2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Webová stránka s dobře zvládnutým technickým SEO a optimalizovaná z hlediska rychlosti a uživatelské zkušenosti je dnes už minimálním standardem. Bohužel stále mnoho společností netuší, jak velký vliv to má na konverze.

Google například nedávno zjistil z dat Google Analytics, že více než 50 % návštěvníků odchází z webu, pokud se nenačte do tří sekund. Teď si představte, že platíte za reklamu s cílem získat nové zákazníky, ale ti odejdou dřív, než se jim stránka načte.

Technické SEO společně s Core Web Vitals, tedy metrikami uživatelské zkušenosti, vám může pomoci s růstem víc, než si myslíte. Zlepšení těchto metrik má prokazatelnou souvislost s růstem tržeb v oblasti e-shopů.

Dobrým příkladem je rozsáhlá studie od Deloitte Digital mezi tisícovkami e-shopů, kde zjistili, že i drobné zlepšení rychlosti, které ovlivňuje metriku LCP v rámci Core Web Vitals, vedlo ke zlepšení konverzí o více než 8 %.

Webinář, který vám ušetří tisíce

Bezplatný webinář na téma Vliv technického SEO a rychlosti webu na konverze se uskuteční online už 24. června 2025 ve 14:00. Povede ho zkušený konzultant technického SEO a optimalizace rychlosti webů s více než 10letou praxí v oblasti vývoje webových stránek.

Počet míst je omezený, proto doporučujeme registraci co nejdříve na stránce technickeseo.sk.

Na webináři si podrobně rozebereme, co technické SEO a optimalizace rychlosti znamenají, proč jsou důležité a jaký dopad mohou mít na váš byznys.

Buďte připraveni na AI

Dobře zvládnuté technické SEO je také základním stavebním kamenem pro AI. Google se během let přizpůsobil našim webům, bohužel ale AI nástroje jako ChatGPT se rozhodly nehrát stejnou hru a jejich nároky na web jsou tedy mnohem vyšší.

Nejlepším příkladem je to, že tyto nástroje v čele s ChatGPT nevyužívají JavaScript na vašem webu. Pokud se tedy nějaký obsah načítá pouze díky němu, zůstává pro ně neviditelný.

Způsob, jakým tyto AI nástroje procházejí webové stránky, se jednoduše liší od toho, jak to bylo doposud. Optimalizace webu je tak často nezbytností pro udržení kroku s dobou.

Sdílet článek
Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals

Jsem konzultant pro technické SEO a optimalizaci rychlosti webových stránek s více než 10 letými zkušenostmi v oblasti vývoje webových stránek. Specializuji se na optimalizaci rychlosti webových stránek s cílem maximalizovat potenciál příjmů každé webové stránky prostřednictvím vylepšené uživatelské zkušenosti. Po letech vývoje webových stránek a navrhování jejich struktur jsem objevil svou vášeň pro optimalizaci rychlosti a technické SEO, protože tak dokážu vytvářet pozitivní zážitky pro miliony návštěvníků webových stránek. Ke svým klientům přistupuji jedinečným způsobem a nevytvářím bezvýznamné 50 stránkové PDF dokumenty s výsledky auditu. Místo toho dodávám seznam úkolů s podrobnými pokyny pro interní týmy, s prioritizací založenou na jejich možnostech.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Connected Media: Marketing se musí připravit na éru propojených kanálů
5 min. doba čtení

Connected Media: Marketing se musí připravit na éru propojených kanálů

Představte si kampaň, která vám ráno ukáže reklamu na Connected TV, cestou do práce slyšíte podcast se stejnou značkou, v obchodě vás zasáhne personalizovaný banner v mobilní aplikaci a večer při hraní hry narazíte na chytře integrovanou reklamu. To není sci-fi, ale realita dnešního světa Connected Media, o které se diskutovalo v nejnovější epizodě podcastu […]

Redakce Redakce
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+