3 min. doba čtení

Všechny kreditní karty Home Credit mají virtuální verzi

Od konce července začala společnost Home Credit nabízet svým klientům všechny své kreditní karty ve virtuální podobě. Jako první nebankovní subjekt zavedl tuto možnost od roku 2020 u Chytrého konta a nyní tuto technologickou vychytávku zavádí i u Flexipůjčky a u všech karet ze svého staršího portfolia. Hlavními výhodami jsou jeho rychlé zřízení, bezpečnější platby a v neposlední řadě také snížení plastového odpadu.

Všechny kreditní karty Home Credit mají virtuální verzi
Zdroj: Depositphotos

Aktivace prostřednictvím mobilní aplikace

Zákazníci si o kartu požádají jednoduše v mobilní aplikaci a během pár sekund mohou virtuální kartu začít používat. Díky zabezpečené aplikaci nemůže dojít k jejímu zneužití, virtuální kartu nikdo nemůže vytáhnout z peněženky jako v případě fyzické karty. S virtuální kartou přidanou do mobilní peněženky se snadno zaplatí přiložením mobilu k terminálu nebo se jednoduše vyberou peníze v bezkontaktním bankomatu. Tuto kartu lze používat i pro online platby, v mobilní aplikaci v detailu karty je uvedeno její číslo, které se zadá při nákupu na e-shopech. Data o kartě jsou k dispozici pouze v mobilní aplikaci a zobrazí se jenom po autentizaci uživatele, tj. biometrií nebo bezpečnostním kódem.

Pokud někdo preferuje plastovou kartu, může požádat i o vydání této formy. Ke všem svým kartám Home Credit tuto možnost také nabízí. Home Credit tímto krokem potvrzuje svoji vedoucí pozici v digitalizaci služeb ve finančním sektoru. „Nejdůležitější je přinášet pro naše klienty jednoduchost celého procesu a bezpečnost při placení, což jsou hlavní výhody virtuální karty,“uvádí Alessandro Villa, vedoucí oddělení kreditních karet společnosti Home Credit.

„Podíl virtuálních karet na celkovém objemu vydaných karet k Šikovnému účtu tvoří 70 %. Zájem o tuto formu se stále zvyšuje a s nabídkou virtuální karty pro celé naše portfolio počítáme ještě se strmější nárůstem poptávky,“ vysvětluje Alessandro Villa z Home Creditu.

Jak vyplývá z údajů společnosti Home Credit, není příliš velký rozdíl v použití plastové nebo virtuální karty, s jedinou výjimkou, a to je výběr z bankomatů, tam stále převládá fyzická karta, což je ale ovlivněno zejména dostupností bezkontaktních bankomatů.

Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je součástí globální fintech skupiny, která ve svém oboru patří k největším na světě. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. V Česku poskytl Home Credit a.s. v roce 2021 úvěry v celkové výši 11,1 miliard Kč. Více na www.homecredit.cz.

Credit: Tisková správa

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+