6 min. doba čtení

WooCommerce pluginy pro e-shopy

Funguje váš e-shop na pluginu WooCommerce a chcete vylepšit jeho funkcionality nebo design? Pokud je odpovědí „Ano“, tento článek vám přinese hodně užitečných tipů. Najdete v něm ty nejzajímavější pluginy, které posunou váš WooCommerce e-shop na novou úroveň.

WooCommerce pluginy pro e-shopy

Co je WooCommerce a jeho pluginy?

Hodně lidí se při budování webu v dnešní době setká s platformou WordPress. Její hlavní výhodou je, že umožňuje vytvoření stránky lidem, kteří nemají žádné zkušenosti s programováním. Na WordPressu však nejste limitovaní na obyčejný web ve stylu blogu. Se správným pluginem, jako například WooCommerce, můžete rychle a jednoduše vytvořit plně funkční e-shop.

WooCommerce vám umožní na jednom místě spravovat:

  • nastavení dopravy
  • propojení e-shopu s údaji o skladových zásobách
  • možnosti platby
  • nastavení zákaznických účtů
  • vyřizování objednávek
  • slevové kupóny

To jsou jen základní funkce, které potřebujete pro rozběhnutí e-shopu. Víc o WooCommerce i podrobný návod na instalaci a nastavení najdete tady. Avšak, vy jako podnikatel, asi budete chtít svůj online obchod přizpůsobit. S tím vám pomohou právě WooCommerce pluginy, kterým se budeme věnovat dále v článku.

VĚDĚLI JSTE, ŽE…

…na pluginu WooCommerce funguje 28,19 % všech e-shopů, které jsou aktuálně online?

Nejzajímavější WooCommerce pluginy v roce 2021

Po chvíli hledání v nabídce WooCommerce pluginů byste zjistili, že jich je opravdu velmi mnoho. Pracují na nich přímo developeři WooCommerce, ale jejich autorem může být i kterýkoliv nezávislý vývojář. Přinášíme vám proto seznam pluginů, které do vašeho e-shopu přinesou ty nejmodernější funkce.

Abandoned Cart Pro

Zboží zapomenuté v košíku je noční můrou podnikatelů s e-shopy. Častokrát se stane, že zákazník má o produkt reálný zájem, ale během vybírání zboží ho zaujme něco jiného a na web obchodu se už nevrátí. S tímto dokáže pomoci Abandoned Cart Pro, jehož funkce spočívá v připomenutí nedokončeného nákupu. Upozornění dokáže posílat například přes mail, ale i Messenger.

Fancy Product Designer

Pokud chcete zákazníkům umožnit návrh vlastních produktů, Fancy Product Designer je výbornou volbou. V jednoduchém uživatelském rozhraní si mohou vybírat z barev a velikostí produktů, na které mohou přidávat vlastní texty nebo obrázky ze souborů. Pro vás jako prodejce má tento plugin přehledný systém výpočtu ceny výsledných produktů na základě prvků, které si zákazník navolí.

|

WooCommerce Waitlist

Nápis „Není na skladě“ může velmi snadno odradit potenciální zákazníky. Spotřebitelé tehdy začínají hledat v jiných obchodech. Díky Waitlist pluginu můžete k vyprodaným produktům přidat možnost přihlášení se do seznamu čekajících zákazníků. V okamžiku doplnění zásob dostanou všichni na seznamu upozornění o dostupnosti daného produktu.

Checkout Field Editor

Důležitou součástí nákupu na e-shopu je dokončování objednávky. Zákazník si v této části může podle vlastních preferencí nastavovat podmínky doručení zboží. Ať už chcete přidat pole na poznámky k objednávce, různé dodatkové služby, nebo volbu data doručení, Checkout Field Editor vám s tím pomůže.

Shipment Tracking

Už z názvu tohoto pluginu je jasné, o co asi půjde. Sledování stavu zásilky možná není nezbytné, ale určitě přispívá ke spokojenosti zákazníka. Shipment Tracking umožňuje vkládat pole s možností sledování zásilky do mailu o objednávce, ale také přímo do vašeho e-shopu. Plugin funguje pro:

  • DHL
  • DPD
  • USP
  • USPS
  • TNT Express
  • FedEx

Stripe

Stripe je aktuálně jeden z nejpoužívanějších WooCommerce pluginů. Přináší hodně možností přizpůsobování stránky určené na vyřizování platby. Máte na výběr z různých designů a zároveň podporuje všechny způsoby platby, které se dnes běžně používají. Vývojáři neustále pracují na vylepšování tohoto pluginu, díky čemuž je Stripe bezpečný a rychlý.

