1min. doba čtení

WordPress

WordPress je jeden z nejpoužívanějších redakčních systémů na světě. Je jednoduchý a vhodný i pro začátečníka.

WordPress je jeden z nejpoužívanějších redakčních systémů na světě. Je jednoduchý a vhodný i pro začátečníka. Poskytuje široké možnosti používání. Kromě klasické webstránky si na něm můžete vytvořit také blog či e-shop.

Bezplatný systém vhodný pro začátečníky

WordPress je bezplatný nástroj. Jeho prostřednictví si vytvoříte web stránku a spravujete její obsah. Jeho největší výhodou je jednoduchost používání. Na všechny úkony vám stačí základní vědomosti. Nepotřebujete být programátorem nebo specialistou.

Typy webstránek

Prostřednictvím WordPressu si můžete vytvořit:

  • blog
  • portfolio
  • e-shop
  • stránky pro byznys
  • komunikační fóra
  • inzertní portál.

Široké možnosti přizpůsobení

Web na WordPressu si můžete upravit přesně podle sebe. Společnost poskytuje tisíce různých šablon. Některé jsou bezplatné, za jiné si připlatíte pár desítek eur. Výběr je na vás.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek