2 min. doba čtení

Zoom získává platformu zákaznické podpory Solvvy

Technologie konverzační umělé inteligence a automatizace společnosti Solvvy bude integrována do nové platformy kontaktního centra společnosti Zoom.

Zoom získává platformu zákaznické podpory Solvvy

Využití technologie strojového učení a konverzační AI

Společnost Zoom uzavřela definitivní dohodu o převzetí společnosti Solvvy, automatizační platformy pro zákaznickou podporu. Následně bude technologie Solvvy integrována do nové platformy kontaktního centra společnosti Zoom s cílem poskytovat škálovatelnou samoobsluhu a konverzační AI. Tento doplněk nabídne zákazníkům automatizované integrované kontaktní centrum, které pomůže rychleji odpovídat na dotazy koncových zákazníků a řešit problémy.

Prezident společnosti Zoom pro produkty a inženýrství Velchamy Sankarlingam ve svém prohlášení zdůraznil zásadní transformaci v oblasti zákaznické zkušenosti.

„Solvvy rozumí této změně a je ideální platformou pro rozšíření naší nabídky kontaktního centra Zoom,“ řekl. „Diferencovaná technologie umělé inteligence a strojového učení, velmi talentovaný tým a snadno aplikovatelné řešení pomohou urychlit náš plán pro zákaznickou zkušenost na celém světě.“ 

Nedávno spuštěné kontaktní centrum Zoom poskytuje multikanálovou platformu optimalizovanou pro video, která obsahuje soubor kanálů jako je video, hlas, textové zprávy a webový chat. Platforma, která vznikla v cloudu, byla vytvořena s ohledem na škálování, aby podporovala podniky všech typů a velikostí. 

Současné vedení Solvvy zůstává v Zoomu 

Společnost Zoom uvedla, že CEO společnosti Solvvy Mahesh Ram a technický ředitel Justin Betteridge budou pomáhat řídit vizi a inovační strategii kombinovaných produktů pokročilé konverzační umělé inteligence a automatizace. 

Očekává se, že transakce se společností Solvvy bude uzavřena ve 2. čtvrtletí 2023, finanční podmínky transakce prozatím nebyly zveřejněny.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+