2min. doba čtení

Zoom získává platformu zákaznické podpory Solvvy

Technologie konverzační umělé inteligence a automatizace společnosti Solvvy bude integrována do nové platformy kontaktního centra společnosti Zoom.

Zoom získává platformu zákaznické podpory Solvvy

Využití technologie strojového učení a konverzační AI

Společnost Zoom uzavřela definitivní dohodu o převzetí společnosti Solvvy, automatizační platformy pro zákaznickou podporu. Následně bude technologie Solvvy integrována do nové platformy kontaktního centra společnosti Zoom s cílem poskytovat škálovatelnou samoobsluhu a konverzační AI. Tento doplněk nabídne zákazníkům automatizované integrované kontaktní centrum, které pomůže rychleji odpovídat na dotazy koncových zákazníků a řešit problémy.

Prezident společnosti Zoom pro produkty a inženýrství Velchamy Sankarlingam ve svém prohlášení zdůraznil zásadní transformaci v oblasti zákaznické zkušenosti.

„Solvvy rozumí této změně a je ideální platformou pro rozšíření naší nabídky kontaktního centra Zoom,“ řekl. „Diferencovaná technologie umělé inteligence a strojového učení, velmi talentovaný tým a snadno aplikovatelné řešení pomohou urychlit náš plán pro zákaznickou zkušenost na celém světě.“ 

Nedávno spuštěné kontaktní centrum Zoom poskytuje multikanálovou platformu optimalizovanou pro video, která obsahuje soubor kanálů jako je video, hlas, textové zprávy a webový chat. Platforma, která vznikla v cloudu, byla vytvořena s ohledem na škálování, aby podporovala podniky všech typů a velikostí. 

Současné vedení Solvvy zůstává v Zoomu 

Společnost Zoom uvedla, že CEO společnosti Solvvy Mahesh Ram a technický ředitel Justin Betteridge budou pomáhat řídit vizi a inovační strategii kombinovaných produktů pokročilé konverzační umělé inteligence a automatizace. 

Očekává se, že transakce se společností Solvvy bude uzavřena ve 2. čtvrtletí 2023, finanční podmínky transakce prozatím nebyly zveřejněny.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek