Zajímá mě
6. září 2018
6. září 2018

Virální marketing

Virální marketing je jednou z marketingových technik, která využívá zejména šíření komerčního odkazu na sociálních sítích. Je to aktivita, která nejlépe funguje, když je její součástí jistý emocionální apel. Znamená to tedy, že příspěvek na sdílení je vytvořený tak, aby byl buď vtipný, smutný, nebo se snaží šokovat. Na dosažení virálního výsledku je nutných mnoho faktorů, jako například jedinečnost nebo správné načasování, což se nemusí vždy podařit. Virální marketing je výsledkem mnoha náhodných procesů, které se liší případ od případu, a proto se jen velmi těžko opakují. Co fungovalo u jednoho virálního příspěvku, nemusí už fungovat u toho dalšího.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.