2min. doba čtení

Správa sociálních sítí agenturou? Známá značka Brit je svěřila „social žralokům“

Nechat spravovat své sociální sítě není dnes žádnou novinkou. Zpravidla nikdo neví všechno, a proto je přirozené delegovat odborníkům některé oblasti podnikání. Totéž udělal i známý výrobce krmiv Brit a svěřil správu svých sociálních sítí agentuře Socialsharks.

Správa sociálních sítí agenturou? Známá značka Brit je svěřila „social žralokům“

Jsou to „pouze“ sociální sítě nebo plnohodnotný prodejní nástroj?

Některé firmy bagatelizují správu sociálních sítí. Obvykle si uvědomují napnutý budget a vnímají sociální sítě jako jakýsi doplněk marketingu, který by měla firma dělat. Jejich postoj většinou komunikuje, že jde o nenáročnou činnost, kterou za několik desítek korun zvládne téměř kdokoliv. Na druhé straně, nemocný člověk navštíví lékaře, ne automechanika. A lékař ho pošle ke specialistovi.

S nemocí k lékaři, s Facebookem do agentury.

Obsahový marketing sociálních sítí dnes patří mezi top prodejní kanály. I trendy mají svoji křivku, resp. časový horizont. Pokud firma nemá potřebné zkušenosti, může snadno ztratit vytvořenou příležitost. Mezi největší výhody externí spolupráce patří zkušenosti, odbornost a určitý druh nadhledu, který značce může chybět. 

Hlavním cílem spolupráce s prominentním výrobcem krmiv bude zvýšit povědomí o značce a produktech jako takových. Zejména vytvořit profilem jednotnou digitální identitu, díky které budou rozpoznatelné na sociálních sítích v záplavě jiných značek. Za projekt byla zodpovědná Veronika Schmidtová ze společnosti Socialsharks.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější
3min. doba čtení

Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější

Rychlost dodání zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících však stále ještě značně předbíhají realitu trhu. Přestože téměř třetina nakupujících by uvítala doručení do druhého dne, pouze 15 % nákupů tuto potřebu splňuje. Mladí lidé jsou ještě náročnější na rychlost. Podívejte se na výsledky našeho rozsáhlého průzkumu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+