3 min. doba čtení

Trefné otázky a výborná atmosféra. Přečtěte si důležité informace z vyprodané konference na Liptově

Jedním z 11 měst, kde konference Ecommerce Bridge LIVE zakotvila, byl poprvé Liptovský Mikuláš. Podnikatelské prostředí na Liptově má své pevné zázemí, což dokazuje vyprodaná kapacita příjemného Liptov Hubu. Podívejte se s námi, jak to tam vypadalo.

Trefné otázky a výborná atmosféra. Přečtěte si důležité informace z vyprodané konference na Liptově

Snažíš se mě kontrolovat?

Nastavení procesů není oblíbenou frází manažerů ani pracovníků. Ale činnosti, které se ve firmě často opakují, by měly být zařazeny do rutiny zaměstnanců. Slávka Kollárová z e-shopu Inspio se podělila o vylepšení, která jí pomohla odstranit výmluvy a udržet hladký chod firmy.

„Úkolem PPCčkáře není dohledávat obrázek u grafika. My posíláme zadání s přesným odkazem.“

Měření zákaznické zkušenosti

Nákupní košík je důležitý, ale jsou i důležitější věci. Například to, co zákazníka přivede do košíku. Agentura ui42 vyslala Dušana Vereše, Senior UX and Research Manager do Mikuláše, aby představil osvědčené tipy, jak zlepšit e-shop. Víte, jak správně nastavit filtry? A jak pracujete s recenzemi? Poučná přednáška vycházela z průzkumů a dat, na kterých Dušan se svým týmem pracoval.

„Zákazník nechce trávit čas v e-shopu. Chce používat produkt/službu, kterou u vás hledá.“

Nepodceňujte komunikaci se zákazníky

Po krátké přestávce na navázání kontaktů a občerstvení zahájil svou přednášku Jakub Sidorják z Daktela. Účastníkům konference ukázal, jak správně využívat automatizovanou komunikaci a její pozitivní dopad na efektivnější práci zaměstnanců nebo růst tržeb.

„Díky automatizaci můžete obsloužit více zákazníků. Ti jsou spokojenější a nakonec vyděláte více peněz.“

Jak nakupujeme? Sledujte trendy

DPPD každoročně provádí průzkum preferencí zákazníků. Michaela Čerkesová představila, jak se mění trendy v online nakupování a jak se vyvíjí e-commerce v současném kontextu. Proč je nakupování z druhé ruky stále oblíbenější? A jak si získal oblibu prodej na sociálních sítích? Lepší pochopení vzorců chování může pomoci i vašemu podnikání.

„Platformy C2C nejsou strašákem. Podívejte se, jak lidé nakupují, a nabídněte jim to také.“

Jak vypadá řízení projektu GymBeam

Věděli jste, že za úspěchem jednoho z nejúspěšnějších slovenských e-shopů stojí částečně i obyčejné arašídové máslo? Dalibor Cicman ukázal příběh své firmy GymBeam a podělil se s vámi o svůj způsob uvažování na začátku i při současném velkolepém úspěchu na trhu.

„Průměrný nápad se skvělým vedoucím je víc než skvělý nápad s průměrným vedoucím.“

Klást otázky je zásadní

Přestože účastníci mají možnost klást dotazy bezprostředně po přednášce, po posledním řečníkovi přijde na řadu panelová diskuse. Účastníci se mohou i nadále ptát na vše, co je zajímá.

Další výhodou komorní konference, jako je Ecommerce Bridge LIVE, je, že můžete zastihnout řečníky v davu lidí, vyfotit se s nimi nebo se zapojit do hlubšího rozhovoru.

Přijďte příště i vy a zažijte to na vlastní kůži. Před letními prázdninami se zastavíme v Nitře a společně s námi tam bude i Andrea Podstrelencová z Holokolo, Pavol Bogár z Tatra banky, Filip Hamrák z agentury dabl., Richard Kondáš z Dexfinity a Martin Guttman, který je šéfem populární slovenské značky tuli.

Přijďte 30. května do Nitry a zažijte s námi nabitou konferenci. Vstupenky jsou již v prodeji, tak si zajistěte své místo a užijte si inspirativní večer.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge