2 min. doba čtení

WeDo se připravuje na předvánoční sezónu. Počet výdejních míst se zvýšil o čtvrtinu.

Společnost WeDo pokračuje v ambiciózním rozšiřování svých kapacit, což přináší pozitivní přínosy pro zákazníky a rozvoj společnosti. V letošním roce společnost WeDo zaznamenala výrazné rozšíření sítě výdejních míst o čtvrtinu, což je pozoruhodný krok ke zlepšení dostupnosti jejích služeb. Kromě toho plánuje v blízké budoucnosti pokračovat v rozšiřování až na 1 800 výdejních míst.

WeDo se připravuje na předvánoční sezónu. Počet výdejních míst se zvýšil o čtvrtinu.

Příprava na předvánoční období

WeDo přináší také další novinku v podobě více než 1 500 výdejních míst, která zvyšují pohodlí a dostupnost pro zákazníky, kteří dávají přednost výdejním místům.

Společnost očekává v předvánočním období výrazný nárůst zásilek, a to především díky zvýšenému zájmu o nákupy na online platformě Allegro. WeDo se stalo klíčovým přepravním partnerem platformy Allegro na českém trhu, což přináší nové příležitosti i výzvy.

Aleš Kučera, Delivery Sales Manager WeDo, říká: „Očekáváme, že v posledním čtvrtletí roku vzroste počet dodávek o desítky procent a chceme být na tento růst dobře připraveni.“

Týdenní podcast UPdate

Rozšíření týmu dopravců

Aby společnost WeDo mohla i nadále poskytovat vysoce kvalitní služby a plnit očekávání zákazníků, zaměřuje se také na rozšiřování svého týmu dopravců a kurýrů. Toto rozšíření není zaměřeno pouze na předvánoční období, ale na dlouhodobou spolupráci.

Kromě růstu se WeDo aktivně zaměřuje na zvyšování spokojenosti zákazníků a modernizaci služeb. Leona Kotlasová, tisková mluvčí společnosti, zdůrazňuje, že „úspěšná budoucnost tohoto typu podnikání je postavena na tom, že doručovací společnost doručí zásilku zákazníkovi v čase a na místě, které mu vyhovují. A právě zde hrají zásadní roli neustálé inovace služeb; ať už jde o zefektivnění logistických procesů, snadno použitelnou mobilní aplikaci WeDo nebo další rozšiřování možností doručování,“

Cílem společnosti WeDo je nejen rozšiřovat svou síť a přepravní kapacitu, ale také poskytovat kvalitní a moderní služby, které odpovídají potřebám dnešních zákazníků v oblasti elektronického obchodování a doručování.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Jak ji zvládá Möbelix?
6 min. doba čtení

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Jak ji zvládá Möbelix?

Nábytek není jen velký, ale také velmi těžký a náchylný na poškození. Jeho logistika je tedy větším oříškem, než se vám může na první zamyšlení zdát. Přečtěte si, jaké výzvy číhají na prodejce při skladování a doručování nábytku a jak je zvládá Möbelix, jeden z největších prodejců nábytku v EU.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Přečíst článek
Inovativní přístup k ochraně životního prostředí prostřednictvím recyklovatelných přepravek
2 min. doba čtení

Inovativní přístup k ochraně životního prostředí prostřednictvím recyklovatelných přepravek

V současné době, kdy je otázka ochrany životního prostředí důležitější než kdykoliv předtím, se společnost Mobilonline, lídr na slovenském trhu v oblasti prodeje mobilních telefonů a příslušenství, rozhodla přijmout zodpovědný přístup k ekologické udržitelnosti. Nahrazením tradičních kartonových krabic víceúčelovými boxy BITO MB. Mobilonline nejenže snižuje svou ekologickou stopu, ale také zefektivnil své logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+