmentace diferencuje zákazníky i potenciální zákazníky do různých skupin, aby tak mohly značky a prodávající přizpůsobit svoji strategii prodeje. Uskutečňuje to na základě několika kritérií, například podle toho, jestli daný produkt už vyzkoušeli, nebo ne, nebo podle loajálnosti ke značce.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3 min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+