3min. doba čtení

Trefné otázky a výborná atmosféra. Přečtěte si důležité informace z vyprodané konference na Liptově

Jedním z 11 měst, kde konference Ecommerce Bridge LIVE zakotvila, byl poprvé Liptovský Mikuláš. Podnikatelské prostředí na Liptově má své pevné zázemí, což dokazuje vyprodaná kapacita příjemného Liptov Hubu. Podívejte se s námi, jak to tam vypadalo.

Trefné otázky a výborná atmosféra. Přečtěte si důležité informace z vyprodané konference na Liptově

Snažíš se mě kontrolovat?

Nastavení procesů není oblíbenou frází manažerů ani pracovníků. Ale činnosti, které se ve firmě často opakují, by měly být zařazeny do rutiny zaměstnanců. Slávka Kollárová z e-shopu Inspio se podělila o vylepšení, která jí pomohla odstranit výmluvy a udržet hladký chod firmy.

“Úkolem PPCčkáře není dohledávat obrázek u grafika. My posíláme zadání s přesným odkazem.”

Měření zákaznické zkušenosti

Nákupní košík je důležitý, ale jsou i důležitější věci. Například to, co zákazníka přivede do košíku. Agentura ui42 vyslala Dušana Vereše, Senior UX and Research Manager do Mikuláše, aby představil osvědčené tipy, jak zlepšit e-shop. Víte, jak správně nastavit filtry? A jak pracujete s recenzemi? Poučná přednáška vycházela z průzkumů a dat, na kterých Dušan se svým týmem pracoval.

“Zákazník nechce trávit čas v e-shopu. Chce používat produkt/službu, kterou u vás hledá.”

Nepodceňujte komunikaci se zákazníky

Po krátké přestávce na navázání kontaktů a občerstvení zahájil svou přednášku Jakub Sidorják z Daktela. Účastníkům konference ukázal, jak správně využívat automatizovanou komunikaci a její pozitivní dopad na efektivnější práci zaměstnanců nebo růst tržeb.

“Díky automatizaci můžete obsloužit více zákazníků. Ti jsou spokojenější a nakonec vyděláte více peněz.”

Jak nakupujeme? Sledujte trendy

DPPD každoročně provádí průzkum preferencí zákazníků. Michaela Čerkesová představila, jak se mění trendy v online nakupování a jak se vyvíjí e-commerce v současném kontextu. Proč je nakupování z druhé ruky stále oblíbenější? A jak si získal oblibu prodej na sociálních sítích? Lepší pochopení vzorců chování může pomoci i vašemu podnikání.

“Platformy C2C nejsou strašákem. Podívejte se, jak lidé nakupují, a nabídněte jim to také.”

Jak vypadá řízení projektu GymBeam

Věděli jste, že za úspěchem jednoho z nejúspěšnějších slovenských e-shopů stojí částečně i obyčejné arašídové máslo? Dalibor Cicman ukázal příběh své firmy GymBeam a podělil se s vámi o svůj způsob uvažování na začátku i při současném velkolepém úspěchu na trhu.

“Průměrný nápad se skvělým vedoucím je víc než skvělý nápad s průměrným vedoucím.”

Klást otázky je zásadní

Přestože účastníci mají možnost klást dotazy bezprostředně po přednášce, po posledním řečníkovi přijde na řadu panelová diskuse. Účastníci se mohou i nadále ptát na vše, co je zajímá.

Další výhodou komorní konference, jako je Ecommerce Bridge LIVE, je, že můžete zastihnout řečníky v davu lidí, vyfotit se s nimi nebo se zapojit do hlubšího rozhovoru.

Přijďte příště i vy a zažijte to na vlastní kůži. Před letními prázdninami se zastavíme v Nitře a společně s námi tam bude i Andrea Podstrelencová z Holokolo, Pavol Bogár z Tatra banky, Filip Hamrák z agentury dabl., Richard Kondáš z Dexfinity a Martin Guttman, který je šéfem populární slovenské značky tuli.

Přijďte 30. května do Nitry a zažijte s námi nabitou konferenci. Vstupenky jsou již v prodeji, tak si zajistěte své místo a užijte si inspirativní večer.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!
11min. doba čtení

Communication Summit 2024: Nepřestávejte se ptát!

Komunikujte pozitivně, jednoduše, bez greenwashingu a chytře s AI. Takto by se dal obsahově shrnout 7. ročník konference Communication Summit z produkce společnosti Blue Events, který proběhl 5. června v O2 universum. Ať už jste byli mezi čtyřmi stovkami návštěvníků, nebo ne, podívejte se na přehled toho nejdůležitějšího, co během programu zaznělo.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Creative Restart 2024 o tvůrčí vášni a vizi
4min. doba čtení

Creative Restart 2024 o tvůrčí vášni a vizi

Digitální agentura Taste pořádá už druhý ročník Creative Restartu, který se bude konat 20. června 2024 v Kině Lucerna. Za přípravou celého line-upu stojí opět Roman Číhalík, přičemž jako leitmotiv letošní konference zvolil téma „Passion & Vision“. Na pódiu uvidíme uznávané české i mezinárodní tvůrce z rozličných kreativních oborů. Můžete se těšit například na designérku […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Zaostřeno na inovace, kreativitu, AI a přístupnost. Prestižní technologická konference WebExpo opět zaplnila Palác Lucerna
3min. doba čtení

Zaostřeno na inovace, kreativitu, AI a přístupnost. Prestižní technologická konference WebExpo opět zaplnila Palác Lucerna

V sálech pražské Lucerny vystoupilo 91 mezinárodních špičkových expertů ze světa technologií. Kromě přednášek, praktických workshopů, diskuzí a konzultací s mentory, byly připraveny také různé aktivity pro děti – pro ty nejmenší dětský koutek, pro starší praktické workshopy, kde si mohly osahat například základy programování, vyzkoušet 3D tisk a práci s generativními AI nástroji.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+