
Před měsícem společnost H&M zveřejnila svá roční čísla, podle kterých dosáhla zisku před zdaněním ve výši 1,36 miliardy eur. V roce 2021 zaznamenala online pobočka 30% nárůst. Společnost oznámila, že bude pokračovat v integraci online a offline prodejních kanálů. V současnosti rozšiřuje svůj online kanál.
Testovací fáze marketplace
Skupina H&M Group začala testovat službu „H&M with Friends“, která na webovou stránku přidala 13 značek dámského oblečení od třetích stran a 15 značek pánského oblečení. Jsou mezi nimi značky Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Na platformě jsou k dispozici také výrobky od jiných značek, které jsou součástí skupiny H&M (například Monki, & Other Stories, Arket a Weekday).
Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů.
Nový marketplace je v současnosti aktivní ve Švédsku a v Německu. „Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. Ve Švédsku jsme spustili online obchod v roce 1998, zatímco v Německu funguje online prodej již 15 let. Testovací fázi jsme začali právě proto na těchto dvou trzích a postupně budeme přidávat další trhy, uvedl mluvčí společnosti H&M. Kdy se marketplace platforma rozšíří do dalších zemí, zatím není jasné.
E-shop H&M funguje v 54 zemích a od začátku roku 2022 byl spuštěn také v Bělorusku, Kolumbii, Kazachstánu, Peru a na Ukrajině. Do konce roku se chce prosadit v Ekvádoru, Kosovu a Severní Makedonii.