2min. doba čtení

Značka H&M testuje nový marketplace

Společnost H&M začala testovat svůj nový marketplace v Německu a Švédsku. Spotřebitelé nyní mohou najít zboží od značek třetích stran v části webové stránky nazvané „H&M s přáteli". Pokud bude model úspěšný, rozšíří se na další trhy. 

Značka H&M testuje nový marketplace

Před měsícem společnost H&M zveřejnila svá roční čísla, podle kterých dosáhla zisku před zdaněním ve výši 1,36 miliardy eur. V roce 2021 zaznamenala online pobočka 30% nárůst. Společnost oznámila, že bude pokračovat v integraci online a offline prodejních kanálů. V současnosti rozšiřuje svůj online kanál. 

Testovací fáze marketplace

Skupina H&M Group začala testovat službu „H&M with Friends“, která na webovou stránku přidala 13 značek dámského oblečení od třetích stran a 15 značek pánského oblečení. Jsou mezi nimi značky Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Na platformě jsou k dispozici také výrobky od jiných značek, které jsou součástí skupiny H&M (například Monki, & Other Stories, Arket a Weekday). 

Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. 

Nový marketplace je v současnosti aktivní ve Švédsku a v Německu. „Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. Ve Švédsku jsme spustili online obchod v roce 1998, zatímco v Německu funguje online prodej již 15 let. Testovací fázi jsme začali právě proto na těchto dvou trzích a postupně budeme přidávat další trhy, uvedl mluvčí společnosti H&M. Kdy se marketplace platforma rozšíří do dalších zemí, zatím není jasné. 

E-shop H&M funguje v 54 zemích a od začátku roku 2022 byl spuštěn také v Bělorusku, Kolumbii, Kazachstánu, Peru a na Ukrajině. Do konce roku se chce prosadit v Ekvádoru, Kosovu a Severní Makedonii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+