2 min. doba čtení

Videa si získala pozornost zákazníků. Jak toho využít v Reels Ads?

Meta chce dokázat svoji sílu v podpoře růstu byznysu. Tvrdí, že formát Reels dokáže využít kreativitu, čímž se z něj stává silný nástroj jak se spojit se spotřebiteli. Je pravda, že s více než 3,5 miliardami sdílených Reels denně na Facebooku a Instagramu se krátká videa stala klíčovým prvkem pro zapojení. Až 50% času stráveného na Instagramu totiž patří sledování Reels. Takže jak je využít naplno?

Videa si získala pozornost zákazníků. Jak toho využít v Reels Ads?
Zdroj: Meta

Dokument Catalyzing Connections od společnosti Meta hovoří o tom, že až 87 % uživatelů z generace Z začalo sledovat nějakou značku poté, co si prohlédli její Reel. 80 % dokonce uskutečnilo po jeho sledování nákup. To jasně poukazuje na důležitost video obsahu při ovlivňování spotřebitelského chování.

S rostoucím podílem videa, které nyní tvoří 60% času stráveného na Facebooku a Instagramu, reklamy ve formátu Reels nabízejí značkám jedinečnou příležitost oslovit zákazníky tam, kde jsou nejvíce zapojeni.

Zdroj: Meta

Meta zdůrazňuje tři klíčové kreativní principy, které maximalizují účinnost Reels Ads:

  1. Myslet vertikálně: Reklamy ve formátu 9:16 mají lepší výsledky.
  2. Vsadit na zvuk: Videa se zvukem dosahují vyšší úrovně zapojení.
  3. Dodržování bezpečné zóny: Kreativní prvky v reklamě by měly být viditelné a účinné v rozhraní Reels. „Safe zone“ je prostor ve videu, kde se obsah nebude překrývat s uživatelským rozhraním aplikace, jako jsou ovládací či grafické prvky nebo titulky.
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

Podle údajů společnosti Meta používání těchto kreativních zásad vede k o 34 % nižším nákladům na výsledek (CPR) v porovnání s obrazovými reklamami a až dvojnásobně vyšší distribuci v rámci umístění Reels.

Kampaně s optimalizovanými kreativními prvky zaznamenaly 68% distribuce napříč Feed, Stories a Reels, což potvrzuje jejich účinnost.

Už víte, jak využijete Reels Ads k podpoře své značky?

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+