Výkonnostní marketing se zaměřuje na sekundární výkon kampaní. To znamená, že po tom, co si určí cíle, tak analyzuje a měří už přímo dokončené akce na webu inzerenta, tedy konverze. Primárním výkonem může být například imprese nebo kliknutí na banner, sekundární je už samotná konverze, tedy nákup nebo registrace. Zdroje návštěvnosti mohou být různé, a to například PPC reklama nebo affiliate marketing. Na základe údajů z těchto konverzí si potom může majitel optimalizovat svůj web, aby fungoval co nejefektivněji.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]