
Snažíš se mě kontrolovat?
Nastavení procesů není oblíbenou frází manažerů ani pracovníků. Ale činnosti, které se ve firmě často opakují, by měly být zařazeny do rutiny zaměstnanců. Slávka Kollárová z e-shopu Inspio se podělila o vylepšení, která jí pomohla odstranit výmluvy a udržet hladký chod firmy.
“Úkolem PPCčkáře není dohledávat obrázek u grafika. My posíláme zadání s přesným odkazem.”
Měření zákaznické zkušenosti
Nákupní košík je důležitý, ale jsou i důležitější věci. Například to, co zákazníka přivede do košíku. Agentura ui42 vyslala Dušana Vereše, Senior UX and Research Manager do Mikuláše, aby představil osvědčené tipy, jak zlepšit e-shop. Víte, jak správně nastavit filtry? A jak pracujete s recenzemi? Poučná přednáška vycházela z průzkumů a dat, na kterých Dušan se svým týmem pracoval.
“Zákazník nechce trávit čas v e-shopu. Chce používat produkt/službu, kterou u vás hledá.”
Nepodceňujte komunikaci se zákazníky
Po krátké přestávce na navázání kontaktů a občerstvení zahájil svou přednášku Jakub Sidorják z Daktela. Účastníkům konference ukázal, jak správně využívat automatizovanou komunikaci a její pozitivní dopad na efektivnější práci zaměstnanců nebo růst tržeb.
“Díky automatizaci můžete obsloužit více zákazníků. Ti jsou spokojenější a nakonec vyděláte více peněz.”
Jak nakupujeme? Sledujte trendy
DPPD každoročně provádí průzkum preferencí zákazníků. Michaela Čerkesová představila, jak se mění trendy v online nakupování a jak se vyvíjí e-commerce v současném kontextu. Proč je nakupování z druhé ruky stále oblíbenější? A jak si získal oblibu prodej na sociálních sítích? Lepší pochopení vzorců chování může pomoci i vašemu podnikání.
“Platformy C2C nejsou strašákem. Podívejte se, jak lidé nakupují, a nabídněte jim to také.”
Jak vypadá řízení projektu GymBeam
Věděli jste, že za úspěchem jednoho z nejúspěšnějších slovenských e-shopů stojí částečně i obyčejné arašídové máslo? Dalibor Cicman ukázal příběh své firmy GymBeam a podělil se s vámi o svůj způsob uvažování na začátku i při současném velkolepém úspěchu na trhu.
“Průměrný nápad se skvělým vedoucím je víc než skvělý nápad s průměrným vedoucím.”
Klást otázky je zásadní
Přestože účastníci mají možnost klást dotazy bezprostředně po přednášce, po posledním řečníkovi přijde na řadu panelová diskuse. Účastníci se mohou i nadále ptát na vše, co je zajímá.
Další výhodou komorní konference, jako je Ecommerce Bridge LIVE, je, že můžete zastihnout řečníky v davu lidí, vyfotit se s nimi nebo se zapojit do hlubšího rozhovoru.
Přijďte příště i vy a zažijte to na vlastní kůži. Před letními prázdninami se zastavíme v Nitře a společně s námi tam bude i Andrea Podstrelencová z Holokolo, Pavol Bogár z Tatra banky, Filip Hamrák z agentury dabl., Richard Kondáš z Dexfinity a Martin Guttman, který je šéfem populární slovenské značky tuli.
Přijďte 30. května do Nitry a zažijte s námi nabitou konferenci. Vstupenky jsou již v prodeji, tak si zajistěte své místo a užijte si inspirativní večer.