2 min. doba čtení

Výrobce hodinek Swatch zaznamenal v první polovině roku rekordní růst

Čisté tržby společnosti vzrostly meziročně o 18 % na 4,02 miliardy švýcarských franků a překonaly tak odhady analytiků.

Výrobce hodinek Swatch zaznamenal v první polovině roku rekordní růst
Zdroj: Depositphotos

Čisté tržby překonaly pětiletý rekord

Švýcarský výrobce hodinek Swatch zaznamenal v prvním pololetí rekordní růst. Čisté tržby meziročně vzrostly o 18 % na 4,02 miliardy švýcarských franků (4,15 miliardy eur) a překonaly tak odhady analytiků. Podnik těžil ze zrušení antimonopolních opatření v Asii a čilého prodeje v Evropě a Severní Americe. Společnost ve svém prohlášení uvedla. Její akcie během odpoledního obchodování vzrostly o téměř sedm procent.

Čisté tržby překonaly pololetní rekord roku 2018 o 8,5 procenta. Provozní zisk vzrostl o více než 36 procent na 686 milionů švýcarských franků (708,46 milionu eur).

Velký zájem byl zejména o levnější plastové hodinky Swatch určené pro masový trh. Společnost uvedla, že připravuje nové modely především pro nižší a střední segment trhu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

“Po letech klesající spotřeby se obchod v Hongkongu plně zotavil, což vedlo ke ztrojnásobení prodeje,” uvedla společnost. V domovském Švýcarsku se prodej zvýšil o 50 %.

Skupina, která vyrábí také luxusní hodinky včetně značek Omega, Tissot a Longines, uvedla, že vidí vynikající příležitosti k růstu. Obává se však silného švýcarského franku a z toho plynoucího nepříznivého měnového prostředí. Dopad nepříznivých směnných kurzů na její čisté tržby dosáhl téměř čtvrt miliardy švýcarských franků.

Očekává se, že konkurenční švýcarský výrobce hodinek Richemont oznámí své výsledky v pondělí.

Credit: Trend

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Podnikání s e-shopem nemusí být peklo. Opravdu ne
4 min. doba čtení

Podnikání s e-shopem nemusí být peklo. Opravdu ne

Pokud máte e-shop, určitě to znáte: faktury, kurýři, platby, účetní… V jednu chvíli máte pocit, že místo produktů podnikáte hlavně s papíry. A když si už myslíte, že je vše hotové, zjistíte, že jste na něco zapomněli. Nebo že vám zákazník nezaplatil.

Braňo Šimo Braňo Šimo
CEO, SuperFaktura, s.r.o.
Přečíst článek
Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila
5 min. doba čtení

Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila

Black Friday a Cyber Monday jsou pro provozovatele e-shopů každoročně velmi důležité, přičemž během nich často padají prodejní rekordy. V posledních letech se však šušká, že tyto nákupní svátky již postupně ztrácejí na popularitě a nemají tak velký smysl. Ale kde je pravda? V CREATIVE sites si připravili průzkum mezi svými klienty a došli k […]

Ivan Cingel Ivan Cingel
COO v CREATIVE sites, CreativeSites, s.r.o.
Přečíst článek
Vrácení zboží způsobuje krizi v e-commerce
3 min. doba čtení

Vrácení zboží způsobuje krizi v e-commerce

Vrácení zboží se stalo nedílnou součástí zákaznické cesty v e-commerce. Je to pohodlný způsob pro zákazníka, avšak výrazný nárůst vratek činí vrásky na čelách prodejců. Například ve Spojeném království se očekává, že objem vráceného zboží v segmentu nepotravinových produktů dosáhne v roce 2024 částky 27 miliard liber.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+