1 min. doba čtení

Zákazníkům vadí, když nemají přehled o doručení zásilky

Společnosti Salesupply a ParcelLab si posvítily na nákupní zkušenosti 100 největších internetových prodejců ve Spojeném království. Studie poukázala na několik oblastí, ve kterých tito maloobchodníci zaostávají. Jedná se zejména o informace o doručení, sledování a služby zákazníkům.

Zákazníkům vadí, když nemají přehled o doručení zásilky
Zdroj: Depositphotos

Klíčovým zjištěním je, že polovina ze stovky největších maloobchodníků neuvádí informace o doručení na stránkách produktů, což negativně ovlivňuje spokojenost zákazníků. Dokonce i mezi těmi, kteří tak činí, téměř 40 % nedodržuje inzerované dodací lhůty.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

„40 % maloobchodníků nekomunikuje se zákazníky během vrácení zboží. To může vést k nespokojenosti zákazníků a potenciální ztrátě budoucích prodejů.“

Studie také zjistila, že 45 % maloobchodníků neposkytuje zákazníkům odkazy na sledování, což narušuje transparentnost a důvěru.

Zdroj: ParcelLab

Řešení problémů je klíčové

Zákaznický servis je další kritickou oblastí, na kterou studie upozorňuje. Každý čtvrtý velký online prodejce nabízí zákaznickou podporu jen během pracovních hodin. A to i přesto, že špička online nakupování je mezi osmou a devátou hodinou večer.

Zdroj: ParcelLab

Ze zahraniční studie si můžete vzít poučení i ve vašem byznysu. Poskytováním jasných informací o doručení, spolehlivém sledování a pohotovým zákaznickým servisem můžete zvýšit spokojenost zákazníků a zvýšíte pravděpodobnost, že si je udržíte.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Velký test logistiky: Kolik e-shopů nabízí dopravu zdarma a jak rychle doručují své objednávky?
8 min. doba čtení

Velký test logistiky: Kolik e-shopů nabízí dopravu zdarma a jak rychle doručují své objednávky?

Zákaznickou zkušenost nakupujících na e-shopech ovlivňuje řada faktorů. Z velké části do ní promlouvá uživatelská přívětivost nákupních košíků, úroveň logistiky, či zákaznická podpora při vrácení zboží. Jak si v těchto oblastech stojí české e-shopy? Společnosti Shopsys, Skladon a Retino tak již druhý rok po sobě uskutečnily v předvánoční špičce Velký test logistiky, který mapuje standard […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+