AIDA je zkratka, která v sobě skrývá pojmy pozornost, zájem, touha a akce. Tyto pojmy označují procesy, kterými prochází spotřebitel před tím, než si koupí produkt. Prvním z nich je pozornost, tedy zákazník upře svoji pozornost na konkrétní produkt nebo službu. Druhým z nich je zájem zákazníka o produkt nebo službu. Dál je to vzbuzení touhy u člověka vlastnit produkt nebo využít nabízenou službu. V ideálním případě by celý tento proces měl končit akcí, tedy nákupem u spotřebitele.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]