1min. doba čtení

Virální marketing

Virální marketing je jednou z marketingových technik, která využívá zejména šíření komerčního odkazu na sociálních sítích. Je to aktivita, která nejlépe funguje, když je její součástí jistý emocionální apel.

Virální marketing je jednou z marketingových technik, která využívá zejména šíření komerčního odkazu na sociálních sítích. Je to aktivita, která nejlépe funguje, když je její součástí jistý emocionální apel. Znamená to tedy, že příspěvek na sdílení je vytvořený tak, aby byl buď vtipný, smutný, nebo se snaží šokovat. Na dosažení virálního výsledku je nutných mnoho faktorů, jako například jedinečnost nebo správné načasování, což se nemusí vždy podařit. Virální marketing je výsledkem mnoha náhodných procesů, které se liší případ od případu, a proto se jen velmi těžko opakují. Co fungovalo u jednoho virálního příspěvku, nemusí už fungovat u toho dalšího.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+