2min. doba čtení

Značka H&M testuje nový marketplace

Společnost H&M začala testovat svůj nový marketplace v Německu a Švédsku. Spotřebitelé nyní mohou najít zboží od značek třetích stran v části webové stránky nazvané „H&M s přáteli". Pokud bude model úspěšný, rozšíří se na další trhy. 

Značka H&M testuje nový marketplace

Před měsícem společnost H&M zveřejnila svá roční čísla, podle kterých dosáhla zisku před zdaněním ve výši 1,36 miliardy eur. V roce 2021 zaznamenala online pobočka 30% nárůst. Společnost oznámila, že bude pokračovat v integraci online a offline prodejních kanálů. V současnosti rozšiřuje svůj online kanál. 

Testovací fáze marketplace

Skupina H&M Group začala testovat službu „H&M with Friends“, která na webovou stránku přidala 13 značek dámského oblečení od třetích stran a 15 značek pánského oblečení. Jsou mezi nimi značky Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Na platformě jsou k dispozici také výrobky od jiných značek, které jsou součástí skupiny H&M (například Monki, & Other Stories, Arket a Weekday). 

Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. 

Nový marketplace je v současnosti aktivní ve Švédsku a v Německu. „Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. Ve Švédsku jsme spustili online obchod v roce 1998, zatímco v Německu funguje online prodej již 15 let. Testovací fázi jsme začali právě proto na těchto dvou trzích a postupně budeme přidávat další trhy, uvedl mluvčí společnosti H&M. Kdy se marketplace platforma rozšíří do dalších zemí, zatím není jasné. 

E-shop H&M funguje v 54 zemích a od začátku roku 2022 byl spuštěn také v Bělorusku, Kolumbii, Kazachstánu, Peru a na Ukrajině. Do konce roku se chce prosadit v Ekvádoru, Kosovu a Severní Makedonii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok bez reklam? Připlatíte si
2min. doba čtení

TikTok bez reklam? Připlatíte si

Populární sociální platforma TikTok zvažuje zavedení placeného předplatného, které by umožnilo uživatelům sledovat obsah bez reklam. Zatím je ve hře americký trh. Uvažuje se nad měsíčním poplatkem ve výši 4,99 USD. Vztahovalo by se však výhradně na reklamy, které zobrazuje samotná platforma, nikoli na jednorázové marketingové akce nebo kampaně influencerů. Nedávná studie ukázala, že TikTok […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+