1 min. doba čtení

Zara staví v Zaragoze centrální sklad pro vrácení zboží

Společnost Inditex, módní gigant, který stojí za značkami jako Zara, Pull&Bear a Massimo Dutti, plánuje podle deníku Heraldo de Aragón soustředit návraty zboží Zara do svého nového centra v Zaragoze. Toto rozhodnutí je součástí snahy společnosti zvýšit efektivitu a snížit náklady.

Zara staví v Zaragoze centrální sklad pro vrácení zboží

Společnost Inditex, módní gigant, který stojí za značkami jako Zara, Pull&Bear a Massimo Dutti, plánuje podle deníku Heraldo de Aragón soustředit návraty zboží Zara do svého nového centra v Zaragoze. Toto rozhodnutí je součástí snahy společnosti zvýšit efektivitu a snížit náklady.

Největší logistické centrum společnosti

Nové logistické centrum společnosti Inditex v Zaragoze se bude rozkládat na ploše více než 240 000 m2 a jeho první fáze by měla být dokončena do konce tohoto měsíce. Do provozu bude uvedeno až na začátku roku 2024 a stane se tak největším logistickým centrem společnosti na světě. Cena výstavby se pohybuje kolem 80 milionů eur a centrum vytvoří téměř 3 000 pracovních míst.

Centralizace také umožní společnosti Inditex ušetřit náklady na dopravu a skladování, protože vrácené výrobky budou zpracovávány a skladovány na jednom místě. Jedním z argumentů společnosti je pozitivní dopad na životní prostředí a snížení emisí uhlíku.

Práce provádí stavební společnost Volpi 4 a výstavba probíhá ve dvou fázích. První fáze o rozloze 60 000 metrů čtverečních bude dokončena do konce tohoto měsíce, pokud nenastanou nepředvídané okolnosti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge