Jsou to „pouze“ sociální sítě nebo plnohodnotný prodejní nástroj?
Některé firmy bagatelizují správu sociálních sítí. Obvykle si uvědomují napnutý budget a vnímají sociální sítě jako jakýsi doplněk marketingu, který by měla firma dělat. Jejich postoj většinou komunikuje, že jde o nenáročnou činnost, kterou za několik desítek korun zvládne téměř kdokoliv. Na druhé straně, nemocný člověk navštíví lékaře, ne automechanika. A lékař ho pošle ke specialistovi.
S nemocí k lékaři, s Facebookem do agentury.
Obsahový marketing sociálních sítí dnes patří mezi top prodejní kanály. I trendy mají svoji křivku, resp. časový horizont. Pokud firma nemá potřebné zkušenosti, může snadno ztratit vytvořenou příležitost. Mezi největší výhody externí spolupráce patří zkušenosti, odbornost a určitý druh nadhledu, který značce může chybět.
Hlavním cílem spolupráce s prominentním výrobcem krmiv bude zvýšit povědomí o značce a produktech jako takových. Zejména vytvořit profilem jednotnou digitální identitu, díky které budou rozpoznatelné na sociálních sítích v záplavě jiných značek. Za projekt byla zodpovědná Veronika Schmidtová ze společnosti Socialsharks.