2min. doba čtení

Action pokračuje v expanzi. V České republice otevírá 50. obchod

Necelé tři roky po vstupu na český trh otevírá diskontní řetězec Action svou 50. kamennou prodejnu.

Action pokračuje v expanzi. V České republice otevírá 50. obchod

Osm prodejen na Slovensku, padesát v České republice

Nizozemský diskontní řetězec Action pokračuje v expanzi v České republice. V současné době otevírá již padesátou prodejnu v zemi, do které vstoupil v srpnu 2020. Nachází se v OC Šestka a stane se sedmou pobočkou řetězce v hlavním městě.

Action zakládá svůj koncept na širokém sortimentu šesti tisíc položek ze 14 produktových kategorií. Každý týden navíc přibývá 150 nových položek. Více než 1 500 položek lze v Actionu pořídit za méně než 25 Kč, průměrná cena výrobku nepřesahuje 50 Kč.

“Skutečnost, že se nám za necelé tři roky od vstupu na místní trh podařilo otevřít 50 prodejen, považuji za skutečný úspěch a jasný důkaz, že koncept Action odpovídá preferencím českých zákazníků. Těší nás, když vidíme, jak rádi k nám chodí nakupovat a objevují naši širokou, stále se měnící nabídku spotřebního zboží a sezónních produktů,” říká Sławomir Nitek, regionální ředitel společnosti Action pro Polsko, Českou republiku, Slovensko a Rakousko.

Akce také klade důraz na udržitelnost. V roce 2022 společnost eliminovala 40 % svých emisí CO2. Všechny prodávané výrobky procházejí podrobnou analýzou a procesem zdokonalování s cílem rozšířit sortiment o co nejvíce zboží z odpovědných zdrojů, které je oběhové a šetrné k životnímu prostředí. Více než 1 900 z 2 300 prodejen řetězce funguje bez připojení na zemní plyn a 95 % je vybaveno energeticky úsporným LED osvětlením. Action plánuje odpojit zbývající pobočky od zdroje plynu do konce roku 2024.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Klíčové faktory úspěšné expanze e-shopů do Rumunska a Maďarska
5min. doba čtení

Klíčové faktory úspěšné expanze e-shopů do Rumunska a Maďarska

Rozvoj e-commerce přinesl světu nové výzvy a možnosti. Expanze e-shopů do zahraničí je jednou z cest, jak dosáhnout růstu vašeho podnikání. Rumunsko a Maďarsko nabízejí obchodníkům atraktivní trhy s velkým potenciálem úspěchu. V tomto článku se budeme zabývat klíčovými faktory, které je třeba vzít v úvahu při úspěšné expanzi e-shopů do těchto zemí.  

František Skipala František Skipala
Zakladatel společnosti Foza Sa
Přečíst článek
Britské tržiště Laced expanduje do Evropy
2min. doba čtení

Britské tržiště Laced expanduje do Evropy

Internetové tržiště s luxusními teniskami Laced expanduje do Evropy a tento týden spustilo stránky v němčině a francouzštině. Společnost se sídlem ve Spojeném království plánuje v blízké budoucnosti zahájit provoz také v Itálii a Nizozemsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+