AIDA je zkratka, která v sobě skrývá pojmy pozornost, zájem, touha a akce. Tyto pojmy označují procesy, kterými prochází spotřebitel před tím, než si koupí produkt. Prvním z nich je pozornost, tedy zákazník upře svoji pozornost na konkrétní produkt nebo službu. Druhým z nich je zájem zákazníka o produkt nebo službu. Dál je to vzbuzení touhy u člověka vlastnit produkt nebo využít nabízenou službu. V ideálním případě by celý tento proces měl končit akcí, tedy nákupem u spotřebitele.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]