2min. doba čtení

Amazon spouští službu umožňující prodejcům prodávat na všech trzích EU

Společnost Amazon oznámila spuštění nové nabídky, která prodejcům umožní rozšířit své podnikání na devíti trzích EU pouhými dvěma kliknutími. European Expansion Accelerator (EEA) bude sloužit všem aktivním prodejcům a usnadní jim dostat své produkty do všech obchodů v EU a ve Velké Británii, čímž zákazníkům umožní přístup k milionům položek.

Amazon spouští službu umožňující prodejcům prodávat na všech trzích EU

Nová funkce online tržiště byla partnerskými prodejci požadována již několik let. “EEA je řešení, které naši prodejní partneři již léta postrádali; umožnilo jim růst a nabízet miliony nových produktů zákazníkům Amazonu ve více obchodech. Jsme rádi, že nyní můžeme toto řešení na dvě kliknutí nabídnout prodejcům v Evropě, aby mohli rozšířit své podnikání u společnosti Amazon,” řekl Xavier Flamand, viceprezident pro služby prodejcům v Evropě.

Celý proces je automatizovaný

S EEA mohou prodejní partneři Amazonu vstoupit na jedinou stránku v Seller Central, objevit obchody, ve kterých ještě neprodávají, a kliknutím je rozšířit. Registrace jejich účtu, nastavení, překlady, zařazení do seznamu, nastavení přepravy, kontrola způsobilosti produktů a přizpůsobení katalogu proběhnou automaticky během tří pracovních dnů.

Prodejci mohou expandovat na všechny evropské trhy Amazonu nebo si vybrat jen jeden.

Nový systém toho dosáhne spuštěním několika stávajících nástrojů Amazonu (např. List-Once-Sell Globally a Build International Listings), aby bylo možné dokončit komplexní rozšíření v jednom nebo více obchodech, aniž by prodejci museli používat různé nástroje.

Týdenní podcast UPdate

Pro aktivní prodejce na evropském trhu

Tato funkce je zdarma a je k dispozici obchodníkům, kteří již prodávají alespoň na jednom z evropských trhů ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Nizozemsku, Polsku, Švédsku, Belgii nebo Velké Británii. Zatímco obchodníci mohou snadno rozšířit své prodejní kanály, zákazníci budou moci využívat miliony nových produktů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+