3min. doba čtení

Všechny kreditní karty Home Credit mají virtuální verzi

Od konce července začala společnost Home Credit nabízet svým klientům všechny své kreditní karty ve virtuální podobě. Jako první nebankovní subjekt zavedl tuto možnost od roku 2020 u Chytrého konta a nyní tuto technologickou vychytávku zavádí i u Flexipůjčky a u všech karet ze svého staršího portfolia. Hlavními výhodami jsou jeho rychlé zřízení, bezpečnější platby a v neposlední řadě také snížení plastového odpadu.

Všechny kreditní karty Home Credit mají virtuální verzi
Zdroj: Depositphotos

Aktivace prostřednictvím mobilní aplikace

Zákazníci si o kartu požádají jednoduše v mobilní aplikaci a během pár sekund mohou virtuální kartu začít používat. Díky zabezpečené aplikaci nemůže dojít k jejímu zneužití, virtuální kartu nikdo nemůže vytáhnout z peněženky jako v případě fyzické karty. S virtuální kartou přidanou do mobilní peněženky se snadno zaplatí přiložením mobilu k terminálu nebo se jednoduše vyberou peníze v bezkontaktním bankomatu. Tuto kartu lze používat i pro online platby, v mobilní aplikaci v detailu karty je uvedeno její číslo, které se zadá při nákupu na e-shopech. Data o kartě jsou k dispozici pouze v mobilní aplikaci a zobrazí se jenom po autentizaci uživatele, tj. biometrií nebo bezpečnostním kódem.

Pokud někdo preferuje plastovou kartu, může požádat i o vydání této formy. Ke všem svým kartám Home Credit tuto možnost také nabízí. Home Credit tímto krokem potvrzuje svoji vedoucí pozici v digitalizaci služeb ve finančním sektoru. „Nejdůležitější je přinášet pro naše klienty jednoduchost celého procesu a bezpečnost při placení, což jsou hlavní výhody virtuální karty,“uvádí Alessandro Villa, vedoucí oddělení kreditních karet společnosti Home Credit.

„Podíl virtuálních karet na celkovém objemu vydaných karet k Šikovnému účtu tvoří 70 %. Zájem o tuto formu se stále zvyšuje a s nabídkou virtuální karty pro celé naše portfolio počítáme ještě se strmější nárůstem poptávky,“ vysvětluje Alessandro Villa z Home Creditu.

Jak vyplývá z údajů společnosti Home Credit, není příliš velký rozdíl v použití plastové nebo virtuální karty, s jedinou výjimkou, a to je výběr z bankomatů, tam stále převládá fyzická karta, což je ale ovlivněno zejména dostupností bezkontaktních bankomatů.

Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je součástí globální fintech skupiny, která ve svém oboru patří k největším na světě. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. V Česku poskytl Home Credit a.s. v roce 2021 úvěry v celkové výši 11,1 miliard Kč. Více na www.homecredit.cz.

Credit: Tisková správa

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+