2 min. doba čtení

Společnost Takko Fashion zahájila online prodej ve Francii

Takko Fashion, významný německý řetězec textilních diskontů, dále rozšířil své aktivity v oblasti elektronického obchodu v Evropě. Krátce po otevření internetového obchodu v Nizozemsku zahájila online prodej ve Francii.

Společnost Takko Fashion zahájila online prodej ve Francii

S téměř dvěma tisíci prodejen v 17 evropských zemích je společnost Takko Fashion významným hráčem na trhu s cenově dostupným oblečením. Dlouhou dobu prodávala zboží pouze ve svých kamenných obchodech. V roce 2016 se společnost rozhodla otevřít eshop pro německý trh. Spuštění e-shopu přispělo k rekordním ročním tržbám v roce 2022, které dosáhly 1,22 miliardy eur se ziskem 13 %.

Online expanze v Evropě

Koncem loňského roku společnost Takko Fashion oznámila své plány na rozšíření svého elektronického obchodu mimo Německo. V dubnu zahájila online prodej v Rakousku a minulý měsíc zpřístupnila online obchod nizozemským zákazníkům. Nyní je na řadě Francie, kde společnost Takko působí od roku 2018. Francouzi utrácejí za online nákupy výrazně vyšší částky, než je tomu v mnoha jiných západoevropských zemích. Vyzvednutí online objednávky v jedné ze 41 francouzských prodejen společnosti Takko bude zdarma, zatímco doručení domů bude stát 5,99 EUR.

Příští měsíc má být otevřen online obchod Takko i v České republice. Dříve zmiňované spuštění internetového obchodu na Slovensku však bylo údajně ze strategických důvodů odloženo.

Vyzvednutí a vrácení v prodejně

Od jara 2022 vede společnost Takko Fashion nizozemský generální ředitel Tjeerd Jegen, který však nedávno oznámil svůj odchod – jeho nástupce zatím nebyl jmenován. Krátce před svou rezignací Jegen v jednom z rozhovorů zmínil, že řetězec nechce mít ztráty ze svých online prodejních aktivit, a to navzdory nízkým cenám produktů a maržím.

Jegen řekl nizozemskému časopisu Twinkle: “Zákazníci jsou silně motivováni k vyzvedávání a vracení zboží v obchodě. 50 % z nich zboží vrací v obchodě a téměř 80 % vráceného zboží se vrací zpět do oběhu. Díky tomu je pro nás tento model ziskový, a proto funguje.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+