3min. doba čtení

Alza rozšiřuje prodejní síť, o prázdninách otevřela 4 nové prodejny

Alza, lídr v oblasti elektroniky, vstupuje do nového školního roku s několika novými prodejnami. Během letních prázdnin nasadila vysoké tempo a otevřela čtyři kamenné prodejny, dvě na Slovensku, jednu v České republice a jednu v Maďarsku. Rozšiřování sítě pro letošní rok zdaleka nekončí, zákazníci se do konce roku mohou těšit na několik dalších prodejen.

Alza rozšiřuje prodejní síť, o prázdninách otevřela 4 nové prodejny

V červnu, ještě před začátkem letních prázdnin, se Alze podařilo otevřít prodejnu v Berouně. V červenci se otevřely dveře kamenné prodejny v Teplicích v České republice a slovenské zákazníky přivítala prodejna v Nových Zámcích. Otevírání prodejen pokračovalo i v srpnu. Nová kamenná prodejna byla otevřena v Dunajské Stredě a v maďarské Budapešti, která se nyní může pochlubit třetí prodejnou Alza.

Strategická expanze kamenných obchodů mění hru v online i offline nakupování

Alza dlouhodobě investuje nejen do rozvoje online prodeje, ale také do kamenných prodejen, což se ukazuje jako důležitá strategie společnosti.

“Naše iniciativa otevírat nové prodejny je výsledkem snahy vyjít vstříc obyvatelům velkých i malých měst, kteří si již dlouho přáli mít naši prodejnu ve svém okolí. Koncepce těchto prodejen je navržena tak, aby odrážela měnící se preference našich zákazníků. Nabídkou širokého sortimentu zboží s možností okamžitého nákupu, pohodlného parkování, možnosti vyzvednutí objemnějších výrobků a bleskového dodání se snažíme plně uspokojit potřeby našich zákazníků. Díky propojení s distribuční sítí AlzaBoxů v blízkosti našich prodejen nabízíme nejrychlejší způsob doručení celého našeho sortimentu,” říká Miroslav Kövary, místopředseda představenstva Alzy, a dodává: “V současné době je v Alze k dispozici více než 200 výdejních míst: “Náš závazek však nekončí jen u našich zákazníků. Jsme také pevně odhodláni zajistit optimální pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Nový koncept pro ně znamená příjemnější a modernější pracovní prostředí.”

Týdenní podcast UPdate

zdroj: Alza, Dunajská streda

Přítomnost kamenné prodejny skvěle doplňuje provoz sousedních AlzaBoxů a zákazníci si mohou vybrat nejvhodnější způsob doručení podle objednaného zboží a osobních preferencí. “Máme ověřeno, že pokud otevřeme pobočku v nějaké oblasti, zvýší se i počet objednávek do sousedních AlzaBoxů,” komentuje Ondřej Fabianek, ředitel maloobchodní sítě Alza.

Nedávno otevřené prodejny již mají na skladě více než dva tisíce různých výrobků. Zřejmým trendem je nárůst poptávky po vystavených výrobcích. “Poptávka po vystavených výrobcích se od začátku roku zvýšila o 100 %,” říká Fabianek a dodává: “Zákazníci mají na prodejnách největší zájem o mobilní telefony, domácí spotřebiče, hračky, notebooky a drobné příslušenství, jako jsou nabíječky, datové kabely a baterie.”

Prodejny Alza jsou otevřeny 7 dní v týdnu a vyškolený personál je zákazníkům vždy k dispozici, aby jim pomohl s výběrem vhodného zboží. Jedinečnou službou v prodejnách je možnost ochutnat kávu privátní značky AlzaCafé zdarma. “Díky těmto výhodám jsou naše kamenné prodejny výjimečným místem pro nakupování, kde se pohodlí tradičního nakupování snoubí s moderním přístupem,” dodává Kövary.

Otevření nových obchodů přináší desítky pracovních příležitostí

Jen v letošním roce vzniklo otevřením nových prodejen padesát nových pracovních míst. “S rozšiřováním našich prodejen hledáme do nových provozoven lidi se zkušenostmi s řízením a prodejem, kteří chtějí přinášet našim zákazníkům radost z každého nákupu,” říká Fabianek. Alza tak nadále oslovuje nejen zákazníky, ale i ty, kteří hledají nové kariérní cíle.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+