Americký prodejce luxusního spodního prádla Victoria’s Secret oznámil spuštění inkluzivního marketplace s názvem VS&Co-Lab, na kterém se prezentují značky, které jsou v souladu s jeho vizí inkluze.
Marketplace VS&Co-Lab je k dispozici na webové stránce prodejce a v současnosti obsahuje 19 značek, z nichž tři třetiny založily, vlastní nebo vedou ženy.
Společnost Victoria’s Secret je dlouhodobě kritizována za nedostatečné začlenění do světa módy. Minulý rok zaznamenala pokles prodeje, zavřela 50 obchodů a téměř zbankrotovala. Společnost se v rámci rebrandingu zaměřila na inkluzi a představila oděvy a doplňky, které se hodí pro osoby všech tvarů a velikostí. Rozmanitost zavedla i na svých přehlídkových molech a v katalozích. Toto úsilí je v souladu s novým marketingovým přístupem značky, který se zaměřuje na posílení postavení žen a inkluzi.
Z 19 značek intimního oblečení, životního stylu a plavek, které jsou při spuštění sekce VS&Co-Lab na VictoriasSecret.com, 75 % založily, vlastní nebo vedou ženy. Sekce vyzdvihuje příběhy značek a podniků, z nichž některé vlastní černošky. Výrobky se prodávají spolu se základními řadami Victoria’s Secret, Beauty a Pink.
Mezi představené značky patří plavky Buki Ade, tvarovací oblečení Leonisa a značka plus-size intimního oblečení Mindd. V nabídce jsou také Frankies Bikini a For Love & Lemons, ve kterých má Victoria’s Secret menšinový podíl.
Posláním společnosti VS&Co-Lab je poskytnout platformu pro menší značky, aby se podělili o svou vizi, přispěli k rozmanitosti a vedli k nové generaci podniků vlastněných ženami, které mohou formovat elektronický obchod a podporovat finanční začlenění.
Patti Cazzato, vedoucí oddělení nových podniků, uvedla, že ženy tvoří téměř 90 % zaměstnanců prodejen, a je tedy povinností společnosti Victoria’s Secret podporovat ženy. „Vycházíme vstříc zákaznicím tam, kde jsou, a zároveň spolupracujeme s malými podniky, abychom podpořili ekonomické posílení žen a lidí různé barvy pleti,“ řekla.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.