Zdroj: pexels.com

Dynamic Pricing

Slevy a různá cenová zvýhodnění jsou osvědčeným nástrojem pro lákání pozornosti zákazníků. Plugin Dynamic Pricing vám výrazně ulehčí přidávání slev na konkrétní produkty i celé kategorie. Mezi jeho funkce patří i nastavení různých slev ve stylu „doprava zdarma při nákupu nad 100 €“ nebo „při nákupu z kategorie Trička dostanete náhrdelník zdarma.”

Print Invoices & Packing Lists

Nastavení automatického generování faktur a dokumentů, které musíte přikládat k zásilkám, může být náročné a zdlouhavé. Díky Print Invoices & Packing Lists tyto povinnosti vyřídíte rychle a jednoduše. V průběhu pár minut si vyberete z množství formátů, upravíte si faktury podle vlastních představ a nastavíte, kam se budou automaticky posílat nebo zobrazovat.

Side Cart

Nákup v e-shopu, který nemá přehledný a lehce dostupný košík, je pro mnohé zákazníky utrpením. Zpříjemněte jim nákupy na vašem webu pluginem Side Cart. Díky němu se nebudou muset proklikávat na další stránku, aby si prohlédli její obsah. Všechno v košíku se bude nacházet v přehledném panelu na boku webstránky.

Quick View

Také se vám nelíbí, když musíte v e-shopu otevírat produkty po jednom na nové stránce, abyste se dostali k detailům? Quick View nabízí řešení. Pod obrázek produktu přidáte možnost rychlého náhledu. Když na ni zákazník klikne, neotevře se nové okno. Namísto toho se obrázek zvětší a vedle něho se zobrazí základní informace o produktu. Výběr tak bude mnohem pohodlnější a rychlejší.

WooSlider Products Slideshow

Zákazníci si před nákupem produkt rádi co nejvíc prohlédnou. Je proto dobré, když máte ke zboží na vašem e-shopu hodně fotografií. Jak je ale uspořádat, aby byly snadno dostupné, ale zároveň nezabíraly hodně místa? WooSlider Products Slideshow vám přináší množství stylových galerií, které se po rozkliknutí zvětší a zákazníci si budou moci prohlédnout zvětšené obrázky produktů.

Beeketing

Pokud hledáte všestranný plugin, který vám pomůže s automatizací více oblastí e-commerce a marketingu najednou, Beeketing je dobrou volbou. Jeho funkce zahrnují nastavování časově omezených akcí, návrhy na doporučené produkty, udělování slevových kuponů a mnoho dalších způsobů, jak motivovat návštěvníky vašeho e-shopu k nákupům.

Zdroj: pexels.com

Shrnutí

Pluginů na zdokonalování WooCommerce e-shopu je opravdu mnoho. Díky tomu máte téměř neomezené možnosti v implementaci funkcí, které vašim zákazníkům zpříjemní jejich nákupy. Nejenže váš e-shop bude vypadat profesionálně, ale naroste vám i počet dokončených objednávek. Proč toho tedy nevyužít?

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Důvěra, prodeje, reputace: Proč jsou recenze v e-commerce klíčové?
4 min. doba čtení

Důvěra, prodeje, reputace: Proč jsou recenze v e-commerce klíčové?

Online recenze se v posledních letech staly důležitým nástrojem při rozhodování spotřebitelů a budování důvěry mezi firmami a zákazníky. Nejnovější průzkum, který realizovala platforma Trustpilot mezi 600 decision makery v britských malých a středních podnicích a 2 000 spotřebiteli, ukazuje na jejich význam pro ekonomický růst i výzvy, které s sebou přinášejí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů
4 min. doba čtení

Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů

Online nakupování se mění a jedním z rostoucích trendů je live shopping – forma prodeje, kde si spotřebitelé mohou v reálném čase prohlížet produkty, klást otázky a okamžitě nakupovat. Podle říjnové předpovědi EMARKETER bude v roce 2025 prostřednictvím livestreamu nakupovat více než 21,7 % digitálních kupujících v USA. Tento trend naznačuje, že interaktivní formy e-commerce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Rekordní rok pro martech, ad tech a digitální obsah: Konsolidace na vzestupu
3 min. doba čtení

Rekordní rok pro martech, ad tech a digitální obsah: Konsolidace na vzestupu

Rok 2024 byl přelomovým obdobím pro digitální marketing, reklamní technologie a digitální obsah. Fúze a akvizice v těchto sektorech dosáhly nejvyššího počtu za posledních pět let, což naznačuje silnou investiční aktivitu a zvýšený zájem o technologické inovace. Firmy se strategicky spojovaly, aby si upevnily svou tržní pozici, rozšířily technologická portfolia a reagovaly na rostoucí požadavky […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+