2 min. doba čtení

Značka H&M testuje nový marketplace

Společnost H&M začala testovat svůj nový marketplace v Německu a Švédsku. Spotřebitelé nyní mohou najít zboží od značek třetích stran v části webové stránky nazvané „H&M s přáteli". Pokud bude model úspěšný, rozšíří se na další trhy. 

Značka H&M testuje nový marketplace

Před měsícem společnost H&M zveřejnila svá roční čísla, podle kterých dosáhla zisku před zdaněním ve výši 1,36 miliardy eur. V roce 2021 zaznamenala online pobočka 30% nárůst. Společnost oznámila, že bude pokračovat v integraci online a offline prodejních kanálů. V současnosti rozšiřuje svůj online kanál. 

Testovací fáze marketplace

Skupina H&M Group začala testovat službu „H&M with Friends“, která na webovou stránku přidala 13 značek dámského oblečení od třetích stran a 15 značek pánského oblečení. Jsou mezi nimi značky Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Na platformě jsou k dispozici také výrobky od jiných značek, které jsou součástí skupiny H&M (například Monki, & Other Stories, Arket a Weekday). 

Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. 

Nový marketplace je v současnosti aktivní ve Švédsku a v Německu. „Švédsko i Německo mají dlouhou tradici v nakupování prostřednictvím katalogů. Ve Švédsku jsme spustili online obchod v roce 1998, zatímco v Německu funguje online prodej již 15 let. Testovací fázi jsme začali právě proto na těchto dvou trzích a postupně budeme přidávat další trhy, uvedl mluvčí společnosti H&M. Kdy se marketplace platforma rozšíří do dalších zemí, zatím není jasné. 

E-shop H&M funguje v 54 zemích a od začátku roku 2022 byl spuštěn také v Bělorusku, Kolumbii, Kazachstánu, Peru a na Ukrajině. Do konce roku se chce prosadit v Ekvádoru, Kosovu a Severní Makedonii.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Letní nabídka od ui42: Získejte PPC audit zdarma a zjistěte, jak můžete zefektivnit své kampaně
2 min. doba čtení

Letní nabídka od ui42: Získejte PPC audit zdarma a zjistěte, jak můžete zefektivnit své kampaně

Letní měsíce jsou ideálním obdobím k tomu, abyste se podívali na výkonnost svých online kampaní a případné nedostatky vyřešili ještě před začátkem podzimní sezóny. V ui42 věříme, že každá značka si zaslouží silný digitální základ – a proto jsme se rozhodli během léta nabídnout PPC audit úplně zdarma.

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Přesné doručení jako konkurenční výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. doba čtení

Přesné doručení jako konkurenční výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozšiřuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, která má zlepšit přesnost údajů o dopravě u produktů. Novinka s názvem Automatic Shipping Updates (automatické aktualizace dopravy) zatím funguje jen v USA, ale už teď se do ní mohou zapojit i e-shopy z jiných zemí. Jak tato novinka funguje, co může ovlivnit a proč by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge