2 min. doba čtení

YouTube je pro generaci Z stále na prvním místě. Značky a marketéři toho mohou využít.

YouTube je nyní hlavní platformou pro teenagery a téměř osm z deseti jej používá ke streamování videoobsahu.

YouTube je pro generaci Z stále na prvním místě. Značky a marketéři toho mohou využít.
Zdroj: Depositphotos

Generace Z nesleduje YouTube jen kvůli videím, ale také kvůli reklamám a streamování

Šest z deseti dospívajících se raději podívá na zajímavou reklamu na YouTube, než aby ji přeskočili, a téměř polovina si dokáže vybavit reklamu, kterou na této platformě viděla. Vyplývá to z průzkumu společností Precise TV a Giraffe Insights.

Tato zpráva přichází poté, co YouTube oznámil 4,4% nárůst příjmů z reklamy za druhé čtvrtletí roku 2023.

Proč je to zajímavé? Protože značky, které chtějí cílit na zákazníky z generace Z (lidé narození mezi lety 1997 a 2012), by možná měly zvážit efektivnější využití svých výdajů na reklamu. YouTube stále vede jako nejoblíbenější sociální síť mezi touto generací, mimo jiné díky tvůrcům obsahu, jako je Mr. Beast. Řada značek přechází z tradiční televizní reklamy na reklamu na YouTube, aby získala větší angažovanost, zapamatovatelnost a vliv na nákup.

Zajímavé statistiky. Z průzkumu vyplynulo několik zjištění, která mohou být zajímavá pro inzerenty:

      • Téměř osm z deseti dospívajících sleduje YouTube, což z něj činí platformu číslo jedna na tomto trhu.
      • 45 % dospívajících si pravděpodobně vybaví reklamu, kterou viděli na YouTube.
      • Dospívající z generace Z si dvakrát častěji vybaví reklamu na YouTube než reklamu na TikTok.
      • YouTube je místem, kde dospívající vidí nejlepší a nejzajímavější reklamy.
      • Každý pátý dospívající z generace Z uvedl, že YouTube je součástí jejich každodenní rutiny.

Další informace o celém průzkumu najdete ve zprávě Precise Advertiser Report.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Zákazníci vyhledávají privátní značky stále více
2 min. doba čtení

Zákazníci vyhledávají privátní značky stále více

V důsledku rostoucího finančního tlaku spotřebitelé hledají cenově dostupné alternativy, aniž by museli dělat kompromisy v kvalitě. To vede k boomu „dupe“ produktů a privátních značek. V roce 2023 dosáhly výdaje na produkty vlastních značek rekordních 236,6 miliardy dolarů. V nejistých ekonomických časech proto maloobchodníci stále více investují do privátních značek, aby oslovili zákazníky, kteří […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Effie Awards 2024: Co spojuje nejúspěšnější reklamy?
3 min. doba čtení

Effie Awards 2024: Co spojuje nejúspěšnější reklamy?

Jak mohou značky zaujmout v přeplněném reklamním prostoru a dosáhnout výsledků? Odpověď hledají marketéři po celém světě. Nejnovější analýza Effie Awards Europe 2024 ve spolupráci se společností Kantar odhaluje, co stojí za úspěšnými kampaněmi. Kreativita totiž není jen o poutavých vizuálech – je to strategický nástroj, který dokáže značku odlišit, vyvolat emoci a dlouhodobě posílit […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
6 nejlepších příkladů retargetingových reklam
10 min. doba čtení

6 nejlepších příkladů retargetingových reklam

Když se řekne retargeting, většině z nás napadnou jednoduché bannerové reklamy zobrazující produkty, o které jsme se nedávno zajímali. Retargeting však dokáže mnohem více. Se správnými daty a technologiemi můžeme oslovit velmi specifické skupiny uživatelů nebo dosáhnout složitých cílů. Podívejme se na několik příkladů retargetingových reklam a co nám říkají o retargetingu obecně. Dozvíte se, […]

Vladimir Houba Vladimir Houba
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+