2 min. doba čtení

Vrácení zásilky musí být stejně snadné jako objednání zboží

Pohodlná možnost vrácení objednaného zboží má velký vliv na rozhodnutí zákazníka, kde a zda vůbec si zboží objedná. Pokud má internetový obchod transparentní a snadné způsoby vrácení zboží, zákazníci mu více důvěřují. Kurýrní společnost DPD poskytuje e-shopům jednoduchý online nástroj, který celý proces vrácení zboží usnadňuje jak e-shopu, tak jeho zákazníkům.

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Vrácení zásilky musí být stejně snadné jako objednání zboží
Zdroj: Depositphotos

Způsob vrácení zboží je součástí zákaznického zážitku z online nakupování a má přímý vliv na počet objednávek v e-shopu. Podle pravidelného průzkumu e-shopper barometr společnosti DPD až 69 % Slováků před nákupem zkontroluje podmínky vrácení zboží a téměř pětina nakupujících na internetu považuje jasné podmínky vrácení zboží za hlavní motivaci k nákupu na internetu. Až 23 % Slováků dokonce zboží nekoupí, pokud se jim zdá postup vrácení komplikovaný.

Vrácení zásilky musí být pro nakupujícího stejně snadné jako objednání zboží. Jednoduché a transparentní možnosti vrácení zboží mají přímý vliv na počet zákazníků a jejich nákupy v internetových obchodech. Kurýrní společnost DPD poskytuje internetovým obchodům jedinečný online nástroj nazvaný Return My Parcel, který celý proces automatizuje a zjednodušuje jak pro internetové obchody, tak pro jejich zákazníky.

Díky službě Return My Parcel stačí zákazníkovi internetového obchodu, který potřebuje z jakéhokoli důvodu vrátit zásilku, vyplnit krátký online formulář a počkat, až zásilku vyzvedne kurýr nebo ji odnese na nejbližší sběrné místo či do samoobslužného boxu. Stav své zásilky může sledovat online, takže přesně ví, kdy zboží dorazilo zpět do internetového obchodu. Vrácení zboží se tak stává bezproblémovým zážitkem, který posiluje loajalitu zákazníků.

Internetový obchod si může přizpůsobit rozhraní platformy Return My Parcel, přizpůsobit grafiku své značce a upravit e-mail s upozorněním pro zákazníka. Může snadno sledovat stav svých vrácených zásilek i ze zahraničí a má k dispozici přehledné zprávy a statistiky. Internetový obchod tak získává pro sebe i své zákazníky jednoduchý nástroj, který zvyšuje kvalitu poskytovaných služeb.

Sdílet článek
Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Tento článek ti přináší

DPD Slovensko

DPD, člen mezinárodní přepravní skupiny Geopost, je předním hráčem v síti mezinárodní přepravy balíků v Evropě. DPD nabízí své služby doma i ve 230 zemích světa.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Jak ji zvládá Möbelix?
6 min. doba čtení

Logistika nábytku v e-commerce je výzvou. Jak ji zvládá Möbelix?

Nábytek není jen velký, ale také velmi těžký a náchylný na poškození. Jeho logistika je tedy větším oříškem, než se vám může na první zamyšlení zdát. Přečtěte si, jaké výzvy číhají na prodejce při skladování a doručování nábytku a jak je zvládá Möbelix, jeden z největších prodejců nábytku v EU.

Michal Toma Michal Toma
Freelance copywriter – odborník na techniku. Unikátna kombinácia, ktorú inde nenájdete
Inovativní přístup k ochraně životního prostředí prostřednictvím recyklovatelných přepravek
2 min. doba čtení

Inovativní přístup k ochraně životního prostředí prostřednictvím recyklovatelných přepravek

V současné době, kdy je otázka ochrany životního prostředí důležitější než kdykoliv předtím, se společnost Mobilonline, lídr na slovenském trhu v oblasti prodeje mobilních telefonů a příslušenství, rozhodla přijmout zodpovědný přístup k ekologické udržitelnosti. Nahrazením tradičních kartonových krabic víceúčelovými boxy BITO MB. Mobilonline nejenže snižuje svou ekologickou stopu, ale také zefektivnil své logistické procesy a […]

Lucia Vondrová Lucia Vondrová
Doprava a administratíva, BITO Skladovacia technika s.r.o.
Trend doručování před Vánocemi? Toto je nejlevnější volba
2 min. doba čtení

Trend doručování před Vánocemi? Toto je nejlevnější volba

Balíkové boxy od Czech Parcel Service (SPS) jsou nejlevnějším doručením na Slovensku – pro e-shopy i samotné spotřebitele. Kurýrní lídr rozvíjí síť výdejních boxů po celé zemi. Před Vánocemi je nabízí za zaváděcí cenu široké veřejnosti.

Redakce Redakce