Virální marketing je jednou z marketingových technik, která využívá zejména šíření komerčního odkazu na sociálních sítích. Je to aktivita, která nejlépe funguje, když je její součástí jistý emocionální apel. Znamená to tedy, že příspěvek na sdílení je vytvořený tak, aby byl buď vtipný, smutný, nebo se snaží šokovat. Na dosažení virálního výsledku je nutných mnoho faktorů, jako například jedinečnost nebo správné načasování, což se nemusí vždy podařit. Virální marketing je výsledkem mnoha náhodných procesů, které se liší případ od případu, a proto se jen velmi těžko opakují. Co fungovalo u jednoho virálního příspěvku, nemusí už fungovat u toho dalšího.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]