Titulný obrázok spoločnosti DPD Slovensko
Logo DPD Slovensko

DPD Slovensko

DPD, člen mezinárodní přepravní skupiny Geopost, je předním hráčem v síti mezinárodní přepravy balíků v Evropě. DPD nabízí své služby doma i ve 230 zemích světa.

DPD Slovensko

Služby

📦 DPD nabízí na Slovensku široké portfolio doručovacích služeb – doručení kurýrem (DPD Classic, či DPD Home), vrácení balíku, doručení do odběrných míst, expresní přepravní služby doma i v Evropě, DPD Guarantee, City Service – doručení do 2 hodin v rámci Bratislavy , 1-hodinové doručení Predict se službou DPD Home či sledování balíčku přes mobilní i webovou aplikaci myDPD a mnohé jiné.

Se sítí, která zahrnuje více než 100 000 odběrných míst a boxů po celé Evropě, včetně 1 400 na Slovensku, DPD zajišťuje pohodlné a dostupné možnosti doručení pro své zákazníky.

Zákazníci DPD

🚚 DPD poskytuje spolehlivé doručovací služby pro odesílatele i příjemce, pro B2B i B2C. Oddanost společnosti péče o zákazníky je zřejmá v jejich přístupu k zacházení s balíčky, což zajišťuje důvěru a spolehlivost v jejich službách.

Iniciativa Udržitelnosti

✅ DPD klade důraz na svou odpovědnost vůči životnímu prostředí, zaměstnancům a komunitě, přijímaje skupinovou strategii trvalé udržitelnosti DrivingChange™. Tato iniciativa se soustředí na doručování balíků s nulovou uhlíkovou stopou. Společnost měří, snižuje a kompenzuje emise oxidu uhličitého z jejích vozidel prostřednictvím různých environmentálních programů, čímž potvrzuje svůj závazek k uhlíkové neutralitě. Inovace jako inteligentní městské doručování a program sledování kvality ovzduší dále posilují její vizi udržitelného doručování.

Odpovědné doručování

🌱 Do roku 2025 se DPD Slovensko zavázalo doručovat balíky v Bratislavě výlučně elektrickými vozidly, což poukazuje na jejich závazek k udržitelné městské logistice. Ve vozovém parku DPD naleznete elektrické dodávky, které v plném nasazení roznášejí balíky či cargo kola. Dnes na Slvoensku doručuje přibližně 130 elektrických vozidel a poměr spalovacích motorů neustále snižujeme.

Pro více podrobných informací o službách, udržitelnosti a inovacích DPD můžete navštívit oficiální webovou stránku.

Poslední články

Vrácení zásilky musí být stejně snadné jako objednání zboží
2min. doba čtení

Vrácení zásilky musí být stejně snadné jako objednání zboží

Pohodlná možnost vrácení objednaného zboží má velký vliv na rozhodnutí zákazníka, kde a zda vůbec si zboží objedná. Pokud má internetový obchod transparentní a snadné způsoby vrácení zboží, zákazníci mu více důvěřují. Kurýrní společnost DPD poskytuje e-shopům jednoduchý online nástroj, který celý proces vrácení zboží usnadňuje jak e-shopu, tak jeho zákazníkům.

Michaela Španková Michaela Španková
Marketing and PR Manager
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+