Klíčovým zjištěním je, že polovina ze stovky největších maloobchodníků neuvádí informace o doručení na stránkách produktů, což negativně ovlivňuje spokojenost zákazníků. Dokonce i mezi těmi, kteří tak činí, téměř 40 % nedodržuje inzerované dodací lhůty.
„40 % maloobchodníků nekomunikuje se zákazníky během vrácení zboží. To může vést k nespokojenosti zákazníků a potenciální ztrátě budoucích prodejů.“
Studie také zjistila, že 45 % maloobchodníků neposkytuje zákazníkům odkazy na sledování, což narušuje transparentnost a důvěru.
Řešení problémů je klíčové
Zákaznický servis je další kritickou oblastí, na kterou studie upozorňuje. Každý čtvrtý velký online prodejce nabízí zákaznickou podporu jen během pracovních hodin. A to i přesto, že špička online nakupování je mezi osmou a devátou hodinou večer.
Ze zahraniční studie si můžete vzít poučení i ve vašem byznysu. Poskytováním jasných informací o doručení, spolehlivém sledování a pohotovým zákaznickým servisem můžete zvýšit spokojenost zákazníků a zvýšíte pravděpodobnost, že si je udržíte.