Využití technologie strojového učení a konverzační AI
Společnost Zoom uzavřela definitivní dohodu o převzetí společnosti Solvvy, automatizační platformy pro zákaznickou podporu. Následně bude technologie Solvvy integrována do nové platformy kontaktního centra společnosti Zoom s cílem poskytovat škálovatelnou samoobsluhu a konverzační AI. Tento doplněk nabídne zákazníkům automatizované integrované kontaktní centrum, které pomůže rychleji odpovídat na dotazy koncových zákazníků a řešit problémy.
Prezident společnosti Zoom pro produkty a inženýrství Velchamy Sankarlingam ve svém prohlášení zdůraznil zásadní transformaci v oblasti zákaznické zkušenosti.
„Solvvy rozumí této změně a je ideální platformou pro rozšíření naší nabídky kontaktního centra Zoom,“ řekl. „Diferencovaná technologie umělé inteligence a strojového učení, velmi talentovaný tým a snadno aplikovatelné řešení pomohou urychlit náš plán pro zákaznickou zkušenost na celém světě.“
Nedávno spuštěné kontaktní centrum Zoom poskytuje multikanálovou platformu optimalizovanou pro video, která obsahuje soubor kanálů jako je video, hlas, textové zprávy a webový chat. Platforma, která vznikla v cloudu, byla vytvořena s ohledem na škálování, aby podporovala podniky všech typů a velikostí.
Současné vedení Solvvy zůstává v Zoomu
Společnost Zoom uvedla, že CEO společnosti Solvvy Mahesh Ram a technický ředitel Justin Betteridge budou pomáhat řídit vizi a inovační strategii kombinovaných produktů pokročilé konverzační umělé inteligence a automatizace.
Očekává se, že transakce se společností Solvvy bude uzavřena ve 2. čtvrtletí 2023, finanční podmínky transakce prozatím nebyly zveřejněny.