2 min. doba čtení

V roce 2025 vsadí Google na Gemini AI

Na předvánočním setkání 18. prosince vedení Google zveřejnilo své ambiciózní plány v oblasti umělé inteligence. Jak informuje TechCrunch, generální ředitel Sundar Pichai označil model Gemini AI za hlavní prioritu společnosti pro rok 2025.

V roce 2025 vsadí Google na Gemini AI
Zdroj: Depositphotos

Pichai zdůraznil, že rok 2025 bude klíčový a vyjádřil potřebu urychlit vývoj. Jeho prohlášení o vysokých sázkách podtrhlo naléhavost situace na konkurenčním trhu AI.

Při hodnocení nedávno spuštěné aplikace Gemini byl Pichai věcný. Kromě uznání „silného růstu“ používání aplikace otevřeně hovořil i o výzvách, které je čekají.

„V roce 2025 musíme dohnat konkurenci a dosáhnout vedoucí pozice i v této oblasti,“ uvedl Pichai s odkazem na pozici firmy v odvětví umělé inteligence.

Technologičtí giganti v současnosti masivně investují do umělé inteligence, ačkoliv to přináší různé výsledky. Google svou otevřeností o úspěších i nedostatcích ukazuje, že si uvědomuje konkurenční realitu.

Ačkoliv se setkání údajně neslo v uvolněné předvánoční atmosféře, šlo o jednu z nejdůležitějších strategických změn společnosti za poslední roky. Google se připravuje na přelomové období v technologickém vývoji.

Pro e-commerce sektor z toho jasně vyplývá, že rok 2025 přinese výrazné změny v oblasti AI nástrojů od Google. Prodejci a marketéři by se měli připravit zejména na nové možnosti personalizace, automatizace a práce se zákaznickými daty, které Gemini AI přinese. Kdo chce zůstat konkurenceschopný, měl by tyto změny pozorně sledovat a včas se na ně adaptovat. Sledujte nás a buďte v obraze. 👇

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+