
Vysoké zapojení spotřebitelů
Více než 74 % amerických spotřebitelů se v kamenných obchodech setkalo s digitálními formáty, jako jsou televizní obrazovky, chladicí vitríny a terminály u pokladen. S těmito formáty častěji přicházejí do styku mladší generace, zejména generace Z, zatímco generace baby boomu je zná méně.
Spotřebitelé si všímají nejen těchto médií – 61,6 % z nich uvedlo, že si koupili výrobek, který byl takto prezentován v obchodě. Z nich 66 % dokonce ihned nakoupilo. Digitální nápisy vedou k okamžitému rozhodování spotřebitelů, což představuje mocný nástroj pro obchodníky a značky.
Zvýšení útrat a návštěv v obchodech
Téměř 66 % spotřebitelů uvádí, že digitální formáty v obchodech ovlivňují jejich výdaje. Mnozí z nich jsou ochotni utrácet více nebo si vybírat obchody na základě dostupnosti těchto formátů. Zvláště pozitivně na tyto formáty reagují zákazníci v městských oblastech, kde utrácejí více a častěji navštěvují prodejny s digitálními nápisy.
Generační a demografické trendy
Mileniálové a generace X reagují na digitální formáty v obchodech nejpozitivněji a výrazně zvyšují své výdaje a angažovanost u značek. Baby boomers vykazují nižší angažovanost, ale s největší pravděpodobností provedou okamžitý nákup, pokud jsou ovlivněni digitálními médii v obchodě.
Kromě toho je u městských zákazníků a zákazníků s vyššími příjmy větší pravděpodobnost, že budou v rámci maloobchodu komunikovat s produkty propagovanými v digitálních médiích a nakupovat je. Příjem a lokalita ovlivňují chování spotřebitelů.
Zahřejí se digitální média v kamenných obchodech dlouhodobě?
Očekává se, že výdaje na maloobchodní média vzrostou v roce 2025 o 46,5 % a dosáhnou 540 milionů dolarů. Ačkoli jsme teprve na začátku, je zřejmé, že i fyzické obchody se stávají prostorem pro interakci s médii.
Digitální formáty jsou v obchodech stále běžnější. To dává značkám jedinečnou příležitost ovlivnit nákupní rozhodnutí přímo v místě prodeje.
Integrace digitálních médií v kamenných obchodech do širších omnichannel strategií bude klíčem k upoutání pozornosti spotřebitelů online i offline. Tento formát má potenciál zlepšit cestu k zákazníkovi, zvýšit tržby a zároveň utvářet budoucnost nakupování.