Příprava na předvánoční období
WeDo přináší také další novinku v podobě více než 1 500 výdejních míst, která zvyšují pohodlí a dostupnost pro zákazníky, kteří dávají přednost výdejním místům.
Společnost očekává v předvánočním období výrazný nárůst zásilek, a to především díky zvýšenému zájmu o nákupy na online platformě Allegro. WeDo se stalo klíčovým přepravním partnerem platformy Allegro na českém trhu, což přináší nové příležitosti i výzvy.
Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WeDo, říká: “Očekáváme, že v posledním čtvrtletí roku vzroste počet dodávek o desítky procent a chceme být na tento růst dobře připraveni.”
Rozšíření týmu dopravců
Aby společnost WeDo mohla i nadále poskytovat vysoce kvalitní služby a plnit očekávání zákazníků, zaměřuje se také na rozšiřování svého týmu dopravců a kurýrů. Toto rozšíření není zaměřeno pouze na předvánoční období, ale na dlouhodobou spolupráci.
Kromě růstu se WeDo aktivně zaměřuje na zvyšování spokojenosti zákazníků a modernizaci služeb. Leona Kotlasová, tisková mluvčí společnosti, zdůrazňuje, že “úspěšná budoucnost tohoto typu podnikání je postavena na tom, že doručovací společnost doručí zásilku zákazníkovi v čase a na místě, které mu vyhovují. A právě zde hrají zásadní roli neustálé inovace služeb; ať už jde o zefektivnění logistických procesů, snadno použitelnou mobilní aplikaci WeDo nebo další rozšiřování možností doručování,”
Cílem společnosti WeDo je nejen rozšiřovat svou síť a přepravní kapacitu, ale také poskytovat kvalitní a moderní služby, které odpovídají potřebám dnešních zákazníků v oblasti elektronického obchodování a doručování.