3min. doba čtení

Výhody outsourcingu psaní textů: Proč se nemusíte zabývat psaním a můžete se více soustředit na své podnikání

Delegujte tvorbu obsahu, jako jsou články, blogy, webové stránky, marketingové materiály a další texty, externím spisovatelům. Získáte tak kvalitní obsah od zkušených profesionálů. Vašemu podnikání to přinese řadu výhod.

Výhody outsourcingu psaní textů: Proč se nemusíte zabývat psaním a můžete se více soustředit na své podnikání

1. Profesionální přístup

Outsourcing přináší možnost spolupracovat s těmi nejprofesionálnějšími spisovateli, kteří mají dlouholeté zkušenosti s tvorbou.

Když si necháte texty napsat profesionálním spisovatelem, můžete si být jisti, že obdržíte text bez gramatických a stylistických chyb. Obsah vašich webových stránek nebo blogu bude na potenciálního klienta působit důvěryhodně a seriózně.

Všechny informace v textech budou podloženy více zdroji. Text bude navíc optimalizován i pro vyhledávače. Správné použití klíčových slov vám pomůže zlepšit viditelnost vašich webových stránek ve vyhledávačích. 

2. Časová efektivita

Je výhodné svěřit psaní textů externím spolupracovníkům a profesionálním spisovatelům, což uleví vašim interním zaměstnancům a umožní jim soustředit se na jiné úkoly.

Psaní kvalitního obsahu vyžaduje spoustu času a úsilí. Ani pro profesionálního spisovatele to není otázka několika minut. Profesionální spisovatelé však mají mnohem více zkušeností s tvorbou obsahu různých typů a dokáží pracovat opravdu efektivně a rychle. Vzhledem k tomu, že psaní je jejich hlavním úkolem, umí dodržet stanovené termíny a vy si můžete být jisti, že obsah bude dodán včas.

3. Finanční úspory

S profesionálním spisovatelem se domluvíte na pevném rozpočtu pro konkrétní projekt nebo na honoráři za slovo či za hodinu a můžete tak opravdu efektivně kontrolovat a hlavně předvídat náklady.

Můžete si přesně určit, kolik chcete do obsahu investovat, a vyhnout se nečekaným nákladům. Outsourcing znamená, že platíte pouze za práci, kterou pro vás profesionální spisovatel odvede. Zároveň si ale můžete zvolit, jakým způsobem chcete za projekt platit. Platby tak můžete přizpůsobit aktuálním potřebám a rozpočtu vaší firmy.

Outsourcing psaní vám přinese výrazné finanční úspory ve srovnání s tím, kdybyste psaním pověřili interního zaměstnance. Je to proto, že náklady na zaměstnance nekončí pouze u platu, ale zahrnují i další náklady na pojistné, zdravotní dávky a také další benefity.

Týdenní podcast UPdate

4. Rozmanitější obsah

Outsourcing psaní textů vám otevře dveře k široké škále témat a stylů obsahu. Ve spolupráci s profesionálním spisovatelem získáte přístup k různým odborným znalostem a různým stylům psaní. 

Rozmanitost obsahu vám pomůže oslovit širší a rozmanitější cílovou skupinu. Můžete oslovit lidi s různými zájmy a potřebami. Především však získáte přístup k pestřejším a bohatším textům, což zvýší atraktivitu vašich webových stránek, ale i celé marketingové strategie.

Outsourcing vám umožní vybrat si takového spisovatele, který má zkušenosti s tématem, které právě potřebujete prezentovat. Můžete spolupracovat s více spisovateli na různých projektech současně.   

5. Lepší marketingová strategie

Spolupráce s profesionálními spisovateli, kteří mají zkušenosti i s tvorbou marketingového obsahu, vám umožní vytvořit text, který bude účinný při oslovování a získávání nových zákazníků.

Profesionální spisovatelé mají přehled o nejnovějších trendech digitálního marketingu a jsou schopni přizpůsobit svůj text tak, aby odrážel aktuální potřeby a preference vaší cílové skupiny. Znají nejúčinnější marketingové strategie a dokáží je aplikovat do vaší komunikace a zvýšit tak úspěšnost marketingových kampaní.

Sdílet článek
Denisa Hajdúková
Copywriter

Denisa Hajdúková se živí tvorbou textů od roku 2014. Psaní se však věnuje mnohem déle. Jejím největším úspěchem jsou knihy vydané v letech 2003 a 2004. Vystudovala žurnalistiku, pracovala jako grafička, PR manažerka, textařka a v současnosti jako copywriterka a blogerka. Věnuje se i umělecké tvorbě, ale její vášní je tvorba textů, které zaujmou, dobře se čtou, ale zároveň i prodávají.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč investovat do kvalitního psaní: Dlouhodobé výsledky pro váš blog a web
4min. doba čtení

Proč investovat do kvalitního psaní: Dlouhodobé výsledky pro váš blog a web

Kvalitní obsah má především schopnost přeměnit návštěvníky vašich webových stránek na zákazníky. Pokud se rozhodnete investovat do kvalitního psaní a využijete služeb profesionálních textařů, můžete počítat s výrazným a měřitelným dopadem na zvýšení návštěvnosti vašich stránek a také na zlepšení vašich obchodních výsledků. V následujícím textu vám proto představíme 5 nejdůležitějších výhod kvalitního obsahu pro […]

Denisa Hajdúková Denisa Hajdúková
Copywriter
Přečíst článek
5 důvodů, proč byste měli svěřit psaní textů na web profesionálovi
4min. doba čtení

5 důvodů, proč byste měli svěřit psaní textů na web profesionálovi

Svěřit psaní textů na web profesionálovi přináší mnoho výhod. Profesionální textaři mají bohaté zkušenosti v oblasti psaní. Jejich schopnost vytvářet dobře strukturovaný obsah, který je přizpůsoben cílové skupině, je nenahraditelná. Kromě zajištění vysoké kvality a jazykové dokonalosti textů jsou profesionální copywriteři také odborníky na identifikaci a analýzu potřeb a preferencí čtenářů. Jsou schopni vytvořit obsah, […]

Denisa Hajdúková Denisa Hajdúková
Copywriter
Přečíst článek
Jak udělat z dobrého textu vynikající? 9 rad pro pokročilé copywritery
7min. doba čtení

Jak udělat z dobrého textu vynikající? 9 rad pro pokročilé copywritery

Zdá se vám, jako by se v poslední době roztrhl pytel s profesí copywritera? Možná máte pravdu. Není však copywriter jako copywriter a v tomto případě platí, že kvalita daleko převažuje nad kvantitou. Přečtěte si několik jednoduchých tipů pro pokročilé copywritery, díky kterým bude vaše práce efektivnější a výsledný text bude vypadat plynulejší.  

Martina Gáherová Martina Gáherová
Social Media Manager
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+