3 min. doba čtení

Alza rozšiřuje prodejní síť, o prázdninách otevřela 4 nové prodejny

Alza, lídr v oblasti elektroniky, vstupuje do nového školního roku s několika novými prodejnami. Během letních prázdnin nasadila vysoké tempo a otevřela čtyři kamenné prodejny, dvě na Slovensku, jednu v České republice a jednu v Maďarsku. Rozšiřování sítě pro letošní rok zdaleka nekončí, zákazníci se do konce roku mohou těšit na několik dalších prodejen.

Alza rozšiřuje prodejní síť, o prázdninách otevřela 4 nové prodejny

V červnu, ještě před začátkem letních prázdnin, se Alze podařilo otevřít prodejnu v Berouně. V červenci se otevřely dveře kamenné prodejny v Teplicích v České republice a slovenské zákazníky přivítala prodejna v Nových Zámcích. Otevírání prodejen pokračovalo i v srpnu. Nová kamenná prodejna byla otevřena v Dunajské Stredě a v maďarské Budapešti, která se nyní může pochlubit třetí prodejnou Alza.

Strategická expanze kamenných obchodů mění hru v online i offline nakupování

Alza dlouhodobě investuje nejen do rozvoje online prodeje, ale také do kamenných prodejen, což se ukazuje jako důležitá strategie společnosti.

“Naše iniciativa otevírat nové prodejny je výsledkem snahy vyjít vstříc obyvatelům velkých i malých měst, kteří si již dlouho přáli mít naši prodejnu ve svém okolí. Koncepce těchto prodejen je navržena tak, aby odrážela měnící se preference našich zákazníků. Nabídkou širokého sortimentu zboží s možností okamžitého nákupu, pohodlného parkování, možnosti vyzvednutí objemnějších výrobků a bleskového dodání se snažíme plně uspokojit potřeby našich zákazníků. Díky propojení s distribuční sítí AlzaBoxů v blízkosti našich prodejen nabízíme nejrychlejší způsob doručení celého našeho sortimentu,” říká Miroslav Kövary, místopředseda představenstva Alzy, a dodává: “V současné době je v Alze k dispozici více než 200 výdejních míst: “Náš závazek však nekončí jen u našich zákazníků. Jsme také pevně odhodláni zajistit optimální pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Nový koncept pro ně znamená příjemnější a modernější pracovní prostředí.”

Týdenní podcast UPdate

zdroj: Alza, Dunajská streda

Přítomnost kamenné prodejny skvěle doplňuje provoz sousedních AlzaBoxů a zákazníci si mohou vybrat nejvhodnější způsob doručení podle objednaného zboží a osobních preferencí. “Máme ověřeno, že pokud otevřeme pobočku v nějaké oblasti, zvýší se i počet objednávek do sousedních AlzaBoxů,” komentuje Ondřej Fabianek, ředitel maloobchodní sítě Alza.

Nedávno otevřené prodejny již mají na skladě více než dva tisíce různých výrobků. Zřejmým trendem je nárůst poptávky po vystavených výrobcích. “Poptávka po vystavených výrobcích se od začátku roku zvýšila o 100 %,” říká Fabianek a dodává: “Zákazníci mají na prodejnách největší zájem o mobilní telefony, domácí spotřebiče, hračky, notebooky a drobné příslušenství, jako jsou nabíječky, datové kabely a baterie.”

Prodejny Alza jsou otevřeny 7 dní v týdnu a vyškolený personál je zákazníkům vždy k dispozici, aby jim pomohl s výběrem vhodného zboží. Jedinečnou službou v prodejnách je možnost ochutnat kávu privátní značky AlzaCafé zdarma. “Díky těmto výhodám jsou naše kamenné prodejny výjimečným místem pro nakupování, kde se pohodlí tradičního nakupování snoubí s moderním přístupem,” dodává Kövary.

Otevření nových obchodů přináší desítky pracovních příležitostí

Jen v letošním roce vzniklo otevřením nových prodejen padesát nových pracovních míst. “S rozšiřováním našich prodejen hledáme do nových provozoven lidi se zkušenostmi s řízením a prodejem, kteří chtějí přinášet našim zákazníkům radost z každého nákupu,” říká Fabianek. Alza tak nadále oslovuje nejen zákazníky, ale i ty, kteří hledají nové kariérní cíle.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+