
Dokument Catalyzing Connections od společnosti Meta hovoří o tom, že až 87 % uživatelů z generace Z začalo sledovat nějakou značku poté, co si prohlédli její Reel. 80 % dokonce uskutečnilo po jeho sledování nákup. To jasně poukazuje na důležitost video obsahu při ovlivňování spotřebitelského chování.
S rostoucím podílem videa, které nyní tvoří 60% času stráveného na Facebooku a Instagramu, reklamy ve formátu Reels nabízejí značkám jedinečnou příležitost oslovit zákazníky tam, kde jsou nejvíce zapojeni.

Zdroj: Meta
Meta zdůrazňuje tři klíčové kreativní principy, které maximalizují účinnost Reels Ads:
- Myslet vertikálně: Reklamy ve formátu 9:16 mají lepší výsledky.
- Vsadit na zvuk: Videa se zvukem dosahují vyšší úrovně zapojení.
- Dodržování bezpečné zóny: Kreativní prvky v reklamě by měly být viditelné a účinné v rozhraní Reels. „Safe zone“ je prostor ve videu, kde se obsah nebude překrývat s uživatelským rozhraním aplikace, jako jsou ovládací či grafické prvky nebo titulky.
Podle údajů společnosti Meta používání těchto kreativních zásad vede k o 34 % nižším nákladům na výsledek (CPR) v porovnání s obrazovými reklamami a až dvojnásobně vyšší distribuci v rámci umístění Reels.
Kampaně s optimalizovanými kreativními prvky zaznamenaly 68% distribuce napříč Feed, Stories a Reels, což potvrzuje jejich účinnost.
Už víte, jak využijete Reels Ads k podpoře své značky?