1 min. doba čtení

Zara staví v Zaragoze centrální sklad pro vrácení zboží

Společnost Inditex, módní gigant, který stojí za značkami jako Zara, Pull&Bear a Massimo Dutti, plánuje podle deníku Heraldo de Aragón soustředit návraty zboží Zara do svého nového centra v Zaragoze. Toto rozhodnutí je součástí snahy společnosti zvýšit efektivitu a snížit náklady.

Zara staví v Zaragoze centrální sklad pro vrácení zboží

Společnost Inditex, módní gigant, který stojí za značkami jako Zara, Pull&Bear a Massimo Dutti, plánuje podle deníku Heraldo de Aragón soustředit návraty zboží Zara do svého nového centra v Zaragoze. Toto rozhodnutí je součástí snahy společnosti zvýšit efektivitu a snížit náklady.

Největší logistické centrum společnosti

Nové logistické centrum společnosti Inditex v Zaragoze se bude rozkládat na ploše více než 240 000 m2 a jeho první fáze by měla být dokončena do konce tohoto měsíce. Do provozu bude uvedeno až na začátku roku 2024 a stane se tak největším logistickým centrem společnosti na světě. Cena výstavby se pohybuje kolem 80 milionů eur a centrum vytvoří téměř 3 000 pracovních míst.

Centralizace také umožní společnosti Inditex ušetřit náklady na dopravu a skladování, protože vrácené výrobky budou zpracovávány a skladovány na jednom místě. Jedním z argumentů společnosti je pozitivní dopad na životní prostředí a snížení emisí uhlíku.

Práce provádí stavební společnost Volpi 4 a výstavba probíhá ve dvou fázích. První fáze o rozloze 60 000 metrů čtverečních bude dokončena do konce tohoto měsíce, pokud nenastanou nepředvídané okolnosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+