3 min. doba čtení

Výhody outsourcingu psaní textů: Proč se nemusíte zabývat psaním a můžete se více soustředit na své podnikání

Delegujte tvorbu obsahu, jako jsou články, blogy, webové stránky, marketingové materiály a další texty, externím spisovatelům. Získáte tak kvalitní obsah od zkušených profesionálů. Vašemu podnikání to přinese řadu výhod.

Výhody outsourcingu psaní textů: Proč se nemusíte zabývat psaním a můžete se více soustředit na své podnikání

1. Profesionální přístup

Outsourcing přináší možnost spolupracovat s těmi nejprofesionálnějšími spisovateli, kteří mají dlouholeté zkušenosti s tvorbou.

Když si necháte texty napsat profesionálním spisovatelem, můžete si být jisti, že obdržíte text bez gramatických a stylistických chyb. Obsah vašich webových stránek nebo blogu bude na potenciálního klienta působit důvěryhodně a seriózně.

Všechny informace v textech budou podloženy více zdroji. Text bude navíc optimalizován i pro vyhledávače. Správné použití klíčových slov vám pomůže zlepšit viditelnost vašich webových stránek ve vyhledávačích. 

2. Časová efektivita

Je výhodné svěřit psaní textů externím spolupracovníkům a profesionálním spisovatelům, což uleví vašim interním zaměstnancům a umožní jim soustředit se na jiné úkoly.

Psaní kvalitního obsahu vyžaduje spoustu času a úsilí. Ani pro profesionálního spisovatele to není otázka několika minut. Profesionální spisovatelé však mají mnohem více zkušeností s tvorbou obsahu různých typů a dokáží pracovat opravdu efektivně a rychle. Vzhledem k tomu, že psaní je jejich hlavním úkolem, umí dodržet stanovené termíny a vy si můžete být jisti, že obsah bude dodán včas.

3. Finanční úspory

S profesionálním spisovatelem se domluvíte na pevném rozpočtu pro konkrétní projekt nebo na honoráři za slovo či za hodinu a můžete tak opravdu efektivně kontrolovat a hlavně předvídat náklady.

Můžete si přesně určit, kolik chcete do obsahu investovat, a vyhnout se nečekaným nákladům. Outsourcing znamená, že platíte pouze za práci, kterou pro vás profesionální spisovatel odvede. Zároveň si ale můžete zvolit, jakým způsobem chcete za projekt platit. Platby tak můžete přizpůsobit aktuálním potřebám a rozpočtu vaší firmy.

Outsourcing psaní vám přinese výrazné finanční úspory ve srovnání s tím, kdybyste psaním pověřili interního zaměstnance. Je to proto, že náklady na zaměstnance nekončí pouze u platu, ale zahrnují i další náklady na pojistné, zdravotní dávky a také další benefity.

Týdenní podcast UPdate

4. Rozmanitější obsah

Outsourcing psaní textů vám otevře dveře k široké škále témat a stylů obsahu. Ve spolupráci s profesionálním spisovatelem získáte přístup k různým odborným znalostem a různým stylům psaní. 

Rozmanitost obsahu vám pomůže oslovit širší a rozmanitější cílovou skupinu. Můžete oslovit lidi s různými zájmy a potřebami. Především však získáte přístup k pestřejším a bohatším textům, což zvýší atraktivitu vašich webových stránek, ale i celé marketingové strategie.

Outsourcing vám umožní vybrat si takového spisovatele, který má zkušenosti s tématem, které právě potřebujete prezentovat. Můžete spolupracovat s více spisovateli na různých projektech současně.   

5. Lepší marketingová strategie

Spolupráce s profesionálními spisovateli, kteří mají zkušenosti i s tvorbou marketingového obsahu, vám umožní vytvořit text, který bude účinný při oslovování a získávání nových zákazníků.

Profesionální spisovatelé mají přehled o nejnovějších trendech digitálního marketingu a jsou schopni přizpůsobit svůj text tak, aby odrážel aktuální potřeby a preference vaší cílové skupiny. Znají nejúčinnější marketingové strategie a dokáží je aplikovat do vaší komunikace a zvýšit tak úspěšnost marketingových kampaní.

Sdílet článek
Denisa Hajdúková
Copywriter

Denisa Hajdúková se živí tvorbou textů od roku 2014. Psaní se však věnuje mnohem déle. Jejím největším úspěchem jsou knihy vydané v letech 2003 a 2004. Vystudovala žurnalistiku, pracovala jako grafička, PR manažerka, textařka a v současnosti jako copywriterka a blogerka. Věnuje se i umělecké tvorbě, ale její vášní je tvorba textů, které zaujmou, dobře se čtou, ale zároveň i prodávají.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Copywriting vs. Content Writing
3 min. doba čtení

Copywriting vs. Content Writing

Každá společnost, která se zabývá e-commerce, musí rozlišovat copywriting a content writing. Přestože mají odlišné využití a používají odlišné strategie, obě jsou nezbytné pro přilákání a zaujmutí klientů. Tento článek vysvětluje rozdíly mezi těmito styly psaní, aby vám pomohl činit lepší marketingová rozhodnutí.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak vytvořit úspěšný online kurz v 5 jednoduchých krocích?
9 min. doba čtení

Jak vytvořit úspěšný online kurz v 5 jednoduchých krocích?

Online kurz je perfektní forma, jak předávat své zkušenosti a ještě tím přilepšit svému finančnímu rozpočtu. Jak vytvořit úspěšný kurz? Kromě správně vybraného tématu je důležitá také strategie a plán. Kdo je vaše cílovka? Je o vybrané téma zájem? Jak svůj kurz prodat? Jak jej vylepšit a posunout ještě o úroveň výš? To všechno se […]

Martin Semerád Martin Semerád
Marketing SimpleShop
Přečíst článek
Proč při tvorbě blogů vždy citovat odborníky?
4 min. doba čtení

Proč při tvorbě blogů vždy citovat odborníky?

Současná situace na trhu není díky využití umělé inteligence pro copywritery nejrůžovější. Každá firma si dvakrát rozmyslí, zda se jí vyplatí investovat do kvalitního textu od odborníka, nebo zda jí postačí text generovaný umělou inteligencí. Aby se tato profese udržela na výsluní, potřebuje nadstavbu v podobě něčeho, co AI zatím nabídnout nemůže. Ptáte se, co […]

Andrea Bercik Andrea Bercik
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+