2 min. doba čtení

Action pokračuje v expanzi. V České republice otevírá 50. obchod

Necelé tři roky po vstupu na český trh otevírá diskontní řetězec Action svou 50. kamennou prodejnu.

Action pokračuje v expanzi. V České republice otevírá 50. obchod

Osm prodejen na Slovensku, padesát v České republice

Nizozemský diskontní řetězec Action pokračuje v expanzi v České republice. V současné době otevírá již padesátou prodejnu v zemi, do které vstoupil v srpnu 2020. Nachází se v OC Šestka a stane se sedmou pobočkou řetězce v hlavním městě.

Action zakládá svůj koncept na širokém sortimentu šesti tisíc položek ze 14 produktových kategorií. Každý týden navíc přibývá 150 nových položek. Více než 1 500 položek lze v Actionu pořídit za méně než 25 Kč, průměrná cena výrobku nepřesahuje 50 Kč.

„Skutečnost, že se nám za necelé tři roky od vstupu na místní trh podařilo otevřít 50 prodejen, považuji za skutečný úspěch a jasný důkaz, že koncept Action odpovídá preferencím českých zákazníků. Těší nás, když vidíme, jak rádi k nám chodí nakupovat a objevují naši širokou, stále se měnící nabídku spotřebního zboží a sezónních produktů,“ říká Sławomir Nitek, regionální ředitel společnosti Action pro Polsko, Českou republiku, Slovensko a Rakousko.

Akce také klade důraz na udržitelnost. V roce 2022 společnost eliminovala 40 % svých emisí CO2. Všechny prodávané výrobky procházejí podrobnou analýzou a procesem zdokonalování s cílem rozšířit sortiment o co nejvíce zboží z odpovědných zdrojů, které je oběhové a šetrné k životnímu prostředí. Více než 1 900 z 2 300 prodejen řetězce funguje bez připojení na zemní plyn a 95 % je vybaveno energeticky úsporným LED osvětlením. Action plánuje odpojit zbývající pobočky od zdroje plynu do konce roku 2024.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila
5 min. doba čtení

Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila

Black Friday a Cyber Monday jsou pro provozovatele e-shopů každoročně velmi důležité, přičemž během nich často padají prodejní rekordy. V posledních letech se však šušká, že tyto nákupní svátky již postupně ztrácejí na popularitě a nemají tak velký smysl. Ale kde je pravda? V CREATIVE sites si připravili průzkum mezi svými klienty a došli k […]

Ivan Cingel Ivan Cingel
COO v CREATIVE sites, CreativeSites, s.r.o.