Nová funkce online tržiště byla partnerskými prodejci požadována již několik let. “EEA je řešení, které naši prodejní partneři již léta postrádali; umožnilo jim růst a nabízet miliony nových produktů zákazníkům Amazonu ve více obchodech. Jsme rádi, že nyní můžeme toto řešení na dvě kliknutí nabídnout prodejcům v Evropě, aby mohli rozšířit své podnikání u společnosti Amazon,” řekl Xavier Flamand, viceprezident pro služby prodejcům v Evropě.
Celý proces je automatizovaný
S EEA mohou prodejní partneři Amazonu vstoupit na jedinou stránku v Seller Central, objevit obchody, ve kterých ještě neprodávají, a kliknutím je rozšířit. Registrace jejich účtu, nastavení, překlady, zařazení do seznamu, nastavení přepravy, kontrola způsobilosti produktů a přizpůsobení katalogu proběhnou automaticky během tří pracovních dnů.
Prodejci mohou expandovat na všechny evropské trhy Amazonu nebo si vybrat jen jeden.
Nový systém toho dosáhne spuštěním několika stávajících nástrojů Amazonu (např. List-Once-Sell Globally a Build International Listings), aby bylo možné dokončit komplexní rozšíření v jednom nebo více obchodech, aniž by prodejci museli používat různé nástroje.
Pro aktivní prodejce na evropském trhu
Tato funkce je zdarma a je k dispozici obchodníkům, kteří již prodávají alespoň na jednom z evropských trhů ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Nizozemsku, Polsku, Švédsku, Belgii nebo Velké Británii. Zatímco obchodníci mohou snadno rozšířit své prodejní kanály, zákazníci budou moci využívat miliony nových produktů.