Marketplace VS&Co-Lab je k dispozici na webové stránce prodejce a v současnosti obsahuje 19 značek, z nichž tři třetiny založily, vlastní nebo vedou ženy.
Victoria’s Secret reaguje na dlouhodobou kritiku
Společnost Victoria’s Secret je dlouhodobě kritizována za nedostatečné začlenění do světa módy. Minulý rok zaznamenala pokles prodeje, zavřela 50 obchodů a téměř zbankrotovala. Společnost se v rámci rebrandingu zaměřila na inkluzi a představila oděvy a doplňky, které se hodí pro osoby všech tvarů a velikostí. Rozmanitost zavedla i na svých přehlídkových molech a v katalozích. Toto úsilí je v souladu s novým marketingovým přístupem značky, který se zaměřuje na posílení postavení žen a inkluzi.
Z 19 značek intimního oblečení, životního stylu a plavek, které jsou při spuštění sekce VS&Co-Lab na VictoriasSecret.com, 75 % založily, vlastní nebo vedou ženy. Sekce vyzdvihuje příběhy značek a podniků, z nichž některé vlastní černošky. Výrobky se prodávají spolu se základními řadami Victoria’s Secret, Beauty a Pink.
Mezi představené značky patří plavky Buki Ade, tvarovací oblečení Leonisa a značka plus-size intimního oblečení Mindd. V nabídce jsou také Frankies Bikini a For Love & Lemons, ve kterých má Victoria’s Secret menšinový podíl.
Nové postavení žen v elektronickém byznysu
Posláním společnosti VS&Co-Lab je poskytnout platformu pro menší značky, aby se podělili o svou vizi, přispěli k rozmanitosti a vedli k nové generaci podniků vlastněných ženami, které mohou formovat elektronický obchod a podporovat finanční začlenění.
Patti Cazzato, vedoucí oddělení nových podniků, uvedla, že ženy tvoří téměř 90 % zaměstnanců prodejen, a je tedy povinností společnosti Victoria’s Secret podporovat ženy. „Vycházíme vstříc zákaznicím tam, kde jsou, a zároveň spolupracujeme s malými podniky, abychom podpořili ekonomické posílení žen a lidí různé barvy pleti,“ řekla.