2min. doba čtení

YouTube je pro generaci Z stále na prvním místě. Značky a marketéři toho mohou využít.

YouTube je nyní hlavní platformou pro teenagery a téměř osm z deseti jej používá ke streamování videoobsahu.

YouTube je pro generaci Z stále na prvním místě. Značky a marketéři toho mohou využít.
Zdroj: Depositphotos

Generace Z nesleduje YouTube jen kvůli videím, ale také kvůli reklamám a streamování

Šest z deseti dospívajících se raději podívá na zajímavou reklamu na YouTube, než aby ji přeskočili, a téměř polovina si dokáže vybavit reklamu, kterou na této platformě viděla. Vyplývá to z průzkumu společností Precise TV a Giraffe Insights.

Tato zpráva přichází poté, co YouTube oznámil 4,4% nárůst příjmů z reklamy za druhé čtvrtletí roku 2023.

Proč je to zajímavé? Protože značky, které chtějí cílit na zákazníky z generace Z (lidé narození mezi lety 1997 a 2012), by možná měly zvážit efektivnější využití svých výdajů na reklamu. YouTube stále vede jako nejoblíbenější sociální síť mezi touto generací, mimo jiné díky tvůrcům obsahu, jako je Mr. Beast. Řada značek přechází z tradiční televizní reklamy na reklamu na YouTube, aby získala větší angažovanost, zapamatovatelnost a vliv na nákup.

Zajímavé statistiky. Z průzkumu vyplynulo několik zjištění, která mohou být zajímavá pro inzerenty:

      • Téměř osm z deseti dospívajících sleduje YouTube, což z něj činí platformu číslo jedna na tomto trhu.
      • 45 % dospívajících si pravděpodobně vybaví reklamu, kterou viděli na YouTube.
      • Dospívající z generace Z si dvakrát častěji vybaví reklamu na YouTube než reklamu na TikTok.
      • YouTube je místem, kde dospívající vidí nejlepší a nejzajímavější reklamy.
      • Každý pátý dospívající z generace Z uvedl, že YouTube je součástí jejich každodenní rutiny.

Další informace o celém průzkumu najdete ve zprávě Precise Advertiser Report.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ženy jako tichá síla v pozadí marketingových úspěchů
6min. doba čtení

Ženy jako tichá síla v pozadí marketingových úspěchů

V dnešním světě, který se neustále mění a dynamicky rozvíjí, je zásadní zohlednit a uznat přínos každé individuální zkušenosti a perspektivy. V marketingu to nabývá ještě většího významu, protože budování hlubokých vztahů s lidmi vyžaduje empatii, kreativitu a širší úhel pohledu. Proto je nezbytné vyzdvihnout sílu, která působí v tichosti, mnohými je podceňována nebo přehlížena, […]

Janka Szabová Janka Szabová
Head of Performance
Přečíst článek
Netradiční marketingové kanály pro e-shop
4min. doba čtení

Netradiční marketingové kanály pro e-shop

Asi vás nepřekvapí, že akvizice nového zákazníka je nákladná, řeší se to na v podstatě každé konferenci pro e-shopaře, ale jak nákladná? V České republice podle dat SmartEmailingu stojí získat nového zákazníka z tradičních marketingových kanálů 800 – 1000 Kč. Za tradiční marketingové kanály jsou považovány PPC systémy jako Google Ads a Meta Ads. 

Jaroslav Janíček Jaroslav Janíček
Online podnikatel
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+