2 min. doba čtení

Alternativa ke společnostem Google a Microsoft. Majitelé Kauflandu a Lidlu nabídnou cloudové služby

STACKIT, digitální značka společnosti Schwarz IT, bude nabízet své cloudové služby zákazníkům mimo skupinu Schwarz. Software Stackit byl vyvinut jako součást open-source projektu Openstack. 

Alternativa ke společnostem Google a Microsoft. Majitelé Kauflandu a Lidlu nabídnou cloudové služby

„Digitalizace neustále pokračuje ve všech oblastech společnosti. Současně Cloud hraje stále důležitější roli jako klíčová technologie – i pro nás ve skupině Schwarz Group s našimi divizemi prodeje, výroby a řízení zdrojů. Na samotném trhu s cloudovými službami dominují dodavatelé z mimoevropských zemí. Proto se systémem STACKIT nyní nabízíme zákazníkům lepší evropskou alternativu,“ vysvětluje Christian Müller, generální ředitel společnosti Schwarz IT. 

STACKIT jako evropská alternativa pro malé a střední podniky 

Skupina Schwarz již v roce 2018 začala budovat vlastní cloudovou platformu pro urychlení digitální transformace. V důsledku toho se společnost STACKIT neustále rozšiřovala na atraktivní obchodní model pro externí zákazníky. Díky zkušenostem z procesu interní digitalizace nabízí skupina Schwarz Group jiným společnostem komplexní poradenství, a tím i nejlepší možné služby v oblasti digitalizace. 

„Zpočátku se zaměříme na řešení jak pro malé a střední podniky ve všech odvětvích, tak pro začínající technologické podniky,“ vysvětluje Müller. „Náš stále se rozrůstající celoevropský tým, který má v současnosti více než 150 zaměstnanců, pracuje na neustálém rozvoji a rozšiřování našeho portfolia cloudových služeb.“ 

 zdroj: Depositphotos

Důraz na bezpečnost a ochranu údajů 

Při konfiguraci služby STACKIT Cloud kladla skupina Schwarz Group velký důraz na bezpečnost a ochranu údajů. Jejich vlastní datová centra v Německu a Rakousku proto plně podléhají evropskému právu a obecnému nařízení o ochraně údajů (RODO). 

Cloudové služby představují možnost připojit se odkudkoli na světě ke službám, e-mailovým schránkám, k firemním i soukromým datům a zároveň umožňuje snadno a bezpečně sdílet informace.

Velkou výhodou je, že v případě poruchy nebo krádeže vašeho počítače máte data stále k dispozici v cloudu. U většiny cloudových služeb neplatíte za vlastní software, ale za jeho používání – pronájem.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+