2 min. doba čtení

Instagram mění algoritmy: Zaměřte se na virálnost a délku Reels

Instagram v krátkém časovém úseku provedl dvě změny algoritmu. Buďte v obraze a optimalizujte své ztráty.

Instagram mění algoritmy: Zaměřte se na virálnost a délku Reels
Zdroj: Depositphotos

Důraz na sdílení

Šéf Instagramu Adam Mosseri sám zdůraznil důležitost sdílení obsahu. Vzhledem k výraznému nárůstu zapojení uživatelů prostřednictvím přímých zpráv se Instagram rozhodl upřednostnit obsah, který se bude šířit právě prostřednictvím zpráv.

Mosseri radí tvůrcům, aby do svého obsahu přirozeně začlenili možnost sdílení. Tento posun podtrhuje nový počet “zveřejněných” zobrazení, který Instagram po roce testování zavádí ve větší míře.

“Jako tvůrce se nenuťte, ale pokud můžete, přemýšlejte o vytváření obsahu, který by lidé chtěli poslat svému příteli, někomu, na kom jim záleží, a to vám pomůže časem zvýšit dosah.”

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Chcete-li vytvářet obsah, který podporuje sdílení, je nutné pochopit spouštěče chování uživatelů. A tím jsou emoce.

Jak používat nové prvky ve své strategii:

  1. Inspirujte a bavte: Zaměřte se na vytváření inspirativního, zajímavého a zábavného obsahu. Pozitivní obsah, který vyvolává obdiv a radost, bude s větší pravděpodobností sdílen.
  2. Emocionální spojení: Začleněním prvků překvapení zvýšíte pozitivní emocionální dopad svého obsahu a pravděpodobnost jeho sdílení.
  3. Společný cíl: Společnost Meta chce podporovat pozitivní uživatelské zkušenosti. Přizpůsobte svůj obsah těmto cílům, abyste pomohli zvýšit angažovanost.

Distribuce delších Reels

Instagram také objasnil svůj postoj k distribuci delších Reels. Navzdory původním nejasnostem platforma potvrdila, že uživatelé sice mohou zveřejňovat klipy delší než 90 sekund, ale delší klipy nebudou doporučovány v sekci Explore ani v sekci Reels.

Instagram tedy na jedné straně zjednodušuje možnost nahrávání, ale výrazně ovlivňuje potenciální dosah. Platforma se hájí výsledky průzkumu, podle kterého uživatelé v těchto prostorech na doporučení preferují kratší klipy. Delší obsah má zkrátka tendenci snižovat celkovou angažovanost.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+