A/B testování je nástroj na vylepšení konverzního poměru e-shopu. Připraví se u něj dvě varianty stránky, každá z nich má jiný design, je jinak upravená, aby se zjistilo, která z nich je efektivnější. Jedna z těchto částí se zobrazuje jedné části návštěvníků, druhá té druhé části. Výsledek se potom hodnotí podle určeného cíle, tedy míry konverze. Tou může být například vyplnění formuláře, nebo samotný nákup produktů. Mohou se měřit různými nástroji, například přes Google Analytics.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]