
Tip 1.: Prodávejte s Kaufland Global Marketplace snadno a rychle rovnou v pěti zemích
Kaufland Global Marketplace nabízí optimální podmínky pro prodejce a značky všech velikostí a sortimentů. Od prodejců s malými zkušenostmi s online prodejem až po globální hráče s milionovými tržbami – všichni mají možnost zvýšit svůj obrat prostřednictvím Kaufland Global Marketplace. Pouze jedinou registrací lze díky pěti marketplace Kauflandu v České republice, na Slovensku, v Německu, Polsku a Rakousku oslovit potenciálně 81 milionů online zákazníků. Více než 11 000 prodejců prodává ve více než 6 400 produktových kategoriích, což každý měsíc přiláká na marketplace miliony návštěvníků. Technologie multi marketplace, která nabízí veškerá řešení na jednom místě, umožňuje centralizovanou správu všech nabídek, objednávek a údajů o produktech prostřednictvím souboru CSV nebo rozhraní REST API přímo z portálu pro prodejce, a nabízí tak optimální podmínky pro vnitrostátní i mezinárodní prodej. 120 softwarových rozhraní umožňuje automatizované zpracování všech prodejních procesů s mnoha běžnými obchodními a ERP systémy.
Prodej na marketplace Kauflandu rozšiřuje cílové skupiny, zvyšuje váš dosah a nabízí možnost vybudovat vlastní online podnikání. Za účelem optimalizace vašeho potenciálu nabízí Kaufland Global Marketplace širokou škálu podpůrných služeb, které pomáhají prodejcům například s onboardingem, kroky nezbytnými pro další růst společnosti a v neposlední řadě také se strategií expanze. Marketplace Kauflandu nabízejí rovněž ideální podmínky pro značky. S Kaufland Global Marketplace jako silným partnerem (mimo jiné pro expanzi) mohou prodejci, výrobci a majitelé značek vybudovat a rozšířit své online podnikání rychleji a s vynaložením méně prostředků, než kdyby na to byli sami.
První tip pro váš obchodní úspěch v roce 2025 tedy zní: Zaregistrujte se jako prodejce a začněte rovnou prodávat na všech marketplace Kauflandu najednou. Na konci článku naleznete návod, jak si zajistit 3 měsíce bez základního poplatku. 👌

Zdroj: Kaufland
Tip 2.: Objevte možnosti, které Kaufland Global Marketplace nabízí: Od jednoduchého onboardingu k neustálému růstu
Kaufland Global Marketplace vám nabízí možnost samostatného růstu a neustálého zlepšování výkonnosti. Na stránkách Seller University naleznete množství informací a materiálů, které pomáhají prodejcům úspěšně prodávat. Patří mezi ně návody, které vás krok za krokem provedou určitými situacemi (například při registraci a onboardingu), dále instruktážní videonávody, šablony a vzorové soubory pro údaje o produktech a nabídkách a také informace o reklamních možnostech pro další zvýšení prodeje. Kromě toho Kaufland Global Marketplace nabízí pravidelné webináře v různých jazycích, na kterých prodejci získávají cenné rady, jak co nejlépe začít prodávat a optimalizovat svůj účet.
Tip 3.: Překonejte jazykovou bariéru díky bezplatné překladatelské službě Kauflandu
Jazykové bariéry ztěžují mezinárodní obchodní růst. Představují výzvu pro optimální prezentaci nabídek a komunikaci se zákazníky. Jak máte oslovit zákazníky, jejichž jazykem nemluvíte? Tohoto problému jsme si dobře vědomi a díky různým podpůrným službám se vám snažíme pomoci tuto překážku překonat, abyste mohli své nabídky jednoduše uvádět na všech marketplace Kauflandu:
- Překlad údajů o produktech: zdarma a automatizovaně
- Osobní podpora pro prodejce ve všech jazycích, ve kterých jsou naše marketplace provozovány: telefonicky a e-mailem
- Překlady tiketů: Usnadnění komunikace se zákazníky pomocí překladu jejich otázek a vašich odpovědí jedním kliknutím
Tip 4.: Nechte starosti se zpracováním plateb pomocí relevantních platebních metod na nás
Aby byli prodejci úspěšní i za hranicemi vlastní země, měli by přizpůsobit své podnikání charakteristikám dané země a cílové skupiny podle hesla „jednejte globálně, myslete lokálně“. Rozhodujícím faktorem je nabídka preferovaných platebních metod. Faktem je, že zákazníci, kteří nakupují online například v Německu, upřednostňují jiné poskytovatele platebních služeb než zákazníci v České republice nebo na Slovensku.
