2 min. doba čtení

Značka H&M testuje nový marketplace

Společnost H&M začala testovat svůj nový marketplace v Německu a Švédsku. Spotřebitelé nyní mohou najít zboží od značek třetích stran v části webové stránky nazvané „H&M s přáteli". Pokud bude model úspěšný, rozšíří se na další trhy. 

Značka H&M testuje nový marketplace

Před měsícem společnost H&M zveřejnila svá roční čísla, podle kterých dosáhla zisku před zdaněním ve výši 1,36 miliardy eur. V roce 2021 zaznamenala online pobočka 30% nárůst. Společnost oznámila, že bude pokračovat v integraci online a offline prodejních kanálů. V současnosti rozšiřuje svůj online kanál. 

Testovací fáze marketplace

Skupina H&M Group začala testovat službu „H&M with Friends“, která na webovou stránku přidala 13 značek dámského oblečení od třetích stran a 15 značek pánského oblečení. Jsou mezi nimi značky Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Na platformě jsou k dispozici také výrobky od jiných značek, které jsou součástí skupiny H&M (například Monki, & Other Stories, Arket a Weekday). 

Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. 

Nový marketplace je v současnosti aktivní ve Švédsku a v Německu. „Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. Ve Švédsku jsme spustili online obchod v roce 1998, zatímco v Německu funguje online prodej již 15 let. Testovací fázi jsme začali právě proto na těchto dvou trzích a postupně budeme přidávat další trhy, uvedl mluvčí společnosti H&M. Kdy se marketplace platforma rozšíří do dalších zemí, zatím není jasné. 

E-shop H&M funguje v 54 zemích a od začátku roku 2022 byl spuštěn také v Bělorusku, Kolumbii, Kazachstánu, Peru a na Ukrajině. Do konce roku se chce prosadit v Ekvádoru, Kosovu a Severní Makedonii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+