3 min. doba čtení

Digitální média v kamenných obchodech mají smysl

Nová zpráva společností eMarketer a Placer.ai přináší pohled na nový trend v maloobchodním prostředí – spotřebitelé stále častěji komunikují s digitálními médii přímo v kamenných obchodech. Tato příležitost nabízí nový způsob, jak navázat kontakt se zákazníky v kamenných prodejnách, kde se stále uskutečňuje více než 80 % maloobchodního prodeje v USA. Přestože digitální média v kamenných obchodech budou v roce 2024 představovat méně než 1 % celkových výdajů na maloobchodní média, očekává se, že investice do nich rychle porostou.

Digitální média v kamenných obchodech mají smysl
Zdroj: Depositphotos

Vysoké zapojení spotřebitelů

Více než 74 % amerických spotřebitelů se v kamenných obchodech setkalo s digitálními formáty, jako jsou televizní obrazovky, chladicí vitríny a terminály u pokladen. S těmito formáty častěji přicházejí do styku mladší generace, zejména generace Z, zatímco generace baby boomu je zná méně.

Spotřebitelé si všímají nejen těchto médií – 61,6 % z nich uvedlo, že si koupili výrobek, který byl takto prezentován v obchodě. Z nich 66 % dokonce ihned nakoupilo. Digitální nápisy vedou k okamžitému rozhodování spotřebitelů, což představuje mocný nástroj pro obchodníky a značky.

Zvýšení útrat a návštěv v obchodech

Téměř 66 % spotřebitelů uvádí, že digitální formáty v obchodech ovlivňují jejich výdaje. Mnozí z nich jsou ochotni utrácet více nebo si vybírat obchody na základě dostupnosti těchto formátů. Zvláště pozitivně na tyto formáty reagují zákazníci v městských oblastech, kde utrácejí více a častěji navštěvují prodejny s digitálními nápisy.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Generační a demografické trendy

Mileniálové a generace X reagují na digitální formáty v obchodech nejpozitivněji a výrazně zvyšují své výdaje a angažovanost u značek. Baby boomers vykazují nižší angažovanost, ale s největší pravděpodobností provedou okamžitý nákup, pokud jsou ovlivněni digitálními médii v obchodě.

Kromě toho je u městských zákazníků a zákazníků s vyššími příjmy větší pravděpodobnost, že budou v rámci maloobchodu komunikovat s produkty propagovanými v digitálních médiích a nakupovat je. Příjem a lokalita ovlivňují chování spotřebitelů.

Zahřejí se digitální média v kamenných obchodech dlouhodobě?

Očekává se, že výdaje na maloobchodní média vzrostou v roce 2025 o 46,5 % a dosáhnou 540 milionů dolarů. Ačkoli jsme teprve na začátku, je zřejmé, že i fyzické obchody se stávají prostorem pro interakci s médii.

Digitální formáty jsou v obchodech stále běžnější. To dává značkám jedinečnou příležitost ovlivnit nákupní rozhodnutí přímo v místě prodeje.

Integrace digitálních médií v kamenných obchodech do širších omnichannel strategií bude klíčem k upoutání pozornosti spotřebitelů online i offline. Tento formát má potenciál zlepšit cestu k zákazníkovi, zvýšit tržby a zároveň utvářet budoucnost nakupování.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok posiluje trh automotive marketingu
4 min. doba čtení

TikTok posiluje trh automotive marketingu

Rostoucí náklady na digitální reklamu a změny v chování spotřebitelů nutí automobilové značky hledat nové způsoby, jak efektivně oslovit kupující. TikTok se proto rozhodl vstoupit do světa automobilové reklamy s TikTok Automotive Ads – novým nástrojem, který má pomoci prodejcům a výrobcům aut spojit se s potenciálními kupujícími. Tento krok naznačuje, že TikTok chce konkurovat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+