2 min. doba čtení

V roce 2025 vsadí Google na Gemini AI

Na předvánočním setkání 18. prosince vedení Google zveřejnilo své ambiciózní plány v oblasti umělé inteligence. Jak informuje TechCrunch, generální ředitel Sundar Pichai označil model Gemini AI za hlavní prioritu společnosti pro rok 2025.

V roce 2025 vsadí Google na Gemini AI
Zdroj: Depositphotos

Pichai zdůraznil, že rok 2025 bude klíčový a vyjádřil potřebu urychlit vývoj. Jeho prohlášení o vysokých sázkách podtrhlo naléhavost situace na konkurenčním trhu AI.

Při hodnocení nedávno spuštěné aplikace Gemini byl Pichai věcný. Kromě uznání „silného růstu“ používání aplikace otevřeně hovořil i o výzvách, které je čekají.

„V roce 2025 musíme dohnat konkurenci a dosáhnout vedoucí pozice i v této oblasti,“ uvedl Pichai s odkazem na pozici firmy v odvětví umělé inteligence.

Technologičtí giganti v současnosti masivně investují do umělé inteligence, ačkoliv to přináší různé výsledky. Google svou otevřeností o úspěších i nedostatcích ukazuje, že si uvědomuje konkurenční realitu.

Ačkoliv se setkání údajně neslo v uvolněné předvánoční atmosféře, šlo o jednu z nejdůležitějších strategických změn společnosti za poslední roky. Google se připravuje na přelomové období v technologickém vývoji.

Pro e-commerce sektor z toho jasně vyplývá, že rok 2025 přinese výrazné změny v oblasti AI nástrojů od Google. Prodejci a marketéři by se měli připravit zejména na nové možnosti personalizace, automatizace a práce se zákaznickými daty, které Gemini AI přinese. Kdo chce zůstat konkurenceschopný, měl by tyto změny pozorně sledovat a včas se na ně adaptovat. Sledujte nás a buďte v obraze. 👇

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge