3 min. doba čtení

PayPal spouští PayPal Ads

PayPal oficiálně spustil svoji novou reklamní službu PayPal Ads. Do karet mu hraje fakt, že dokáže sledovat a vyhodnocovat celý nákupní proces od momentu, kdy uživatel vidí reklamu až po dokončení transakce – a to vše v rámci své vlastní platformy. Vstup firmy do digitálního reklamního prostoru má potenciál ovlivnit nadcházející nákupní sezónu.

PayPal spouští PayPal Ads
Zdroj: Depositphotos

Hlavní výhoda: přístup k rozsáhlým uživatelským a transakčním datům

Hlavním prodejním bodem PayPal Ads je rozsáhlá uživatelská základna a obrovské množství dat. Platforma shromažďuje údaje z 225 miliard transakcí napříč miliony obchodníků. Zahrnuje to i data od více než 400 milionů uživatelů PayPalu, 90 milionů účtů Venmo a milionů uživatelů Honey.

Využitím těchto dat se PayPal snaží pomoci inzerentům oslovit spotřebitele v různých fázích nákupního procesu, od objevení produktu až po nákup. K tomu nabízí systém uzavřené atribuce pro přesné sledování výkonnosti.

Co přinese PayPal Ads?

Nová reklamní platforma má několik nesporných výhod:

  • Přehledy napříč obchodníky: Inzerenti mohou analyzovat výkonnost napříč více prodejci, což jim pomůže optimalizovat kampaně a pochopit svoji pozici na trhu.
  • Analýza tržního podílu: Sledováním spotřebitelského chování mohou inzerenti získat hlubší pochopení toho, jak si jejich značka vede v porovnání s konkurencí.
  • Příležitosti k optimalizaci: S přístupem k datům z mnoha kontaktních bodů mohou podniky doladit své kampaně tak, aby oslovily spotřebitele ve správný čas a na správném místě.

Tato platforma by mohla být obzvláště přínosná pro malé a střední podniky, jelikož transakční data PayPalu poskytují přehledy, které jsou obvykle nedostupné prostřednictvím tradičních digitálních reklamních platforem.

PayPal Ads si však bude muset dávat pozor na vhodné UX. Spotřebitelia v tomto ekosystému nejsou zvyklí na reklamy a jejich zavedení může být překvapující či zarážející.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Finanční mediální sítě jsou v kurzu

PayPal Ads je součástí širšího hnutí mezi finančními institucemi, které vstupují do prostoru digitální reklamy. Další společnosti, jako Klarna, Revolut a Chase také spustily finanční mediální sítě (FMN), aby diverzifikovaly své zdroje příjmů.

S rostoucím tlakem na tradiční finanční marže vidí finanční instituce reklamu jako nový způsob, jak zvýšit zisky.

Prognózy naznačují, že výdaje na reklamu v FMN budou růst tempem 107 % ročně od roku 2024 do roku 2026, přičemž dosáhnou 1,5 miliardy dolarů.

Co to znamená pro e-commerce

PayPal Ads má potenciál fungovat v e-commerce jako součást marketingové strategie. Nabízí slibný způsob, jak oslovit spotřebitele prostřednictvím kvalitních transakčních dat a získat přístup k cenným přehledům na trhu. Nejprve však musí najít rovnováhu mezi poskytováním hodnoty inzerentům a udržováním důvěry uživatelů. Pokud bude úspěšný, PayPal Ads by mohl výrazně ovlivnit digitální reklamní prostor, zejména pro podniky, které hledají cílená a datově řízená řešení.

Často kladené otázky

Kde lze spustit PayPal Ads?

PayPal Ads momentálně funguje především v USA, ale společnost plánuje expandovat své reklamní služby i do Evropy. V průběhu následujícího roku plánuje rozšíření do Spojeného království a Německa.

Jak funguje PayPal Ads?

Systém PayPal Ads je založen na využívání údajů o nákupním chování uživatelů PayPalu. To inzerentům umožňuje efektivní cílení reklam na základě transakčních dat. Cílem je nabízet reklamy nejen na platformách PayPalu, ale také včetně webových stránek a jiných digitálních kanálů.

Co znamená FMN?

Finanční mediální sítě (FMN) jsou reklamní platformy provozované finančními institucemi (např. bankami či platebními platformami), které využívají svých rozsáhlých údajů o transakcích a spotřebitelském chování k cílení reklam. Tyto sítě umožňují finančním společnostem využít údaje o nákupech a platbách jejich zákazníků k poskytování přizpůsobených nabídek a reklam.

Koncept FMN vznikl jako odpověď na zmenšující se marže v tradičních finančních službách, kdy finanční instituce hledají nové zdroje příjmů. Výhoda FMN spočívá v tom, že finanční instituce disponují bohatými daty o nákupech, což umožňuje vytvářet reklamy, které jsou přesně zacílené na chování a zájmy spotřebitelů. Díky tomu mají vyšší efektivitu než tradiční digitální reklamy, neboť dokáží oslovit zákazníky právě v momentě, kdy mají zájem nakupovat.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok posiluje trh automotive marketingu
4 min. doba čtení

TikTok posiluje trh automotive marketingu

Rostoucí náklady na digitální reklamu a změny v chování spotřebitelů nutí automobilové značky hledat nové způsoby, jak efektivně oslovit kupující. TikTok se proto rozhodl vstoupit do světa automobilové reklamy s TikTok Automotive Ads – novým nástrojem, který má pomoci prodejcům a výrobcům aut spojit se s potenciálními kupujícími. Tento krok naznačuje, že TikTok chce konkurovat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+