A co je na tomto tipu to nejlepší? Prodejci, kteří prodávají s Kaufland Global Marketplace, se o nic z toho nemusí starat. Zpracování plateb pomocí příslušných platebních metod je zajištěno samotným marketplace.
Tyto tipy už jste zrealizovali a rozšířili jste své podnikání do nových zemí? Výborně, Kaufland Global Marketplace má pro vás další možnosti, jak můžete zvýšit svůj prodej. Řiďte se následujícími tipy a dosáhněte na marketplace Kaufland co největšího úspěchu:
Tip 5.: Poskytněte zákazníkům tu nejlepší nabídku a vyhrajte BuyBox
BuyBox se nachází na každé stránce s podrobnostmi o produktu a zobrazuje zákazníkům nejvýhodnější nabídku. Pokud stejné zboží nabízí více prodejců, je důležité prosadit se oproti konkurenci. Poskytněte svým zákazníkům kombinaci nejvýhodnější celkové ceny (ta se skládá z ceny samotného produktu a nákladů na jeho doručení), krátké dodací lhůty a prvotřídního zákaznického servisu a vyhrajte BuyBox pro své nabídky! Abyste vždy nabízeli nejlepší ceny, měli byste se snažit neustále sledovat své nabídky a nabídky konkurence.
Ale nebojte: Abyste nemuseli aktivně neustále sledovat svou konkurenci a manuálně přizpůsobovat ceny svých produktů, můžete jednoduše začít využívat funkci chytré úpravy cen (Plus). Díky ní jsou vaše nabídky automaticky optimalizovány tak, aby byly výhodnější než u konkurence, ale zároveň nikdy neklesly pod vámi nastavený cenový limit, který si můžete nastavit individuálně pro každý produkt.

Zdroj: Kaufland
Tip 6.: Nabídněte zákazníkům atraktivní slevy pomocí poukazů
Poukazy vám pomohou vyhrát BuyBox. Nabídněte svým zákazníkům atraktivní slevy na nákupy – formou poukazů na stránkách s podrobnostmi o produktu, výsledky vyhledávání a doporučeními. Vytvářejte své vlastní poukazy na vybrané nabídky a udržte si neustálou kontrolu nad svými slevovými akcemi.
Tip 7.: Optimalizujte kvalitu svých údajů o produktech
Ujistěte se, že jsou všechny vaše nabídky viditelné a že jsou v informacích o produktu správně uloženy všechny povinné atributy. V opačném případě jsou položky pro zákazníky skryté, i když je nabízíte – promarněná šance! Po splnění těchto požadavků je třeba optimalizovat kvalitu údajů o produktech. Kvalitní údaje o produktech jsou jedním z rozhodujících faktorů pro dosažení větších prodejů, a tedy i zvýšení vašeho obratu na marketplace Kauflandu. Zákazníci mohou díky dobře strukturovaným údajům o produktech rychle najít nejdůležitější informace, které jim ulehčí rozhodování o koupi. Kromě toho se snižuje počet vrácených zásilek a stoupá spokojenost zákazníků. Pokud zákazník musí nejprve pracně vyhledat příslušné informace o produktu, může ho to odradit od nákupu.
Důležitou roli pro údaje o produktech hraje:
- výběr správné kategorie,
- výstižný název,
- výstižné a kvalitní obrázky produktu,
- reklamní text, který vyzdvihuje výhody produktu,
- jasná a přehledná fakta,
- ukládání (povinných) atributů (jedná se o důležité, někdy zákonem vyžadované doplňující informace o produktu; viz krok 1).
Tip 8.: Dosáhněte maximální viditelnosti pro své produkty
Využijte různorodé onsite marketingové možnosti (tj. přímo na stránkách) a přilákejte tak na své produkty maximální pozornost:
- Reklamy na sponzorované produkty (SPA)
Náš reklamní nástroj založený na výkonnosti vám umožní zvýšit viditelnost svých produktů na marketplace Kauflandu díky jejich výraznějšímu umístění. Oslovte přesně ty zákazníky, kteří hledají vaše produkty nebo si prohlížejí podobné produkty. Nad svými náklady budete mít přitom úplnou kontrolu, neboť nabídky a rozpočet pro dané kampaně stanovujete vy. Kromě toho platíte pouze za kliknutí na vaši reklamu, samotné zobrazení je zdarma. - Reklamy na sponzorované značky (SBA) pro značky a výrobce:
SBA jsou placené reklamy, podobně jako reklamy na sponzorované produkty (SPA). Byly však vytvořeny speciálně pro výrobce a prodejce, kteří jsou majiteli ochranných známek nebo práv k ochranným známkám, aby mohli upoutat pozornost potenciálních zákazníků na své značky. Autorizovaní prodejci si mohou vyhradit reklamní prostor se zacílením na klíčová slova a v rámci jedné kampaně zviditelnit najednou hned několik nabídek se svou značkou na stránkách s výsledky vyhledávání a kategoriemi na marketplace Kauflandu.
Tip 9.: Identifikujte dosud nevyužitý potenciál ve své výkonnosti
Jakmile učiníte své první kroky na marketplace Kauflandu, můžete začít pracovat na optimalizaci svého výkonu. Naše nová funkce „Analýza a statistiky“ vám poskytne přehled o vašich prodejních výsledcích a umožní vám sledovat podrobné údaje a statistiky o vašich nabídkách, prodejích a cenách pomocí přizpůsobených analytických panelů. Tato funkce vám navíc poskytne exkluzivní tipy a doporučení šité na míru: například jak byste měli upravit vaše nabídky, abyste se stali předním prodejcem s ohledem na cenu a sortiment a dosáhli tak zvýšení svých prodejních čísel.
Analýzy a statistiky vám nabízí pět různých možností optimalizace – podle toho, na co se jako prodejce zaměřujete.
- Prodejní analýzy: Sledujte svou výkonnost a analyzujte mimo jiné své prodeje, míru konverzí, průměrný obrat nebo pořadí v BuyBoxu.
- Statistiky pro reklamy na sponzorované produkty (SPA): Zjistěte, které z vašich produktů mají pro SPA ty nejlepší předpoklady, a rovnou použijte doporučená klíčová slova ve své kampani SPA.
- Mezinárodní prodej: Identifikujte na první pohled, které z vašich nabídek mají potenciál vyhrát BuyBox na dalších marketplace Kauflandu, a expandujte na mezinárodní úroveň už od začátku jako přední poskytovatel z hlediska ceny a sortimentu.
O následující dvě možnosti optimalizace se za vás postará samotný marketplace:
- Optimalizace dodacích lhůt: Pokud existuje potenciál ke zlepšení, obdržíte od nás doporučení, jak upravit dodací lhůty, abyste zůstali konkurenceschopní a zvýšili spokojenost svých zákazníků. Aktivujte si funkci automatické úpravy dodacích lhůt a dosáhněte co nejlepších výsledků.
- Optimalizace cen: Zaměřte se na svou cenovou strategii – porovnejte cenu svých nabídek nejen s cenami konkurence na marketplace Kauflandu, ale také s nejlepšími referenčními cenami dostupnými online. Aktivujte si chytrou úpravu cen (Plus)!
Tip 10.: Zajistěte vysokou úroveň zákaznického servisu
Za účelem zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu a spokojenosti zákazníků je potřeba reagovat na tikety co nejrychleji. Aby byla zákazníkova zkušenost z nákupu u vás pozitivní, odpovídejte prosím do 48 hodin. Díky rychlé a osobní komunikaci si vás zákazník zapamatuje a pravděpodobně u vás nakoupí i v budoucnosti. Dalším faktorem zvyšujícím spokojenost zákazníků je dodržování stanovených dodacích lhůt. Ujistěte se, že vaše zboží bude zákazníkům doručeno včas, abyste předešli jejich zklamání a frustraci.
AKCE: Začněte prodávat s Kaufland Global Marketplace zdarma! Zaregistrujte se nyní s promo kódem BRIDGECZ25 a využijte jedinečné příležitosti. Získejte 3 měsíce bez základního poplatku na všech marketplace Kaufland. Akce trvá do 31.3. 2025 – nepropásněte ji a zaregistrujte se.